Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Δευτέρα, 11 Ιανουαρίου 2021

Τα παιδιά, ο μεγαλύτερος στόχος της αριστερής νεοταξικής προπαγάνδας


Eagle forum / ΚΟ

Ενώ η προσοχή όλου του κόσμου έχει στραφεί στα όσα διαδραματίζονται στην Αμερική και στα του κόβιντ, η Αριστερά συνεχίζει να στοχεύει τα παιδιά με την επιθετική ατζέντα των LGBTQ. Τίποτα δεν θα μείνει εκτός ορίων: παιδικά κινούμενα σχέδια, διαφημίσεις, παιχνίδια και εμφανή μηνύματα στα διαδικτυακά προγράμματα σπουδών. Ενώ οι περισσότεροι γονείς δεν έχουν ιδέα για την έκταση της προπαγάνδας, η Nicole Russell εξηγεί με μεγάλη λεπτομέρεια πόσο αδιάκοπα είναι τα μηνύματα και γιατί οι γονείς πρέπει να αντιδράσουν μαζικά.

Το 2020 ήταν δύσκολο για όλους, παιδιά και ενήλικες. Τα περισσότερα παιδιά σχολικής ηλικίας αναγκάστηκαν να παρακολουθήσουν σχεδόν το σχολείο, τουλάχιστον για ένα μέρος του έτους. Αυτό, σε συνδυασμό με τα lockdown, προκάλεσε αύξηση του χρόνου που τα παιδιά κάθονται μπροστά από μία οθόνη.

Αυτό έκανε τους γονείς να ανησυχούν ότι τα παιδιά δεν μαθαίνουν καλά ή εκτίθενται σε πράγματα που δεν είναι αρκετά ώριμα για να τα χειριστούν. Σχετικά με αυτό, η διαίσθηση τους μπορεί να είναι σωστή: το 2020 σημειώθηκε αύξηση στο φιλικό προς το LGBTQ μάρκετινγκ που απευθύνεται σε παιδιά.

Το Cartoon Network –το κύριο κοινό του οποίου είναι παιδιά– έστειλε πρόσφατα αυτό το tweet:


"Εδώ είναι όχι μόνο η ομαλοποίηση των αντωνυμιών φύλου, αλλά και ο σεβασμός τους," λέει το tweet του Cartoon Network. «Ανεξάρτητα από το εάν τον χρησιμοποιείτε αυτός/αυτή/εμείς ή κάτι άλλο, σας αναγνωρίζουμε και σας αγαπάμε!»

Τον Νοέμβριο, υπήρχαν προσπάθειες από δύο άλλες μάρκες κάπως φιλικές προς τα παιδιά, την Oreo και την Tampax.

Νωρίτερα φέτος, το τηλεοπτικό κανάλι Nickelodeon ενθάρρυνε το νεαρό κοινό του να δεχτεί τρανσέξουαλ άτομα.

Μάρκες που παρέχουν προϊόντα ή ψυχαγωγία που προορίζονται συνήθως για νεανικό κοινό θέλουν κατά τρόπο ξεκάθαρο να δείξουν ότι χρησιμοποιούν την επωνυμία τους για να φαίνονται «προοδευτικές» και να προβάλουν θέματα LGBTQ, ιδίως ιδέες που σχετίζονται με τα φύλα.

Η αλλαγή στην γλώσσα για την μετάδοση της ιδέας μιας πολιτικής ομάδας δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά υπήρξε χαρακτηριστικό για την αξιοποίηση του πρωταρχικού στόχου του LGBTQ κινήματος: το να αναγκάζεις τους άλλους να δεχτούν αυτά τα άτομα όχι μόνο ως ίσους με τους άλλους αλλά όπως θέλουν να αποκαλούνται.

Δεν ξέρω αν κάνω λάθος, αλλά είναι επίσης η πρώτη φορά που έχω δει πραγματικά τα παιδιά να αποτελούν στόχο όσο και οι ενήλικες, αν όχι περισσότερο.

Δεν είναι μόνο μάρκες που το κάνουν αυτό ανοιχτά. Τα στούντιο παραγωγής το κάνουν επίσης. Κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια, η ομάδα LGBTQ δικαιωμάτων και παρακολούθησης μέσων, GLAAD δημοσιεύει τον λεγόμενο Δείκτη Ευθύνης των Studio, ο οποίος «χαρτογραφεί την ποσότητα, την ποιότητα και την ποικιλομορφία των λεσβιών, των ομοφυλόφιλων, των αμφιφυλόφιλων, των τρανσέξουαλ και των queer (LGBTQ) χαρακτήρων σε ταινίες που κυκλοφόρησαν από οκτώ μεγάλα κινηματογραφικά στούντιο κατά τη διάρκεια του ημερολογιακού έτους 2019».

Οι ταινίες κυκλοφόρησαν από μεγάλα στούντιο όπως οι Lionsgate, Paramount Pictures, Sony Pictures, Walt Disney Studios και Warner Bros.

Η GLAAD λέει ότι η έκθεσή της «προορίζεται να χρησιμεύσει ως οδικός χάρτης προς την αύξηση της δίκαιης, ακριβούς και χωρίς αποκλεισμούς εκπροσώπησης των LGBTQ στις ταινίες».

Από τις ταινίες που κυκλοφόρησαν από μεγάλα στούντιο το 2019, σύμφωνα με το GLAAD, συνολικά 22 ή ποσοστό 18,6% «περιείχε χαρακτήρες που αναγνωρίστηκαν ως LGBTQ», τις οποίες η ομάδα θεωρεί ως «ελαφρά βελτίωση».

Οι αριθμοί για το 2020 δεν είναι ακόμη διαθέσιμοι, αλλά βάσει παρατηρήσεων και ανεπίσημων στοιχείων, η χρονιά δεν ήταν και τόσο χάλια για την εκπροσώπηση των LGBTQ στα μέσα και το μάρκετινγκ.

Είναι ασφαλές να πούμε ότι η αναπαράσταση των LGBTQ στα πολυμέσα –από τα κοινωνικά μέσα και την τηλεόραση έως το μάρκετινγκ και τις ταινίες– έχει δείξει μια αργή αλλά σταθερή ανοχή σε αυτές τις ιδέες που διεισδύουν, μερικές φορές χτυπάνε στα παιδιά μας. Αυτό είναι απογοητευτικό σε πολλά μέτωπα.

Για τους αρχάριους, όταν άλλα πράγματα διατίθενται στο εμπόριο σε παιδιά, όπως η θρησκεία ή η πολιτική, αναπόφευκτα προκύπτει οργή. Οι woke μάζες αρχίζουν να φωνάζουν ότι ο Χριστιανισμός ή ο συντηρητισμός προσπαθεί να «κατηχήσει» τα παιδιά τους.

Τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά είναι προφανή εδώ και δεν χρειάζεται να είστε συντηρητικός ή θρησκευόμενος για να το αντιληφθείτε.

 Όλη αυτή η εκπροσώπηση LGBTQ, μέσω του μάρκετινγκ γνωστών επωνυμιών ή ψυχαγωγίας, θα μπορούσε να κάνει ένα παιδί να σκεφτεί ότι αυτές οι ιδέες είναι φυσιολογικές, υγιείς και υπάρχουν ευτυχώς παντού. Αλλά είναι αυτό αλήθεια;

Ο transgender πληθυσμός των νέων είναι σχετικά μικρός, αν και αυξάνεται ραγδαία. Τον Ιούνιο του 2019, μια δημοσκόπηση της Gallup ανέφερε ότι οι Αμερικανοί υπερεκτιμούν πολύ το μέγεθος του πληθυσμού των ομοφυλόφιλων και των τρανσέξουαλ.

Αυτή η τάση ενισχύει τη θέση της αρθογράφου της Wall Street Journal, Abigail Shrier, συγγραφέα του «Irreversible Damage: The Transgender Craze Seducing Our Daughter», ότι η ιδεολογία των τρανσέξουαλ ενεργεί περισσότερο ως κάτι που είναι μεταδοτικό παρά μια κλειστή κοινωνική νόρμα που περιμένει να απελευθερωθεί.

Ο τρανς νεανικός πληθυσμός διατρέχει επίσης αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και αυτοκτονίας, παρά την ικανότητά του να ζει ελεύθερα εξαιτίας νόμων περί μη διάκρισης, σε κοινωνικές ή ιατρικές «μεταβάσεις» και εξαναγκασμού των άλλων να χρησιμοποιούν τις «σωστές» αντωνυμίες τους.

Όταν είσαι δυστυχισμένος σε μια ελεύθερη χώρα υποδηλώνει ότι ίσως το ζήτημα να μην είναι η μισαλλοδοξία αλλά η εφαρμογή μιας αποτυχημένης θεραπείας, επειδή υπήρξε εσφαλμένη διάγνωση για την ασθένεια.

Σε μια χρονιά που περισσότεροι νέοι ήταν συνδεδεμένοι, κολλημένοι σε οθόνες περισσότερο από ποτέ, είναι αποθαρρυντικό να βλέπουμε την επιμονή και τη συνέπεια των εμπορικών επωνυμιών και της ψυχαγωγίας που στοχεύουν παιδιά και νέους και ενθαρρύνουν την ομαλοποίηση των LGBTQ εννοιών.

Θα μπορούσαν όλες αυτές οι βιομηχανίες μάρκετινγκ και ψυχαγωγίας για παιδιά να τα ενθαρρύνουν να διαβάσουν, να παίξουν, να είναι ευγενικά, να σέβονται τους ηλικιωμένους, να απορρίπτουν την άσχημη γλώσσα ή να απέχουν από το σεξ – αντίθετα όμως, τα ενθαρρύνουν στην συστροφή της γλώσσας, την αποδοχή μιας «νόρμας» που βλάπτει τους νέους και τη διαιώνιση ενός μύθου ότι η κοινότητα LGBTQ περιθωριοποιείται.

Ήρθε η ώρα για αυτές τις βιομηχανίες να αφηγηθούν ιστορίες, να συσκευάσουν μπισκότα ή να κάνουν τους ανθρώπους να γελούν - και να αφήσουν τα παιδιά μας μόνα τους - leave our kids alone.

ΚΟ / από εδώ

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στις ραδιοφωνικές εκπομπές ορισμένων...main stream σταθμών οι εκφωνητές είναι μέσα στην καλή χαρά γιατί η Καμάλα Χάρις βαδίζει για την προεδρία των ΗΠΑ. Και τυγχάνει να είναι αγαπημένη των LGBTQ.

Maria V. είπε...

Για τα μπισκότα "oreo",δεν κατάλαβα.Προβαλουν κάτι υπέρ της lgbd κοινοτητας ?

Thales είπε...

Οσοι ειστε ανω των 55 θυμαστε παλια να υπηρχαν αγορια με κραυγαλεα προδηλη γυναικεια συμπεριφορα οπως σημερα?Παρτε τις κιτρινισμενες φωτογραφιες και θυμηθειτε.Ποσα αγορια ειχαν αμφιβολα χαρακτηριστικα φυλλου? ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ!!!!!Πολυ πολυ σπανια καποιο παιδι να ειχε ενα τετοιο φαινοτυπο.Σημερα οσοι ειστε παρατηρητικοι μπορειτε να δειτε τα αγορια ας πουμε της 2ας Γυμνασιου?? Ειστε σιγουροι οτι δεν εχουν γινει ΟΥΣΙΩΔΕΙΣ γενετικες αλλαγες??Λυπαμαι πολυ που το λεω ,αλλα ειμαι σχεδον βεβαιος(ως αρχαιος και νηφαλιος πιστευω παρατηρητης) οτι κατι εχει γινει στην γεννετικη μηχανικη.Οχι δεν ειναι επικτητα τα χαρακτηριστικα αλλιωσης.Προκειται για βιολογικη παρεμβαση.Μακαρι να κανω λαθος.Εχετε σκεφτει τι κολοσσιαιο ρολο εχουν παιξει οι εξωσωματικες, τα διδυμα, οι αβερτα-κουβερτα καισαρικες, οι ειδικες κλινικες με τους 'αγνωστους' δοτες και τις παρενθετες μητερες.Δεν ειμαστε γιατροι και δεν γνωριζουμε.Ομως δικαιουμαστε εξ ονυχος να κρινουμε τον λεοντα .Παιχτηκαν δισεκατομμυρια στην αγορα της τεχνολογιας ασφαλους συλληψης, κυησης και τοκετου.Μηπως η απληστια των επιστημονων καθοδηγηθηκε απο τα γνωστα κεντρα? Τι λεω τωρα! Ποιος διεδωσε αυτη την τεχνολογια?Σαρανταφευγα πενηνταρες και εξηνταρες ακομα εγιναν μαμαδες?Πολλες με διδυμα.Πολλα διδυμα. Ειναι τοσο απλο να παρεμβαινουμε στην φυση??Ειμαστε τοσο σοφοι??.Απο την αλλη η διατροφη και τα ΕΜΒΟΛΙΑ ειναι ενας αλλος υποπτος παραγοντας.Γεμισε ο τοπος με αυτιστικα και προβληματικα παιδια!!!! Ποτε στο παρελθον υπηρχαν τοσα αυτιστικα παιδια??? Υπαρχουν αξιοπιστες, διαχρονικες και λεπτομερειακες μελετες για ολα αυτα????Νομιζω οτι ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!

DIMOKLITOS είπε...

Μοῦ πῆρε λίγα λεπτὰ ἀλλὰ τὸ βρῆκα. Οἱ ***ἄνθρωποι*** εἶναι τέλειοι, παίζουν μὲ τὰ σύμβολα καὶ τὰ ἀκρώνυμα.

Ὅπως λέει καὶ ὁ Ὄργουελ στὸ βιβλίο του, 1984, ἡ γλῶσσα τοῦ μέλλοντος θὰ εἶναι κώδικες καὶ οἱ λεξεις

δὲν θὰ ἔχουν κάποια ἐννοιολογικὴ σημασία, αὐτὴ ποὺ ἔχει ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα.

Γιὰ τὴν Maria V. ποὺ ρωτάει παραπάνω, ἂν προβάλλουν κάτι τὰ μπισκότα ὑπὲρ τῆς ἀνωμαλίας,

τῆς ἀπαντῶ φυσικὰ καὶ προβάλλουν, ἁπλὰ τὸ κάνουν συγκαλλυμένα, γιὰ τοὺς μυημένους, γιὰ αὐτοὺς

ποὺ ξέρουν νὰ διαβάζουν πίσω ἀπὸ τὶς λέξεις.

Κοῖτα τὸ λογότυπο στὰ μπισκότα, στὴν κάτω δεξιὰ γωνία, εἶναι τί;

PFLAG, καὶ τί ἔχει δίπλα; Μία καρδιὰ καὶ ἕνα τρίγωνο ἀνάποδα; Δηλαδὴ τὴν καρδιὰ ποὺ σημαίνει ἀγάπη γιὰ τοὺς

ἐρωτευμένους και ὅταν λέμε ἐρωτευμένους ἡ φύση, ὁ ΘΕΟΣ ἔκανε τὸ ἀρσενικὸ καὶ τὸ θυληκὸ νὰ ἐρωτεύονται

γιὰ νὰ συνεχίσῃ νὰ ὑπάρχῃ ζωὴ στὸν πλανήτη. Tὸ PFLAG = Parents and Friends of Lesbians and Gays.

Τὸ τρίγωνο ἀνάποδα μέ τὴν καρδιὰ ἑνωμένο τί λέει; Τὰ ἀνώμαλα συνδέονται μὲ τὰ ὁμαλά,

ἡ φύση δέχεται καὶ τἠν παραφύση. Τὸ μονοδόλλαρο τί ἔχει στὴν μία μεριά του;

Τὸ τρίγωνο μὲ τὸν ὀφθαλμὸ ἔστω καὶ σὲ κανονικὴ θέση, τὸ τρίγωνο μὲ τὴν

κορυφὴ πρὸς τὰ πάνω, ἀλλὰ ἐκεῖ τὸ κάνει γιὰ ἄλλους λόγους.

Τὸ τρίγωνο ἀνάποδα σημαίνει ὅτι ἡ ψυχή, ἡ νόηση ποὺ εἶναι τὸ ἀνώτερο

μέρος τοῦ ἀνθρώπου στέκεται πρὸς τὰ κάτω καὶ ὑποχωρεῖ πρὸς τα ἔνστικτα,

τὰ πάθη, δηλαδὴ ὁ ΘΕΟΣ ἀντικαθιστᾶται

ἀπὸ τὸν ΣΑΤΑΝΑ, τὸ καλὸ ἀπὸ τὸ κακό καὶ ἐπιβάλλεται ἔτσι πρὸς αὐτό.

Φυσικὰ γιὰ νὰ μὴν ὑπάχουν παρεξηγήσεις

ἄλλο ψυχὴ ἄλλο νοῦς. Διότι αὐτὸ ποὺ ἔχει τὴν σφραγίδα τοῦ ΘΕΟΥ εἶναι ἡ ψυχὴ καὶ ὄχι ὁ νοῦς.

Ὁ νοῦς εἶναι τὸ σουρωτήρι/φίλτρο ποὺ διαχωρίζει τὸ λογικὸ ἀπὸ τὸ ἄλογο, τὸ σωστὸ ἀπὸ τὸ λᾶθος.

Ἡ ψυχὴ εἶναι τὸ θεΪκὸ σπέρμα ποὺ δὲν ἐπιδέχεται νόμους καὶ ἀναλύσεις, εἶναι ΑΞΙΩΜΑ καὶ σὰν ΑΞΙΩΜΑ

δὲν ἐπιδέχεται ἀπδείξεις. Ἢ ἔχεις τὴν σφραγίδα τοῦ ΘΕΟΥ ἢ ὄχι.

Ὅ ΧΡΙΣΤΟΣ εἶπε ὅτι γεννήθηκε ὥστε ὁ καθένας ποὺ εἶναι ἀπὸ τὴν ἀλήθεια νὰ ἀκούσῃ τὴν φωνή του.

Ὤπα!! Τί λέει ὁ ΧΡΙΣΤΟΣ; Δὲν λέει ὅλοι οἱ ἄνθρωποι ἀλλὰ ὁ καθένας, ποὺ σημαίνει ὅτι ὅλες

οἱ ψυχὲς δὲν εἶναι τὸ ἴδιο, ποὺ σημαίνει ὅτι κάποιοι ἔχουν τὴ σφραγίδα τοῦ ΘΕΟΥ καὶ ἄλλοι ὄχι.

Καὶ κάτι τελευταῖο. Ὁ Πιλᾶτος τὸν ρωτάει, τί εἶναι ἡ ΑΛΗΘΕΙΑ; Τί ἐστιν ἀλήθεια; Κατὰ Ἰωάννη 18, 33-38.

Ἐκεῖ σταματάει καὶ δὲν ὑπάρχει ἡ συνέχεια, παράξενο, γιατί ἡ συνέχεια εἶναι ἡ οὐσία.

Ἡ ἀπάντηση του ΧΡΙΣΤΟΥ ὑπάρχει στὸ ἀπόκρυφο Εὐαγγέλιο τοῦ Νικοδήμου.

Ὁ ΧΡΙΣΤΟΣ ἀπαντάει : Ἡ ἈΛΗΘΕΙΑ ἀπὸ τὸν οὐρανό. Ὤπα, καὶ ἄλλο μαργαριτάρι. Τί θέλει νὰ πῇ ὁ ΧΡΙΣΤΟΣ;

Γιὰ ποιά ΑΛΗΘΕΙΑ ἀπὸ τὸν οὐρανό;

Γιατί ἡ Καινὴ Διαθήκη δὲν συνεχίζει στὸ Κατὰ Ἰωάννη μὲ τὴν ἀπάντηση τοῦ ΧΡΙΣΤΟΥ;

Δύσκολα ἐρωτήματα καὶ πολὺ πονηρά....

Unknown είπε...

Η φωτογραφία του άρθρου είναι από τη σειρά " η μικρή γιατρός". Σε αυτό το επεισόδιο η μικρή γιατρός που είναι μαύρη ή μιγάς βοηθά μια οικογένεια δύο μαμάδων (η μια λευκή και η άλλη μαύρη) να καταστρώσουν σχέδιο σε περίπτωση σεισμού. Είχα σοκαριστεί τόσο όταν το είδα με την πεντάχρονη κόρη μου και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. (Σεζόν 4,επ.22)

Gr. N. S. είπε...

Γιατί ξεχνιέται ο τηλεοπτική σειρά του mega με τίτλο με δύο μαμάδες;;; όχι για μια πρόσφατη αλλά για πριν από 23 χρόνια;;