Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Κυριακή 24 Αυγούστου 2008

Πίστη και σπορ

Πολλές φορές βλέπουμε αθλητές σε διάφορα σπορ να προσεύχονται πριν από κάποιον αθλητικό αγώνα και να στρέφονται προς τον Ουρανό ευχαριστώντας τον Θεό μετά από κάποια νίκη.

Η αργυρή ολυμπιονίκης των 200 μέτρων στους πρόσφατους Ολυμπιακούς Αγώνες, Allyson Felix (γεννημένη στις 18 Νοεμβρίου 1985 στο Λος Άντζελες των ΗΠΑ), κόρη ενός θρησκευτικού λειτουργού της Εκκλησίας των Βαπτιστών στην Καλιφόρνια, έχει δηλώσει ότι είναι πιστή Χριστιανή και είναι ότι το να τρέχει σε αγώνες είναι ένα δώρο από τον Θεό.
Η πίστη μου είναι ο λόγος που τρέχω - ηρεμεί την καρδιά μου και μου δίνει ανάταση ψυχής. Η ταχύτητά μου είναι σίγουρα ένα δώρο από τον Θεό, και τρέχω για τη δόξα Του. Οτιδήποτε κάνω Εκείνος το επιτρέπει να το κάνω»
δηλώνει.


Ας δούμε κάποιους γνωστούς αθλητές που έχουν δηλώσει την πίστη τους στον Θεό.

Jonathan Edwards

Το 200 στο Σίδνεϋ, ο Jonathan Edwards πρόσθεσε το κερασάκι στην τούρτα μιας μεγάλος καριέρας όταν κέρδισε το χρυσό μετάλλιο στο Τριπλούν. Ήταν ένας θρίαμβος που αναμφίβολα του άξιζε. Το 2001 κέρδισε το δεύτερό του παγκόσμιο πρωτάθλημα και το 2002 ήταν πρωταθλητής της κοινοπολιτείας της Αυστραλίας.

Ο Jonathan δοκίμασε, ωστόσο, και μεγάλες απογοητεύσεις.

Συμμετείχε στους Ολυμπιακούς του 1992 έχοντας μεγάλες πιθανότητες για μετάλλιο, αλλά δεν προκρίθηκε, γεγονός που περιγράφει ως εξής : « Αθλητικά, ίσως η χειρότερη περίοδος της ζωής μου. Ήμουν ολοκληρωτικά συντετριμμένος. «Όλες οι ελπίδες και τα όνειρά μου είχαν τιναχτεί στον αέρα»

Το κλειδί, όπως λέει ο ίδιος, για να αντιμετωπίζει την απογοήτευση, είναι πίστη του στο Θεό: «Βασικά, η σχέση μου με τον Ιησού Χριστό και με το Θεό, αποτελεί το θεμέλιο για οτιδήποτε κάνω. Ο άνθρωπος είναι γεμάτος αμαρτία, είναι αποχωρισμένος από τον Θεό και δεν μπορεί να κάνει τίποτα γι αυτό. Ο Θεός, με τη δική Του θέληση, έστειλε τον Γιο Του να πεθάνει στο σταυρό για τις αμαρτίες μας. Ο Ιησούς αναστήθηκε, και μέσω της πίστης μας σ’ Αυτόν μπορούμε να συμφιλιωθούμε με το Θεό, κι αυτό είναι δώρο, όχι κάτι που μπορούμε να κερδίσουμε. Έπειτα ως απόρροια αυτού του δώρου δίνουμε τις ζωές μας στην υπηρεσία του Θεού".

Η μελέτη της Αγίας Γραφής είναι ένα ουσιώδες κομμάτι της ζωής του: "Η Αγία Γραφή είναι ο Λόγος του Θεού. Μου λέει πως πρέπει να είναι η στάση μου, οι πράξεις μου, ο τρόπος που ζω.

Από την Βίβλο αντλώ τη βασική φιλοσοφία για’ αυτό που προσπαθώ να κάνω – να δοξάζω τον Θεό μέσα από κάθε πτυχή της ζωής μου».

Michael Chang

Ο Michael Chang παίζει τένις από το 1988, όταν ήταν 16. ‘Έχει κερδίσει πάνω από 30 αγώνες παγκοσμίως. Η ψηλότερη παγκόσμια κατάταξή του ήταν στην 2η θέση το 1996. Το γρηγορότερο του σερβίς, που έχει καταγραφεί, ήταν 208 χιλιόμετρα/ώρα.

«Στα 15 μου, ήμουν σε περίοδο έντονης αναζήτησης. Πιστεύω πως σ’ αυτή την ηλικία, τουλάχιστον για μένα, αναρωτιέσαι για θέματα όπως το νόημα της ζωής, και προσπαθείς να βρεις τον εαυτό σου. Απλά είχα πολλές ερωτήσεις. Ο παππούς και η γιαγιά μου, μου είχαν δώσει μια Βίβλο και ήθελαν να την διαβάζω κάθε μέρα.

Ένα βράδυ δεν είχα τίποτα άλλο να κάνω, έτσι αποφάσισα να ρίξω μια καλή ματιά στην Βίβλο μου και να δω τι είχε να μου πει. Κοίταξα στο ευρετήριο, στο πίσω μέρος, και ανακάλυψα ότι κάλυπτε διάφορα θέματα. ‘Έτσι έψαξα για θέματα όπως Φιλία και Αγάπη και βρήκα την Βίβλο αληθινή, πολύ αγνή, έτσι ακριβώς όπως ήθελα να ζήσω κι εγώ την ζωή μου. Από τότε και στο εξής άρχισα να διαβάζω για την ζωή του Κυρίου και την αγάπη Του για όλους τους ανθρώπους. Τελικά Τον δέχτηκα σαν Κύριο και Σωτήρα μου».

«Πιστεύω πως είναι μεγάλη πεποίθηση να γνωρίζεις πως όλα είναι στα χέρια του Θεού. Βλέπω τόσα πράγματα να συμβαίνουν στη ζωή μου και ξέρω πως δεν είναι απλές συμπτώσεις. Ξέρω ότι Κύριος με αγαπάει, και με φυλάει και ότι θα είναι πάντα μαζί μου και θα περπατάει δίπλα μου. Μου προσφέρει τεράστια ικανοποίηση και ηρεμία το να γνωρίζω πως ό,τι κι αν συμβεί, Εκείνος θα φροντίσει για μένα".

Jorginho.

‘Όταν η Βραζιλία κέρδισε το παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου το 1994, υπήρχαν 6 αφοσιωμένοι Χριστιανοί στην ομάδα, συμπεριλαμβανομένου και του Jorginho.

«Το 1985 χτυπήθηκα από σοβαρά προσωπικά προβλήματα. Ήμουν ένας πετυχημένος επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Αντίθετα, ο μεγαλύτερος μου αδελφός ο Jaime αγωνιζόταν σκληρά στην ζωή του. Ήταν αλκοολικός, δεν είχε αρκετά χρήματα ούτε έβγαινε με πολλές γυναίκες, δεν οδηγούσε αυτοκίνητο, που είχα εγώ, ούτε ήταν διάσημος σαν κι εμένα. Αλλά κάποια στιγμή έγινε χριστιανός και σταμάτησε να πίνει και είχε ειρήνη στην ζωή του. Ήταν ικανοποιημένος.

Γι’ αυτό, αποφάσισα να επισκεφτώ την εκκλησία που πήγαινε. Ο κήρυκας μίλησε για τον Ιησού και το σωτηριακό του έργο, για την συγχώρεση των αμαρτιών μας. Στην συνέχεια προσευχήθηκε για τα φυσικά και τα πνευματικά προβλήματα του εκκλησιάσματος.

Αγγίχτηκα βαθιά και θυμήθηκα τη μεταστροφή που είχα δει στον αδελφό μου. Αμέσως τότε, αποφάσισα να δεχθώ τον Ιησού στην καρδιά μου. Κάποτε, χρειαζόμουν συνεχώς να νικώ στο ποδόσφαιρο για να αισθάνομαι ικανοποιημένος με τον εαυτό μου. Αλλά καθώς ο απ. Παύλος λέει στο Β’ Κορινθίους 5:17, «τα παλιά έχουν φύγει και το πάντα έγιναν νέα».

Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θέλουν να μου μιλήσουν επειδή είμαι ένας διάσημος ποδοσφαιριστής και για αυτό μοιράζομαι μαζί τους την πίστη μου στο Θεό. Θα ‘θελα να με θυμούνται σαν ένα αθλητή αφιερωμένο στο Χριστό, που χρησιμοποίησε το άθλημά του για να διακηρύξει το ευαγγέλιο Χριστού στον κόσμο. Ό, τι κάνω, είναι για το δόξα του Θεού".


Φυσικά είναι πάρα πολλοί οι αθλητές που δηλώνουν - με λόγια και συμβολικές κινήσεις - την πίστη τους στον Χριστό. Πολλοί γνωστοί βραζιλιάνοι ποδοσφαιριστές μάλιστα.




Τελικά ο Θεός ενδιαφέρεται για τα σπόρ;










Στην πολύ ωραία ταινία "Facing the Giants" (Όπου ατυχώς μεταφράστηκε στα ελληνικά ως "Αναμέτρηση Γιγάντων" - ενώ ο τίτλος σημαίνει "Αντιμετωπίζοντας τους Γίγαντες'), ο προπονητής των "Αετών", μίας ομάδας Αμερικάνικου Φούτμπολ, μιλάει για τον Θεό στους παίκτες, όταν ένας από αυτούς του απευθύνει την ερώτηση.

" - Ώστε ο Θεός νοιάζεται για το φούτμπολ;

- Νοιάζεται για την πίστη σου. Νοιάζεται για το που είναι η καρδιά σου. Αν έχεις πίστη στο γήπεδο τότε ναι νοιάζεται για το φούτμπολ γιατί νοιάζεται για σένα."


Δεν υπάρχουν σχόλια: