Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

ΤΟΥΡΚΙΑ: Υπό την απειλή μαχαιριού φανατικός μουσουλμάνος κρατούσε όμηρο χριστιανό στην Πόλη


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ, (Ανταπόκριση από Compass Direct News) - Σε μια πρωτοφανή έξαρση τουρκικού εθνικισμού, ένας νεαρός μουσουλμάνος άρπαξε έναν Τούρκο χριστιανό, του έβαλε ένα μαχαίρι στο λαιμό, πήρε μία τούρκικη σημαία και του έσφιγγε με αυτήν τον λαιμό, απειλώντας ότι θα σφάξει τον "μισσιονάριο σκύλο" και όλα αυτά μέρα μεσημέρι μέσα σε πολυσύχναστο σημείο της πόλης.

Ο 24χρονος Yasin Karasu, 24, κρατούσε, με την απειλή μαχαιριού, όμηρο τον 35χρονο Ýsmail Aydýn, για περίπου μισή ώρα, την Δευτέρα 3 Αυγούστου, σε μια πολυσύχναστη συνοικία στην ασιατική πλευρά της Κωνσταντινούπολης, μπροστά σε πλήθος περαστικών και την αστυνομία η οποία κατέφθασε αμέσως.

"Εδώ είναι Τουρκία και δεν μπορείτε να μοιράζετε ευαγγέλια," φώναζε ο Karasu, σύμφωνα με την ημερήσια εφημερίδα Haberturk. "Αυτοί οι ‘άθεοι’ που δεν έχουν το αληθινό βιβλίο (εννοεί το Κοράνι) είναι μισσιονάριοι (ιεραπόστολοι)".


Το 99 τοις εκατό του πληθυσμού της Τουρκίας είναι, τουλάχιστον κατ’ όνομα μουσουλμάνοι και στη νοοτροπία του λαού, η θρησκεία είναι στενά συνδεδεμένη με την πατρίδα.


Ο Karasu έχοντας το μαχαίρι στον λαιμό του Aydin, απειλούσε ότι θα τον σκοτώσει, αν κάποιος τον πλησίαζε, ενώ φώναξε στους ανθρώπους που τον έβλεπαν να του δώσουν μία τουρκική σημαία. Μέσα σε λίγα λεπτά, όπως είπε ο Aydin, κάποιοι παρευρισκόμενοι του έδωσαν δύο σημαίες. Ο Karasu, που γνώριζε τον Aydin, για ένα περίπου, χρόνο, τύλιξε τη μεγαλύτερη από τις δύο σημαίες γύρω από το κεφάλι του Aydin, με αποτέλεσμα αυτός να δυσκολεύεται να αναπνέυσει, ενώ η θερμοκρασία, εκείνη την ημέρα, ήταν πάνω από 30 βαθμούς Κελσίου.

"Βλέπετε αυτόν τον ιεραποστολικό σκύλο;" φώναζε στο πλήθος. "Μοιράζουν ευαγγέλια για να διασπάσουν την χώρα!"

Ο Karasu τοποθέτησε την μικρότερη σημαία στο χέρι του Aydin και τον διέταξε να την ανεμίζει.

"Και οι δύο σημαίες ήρθαν την ίδια στιγμή," είπε ο Aydin. "Την μεγάλη την έβαλε στο κεφάλι μου και την έδεσε σφιχτά και με τη ζέστη που είχε δεν μπορούσα να αναπνεύσω."


Όλη την ώρα ο Karasu κρατούσε ένα μεγάλο μαχαίρι στο λαιμό του Aydin.

"Ιεραποστολικέ σκύλε, βλέπεις αυτή η σημαία;", φώναζε ο Aydin ανεμίζοντας την σημαία. "Αυτή είναι ιερή σημαία που έχει πλυθεί με το αίμα των πατέρων μας."

Ο Aydin μπόρεσε και είπε στον έξαλλο Karasu, "Yasin, σε κάθε περίπτωση αυτή η σημαία είναι και δική μου, το ίδιο! Κι εγώ είμαι Τούρκος, αλλά είμαι και Χριστιανός".

Ο Karasu επέμενε ότι ο Aydin δεν ήταν Τούρκος, επειδή είχε προδώσει την τουρκική σημαία και τη χώρα του με τον ευαγγελισμό.

Ο Aydin είπε στον Karasu, "Οχι, Yasin, είμαι Τούρκος και εγώ ανεμίζω με αγάπη αυτή την σημαία. Αυτή είναι η σημαία μου. Είμαι Τούρκος ". Αλλά ο Karasu απάντησε," Οχι, εσύ δεν μπορεί να είσαι – θέλεις την διάσπαση της χώρας, και αυτό δεν θα το επιτρέψω. "

Η αστυνομία κατάφερε να πείσει τον Karasu να αφήσει κάτω το μαχαίρι και να αφήσει ελεύθερο τον Aydin, λέγοντάς του ότι αν τον σκοτώσει, η Τουρκία θα διασυρθεί σε ολόκληρο τον κόσμο και ότι, εάν δεν υπάκουγε, ως έσχατη λύση, είχαν να τον πυροβολήσουν.

"Αν αγαπάς την χώρα σου, άφησέ τον», του είπαν.

Ένα μέλος της τουρκικής Προτεσταντικής εκκλησίας, ο Umut Sahin, είπε για τον Karasu ότι ήταν "ο τύπος εκείνος που θα μπορούσε να διαπράξει έγκλημα". "Μόλις είχε απολυθεί από το στρατό και δεν είχε δουλειά".

Ο Sahin πρόσθεσε ότι ο Karasu είχε προβλήματα με το νόμο καθώς πουλούσε πειρατικά CD.

Ο Aydin, που γνώριζε τον Karasu για περίπου ένα χρόνο, είπε ότι δεν περίμενε να φερθεί έτσι. Τον Karasu τον γνώρισε στον στρατό και έδειξε ενδιαφέρον να μάθει περισσότερα για τον Χριστιανισμό και συχνά καλούσε τον Aydin, ο οποίος είχε μεταστραφεί στον χριστιανισμό από το Ισλάμ, και του έκανε ερωτήσεις, λέγοντάς του ότι ενδιαφέρεται για τις άλλες θρησκείες.

"Μου τηλεφωνούσε συχνά, γιατί στο στρατό βρισκόταν σε κατάθλιψη συχνά και με έπαιρνε τηλέφωνο για να μου μιλήσει," είπε ο Aydin.


Μετά την απόλυσή του από τον στρατό, ο Karasu, ύστερα από πρόσκληση του Aydin, επισκέφτηκε δύο φορές μία προτεσταντική εκκλησία στην περιοχή του Kadikoy. Ο Karasu ήρθε με ένα φίλο του, με το όνομα ‘Baris’, ο οποίος όμως προτίμησε να μείνει έξω από τον χώρο της εκκλησίας, ενώ οι δυο τους έπιναν τσάι μόνοι τους στο υπόγειο της εκκλησίας.

Ο Aydin είπε ότι μίλησαν για περίπου 20 λεπτά, στα οποία ο Karasu του μίλαγε για την πατρίδα του στο Ερζερούμ, για οικονομικά και οικογενειακά προβλήματα, καθώς και είπαν και για πνευματικά θέματα, αλλά μιας και ο φίλος του ήταν έξω, βιαζόταν να τελειώνει την συζήτηση. Ο Karasu ήταν χαμογελαστός, καλοντυμένος και δεν είχε σχέση με το πώς ήταν στο στρατό, ένα χρόνο νωρίτερα.

Ο Karasu ευχαρίστησε τον Aydin για τη συζήτηση, και οι δύο σηκώθηκαν από το τραπέζι για να ανεβούν τις σκάλες. Ο Aydin πήγαινε μπροστά και ο Karasu ακολουθούσε σε απόσταση περίπου ενός μέτρου. Την στιγμή που έφθασαν στο ασανσέρ ο Aydin αισθάνθηκε ένα χέρι να τον πιάνει από το λαιμό!

"Νόμιζα ότι μου έκανε πλάκα" λέει ο Aydin. "Yasin, "είπα," Εσύ είσαι; Μου κάνεις κάποιο αστείο; "

"Τι αστείο!" Είπε, τραβώντας ένα μαχαίρι. "Είσαι ένας ιεραποστολικός σκύλος, και έχω έρθει για να σου κόψω το λαιμό."

“Ο Karasu”, όπως είπε ο Aydin, “σχεδίαζε να με χρησιμοποιήσει για ‘παραδειγματισμό’ για ολόκληρη την Τουρκία, σκοτώνοντάς με μπροστά στο κοινό”. Δύο μέλη της εκκλησίας επιχέιρησαν να εμποδίσουν τον Karasu, αλλά δεν τα κατάφεραν.

Αν και ο Aydin πιστεύει ότι η πράξη αυτή ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό, άλλοι χριστιανικοί Τούρκοι καθώς και πρόσωπα μέσα από την αστυνομία έχουν υποψίες ότι το συγκεκριμένο περιστατικό αποτελεί πράξη εκφοβισμού της μικρής προτεσταντικής κοινότητας στην Τουρκία, τα περισσότερα μέλη της οποίας είναι πρώην μουσουλμάνοι που άφησαν το Ισλάμ και ασπάστηκαν τον χριστιανισμό.

Το τμήμα της αστυνομίας που ασχολείται με την καταπολέμηση της τρομοκρατίας ερευνά την πιθανότητα η επίθεση να έχει σχεδιαστεί από μια μεγαλύτερη ομάδα.


Ο Aydin έχει αποφασίσει να μην καταθέσει μήνυση, λέγοντας στα τουρκικά μέσα ενημέρωσης ότι έχει συγχωρέσει τον Karasu.

Σύμφωνα με το άρθρο 24 του τουρκικού Συντάγματος, οι πολίτες όλων των θρησκειών έχουν το δικαίωμα στην διάδοση πληροφοριών σχετικά με την πίστη τους.

"Στις 3 Αυγούστου πέθανα και ξαναγεννήθηκα», είπε ο Aydin. "Είναι η ημερομηνία της γέννησής μου και του θανάτου μου. Ήμουν σίγουρος ότι θα πέθαινα. Είναι σαν μια νέα ευκαιρία, μια νέα ζωή. Πιστεύω πραγματικά ότι ο Κύριος μου έδωσε μια δεύτερη ευκαιρία, γιατί αν σκεφτούμε ότι, μετά από άλλα παρόμοια γεγονότα, όπως δολοφονία του Hrant Dink ή την φρικτή δολοφονία στην Μαλάτεια, οι αδελφοί εκείνοι δεν είχαν τόση τύχη, ε; "


Οι δολοφονικές επιθέσεις κατά χριστιανών έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια στην Τουρκία.


Τον Φεβρουάριο του 2006 ένας Ιταλός καθολικός ιερέας δολοφονήθηκε στην Τραπεζούντα, ενώ ένα χρόνο μετά, τον Ιανουάριο του 2007, ο Αρμένιος χριστιανός εκδότης Hrant Dink, δολοφονήθηκε (φωτο), στην Κωνσταντινούπολη από 17χρονο φανατικό εθνικιστή.


Τρεις μήνες μετά τον Απρίλιο του 2007, στην Μαλάτεια της Τουρκίας, τρεις χριστιανοί, ο Γερμανός Τίλμαν Γκέσκε και οι Τούρκοι Νεκατί Αϊντίν και Ουγγούρ Γιουκζέλ, σφαχτήκανε και τεμαχιστήκανε από φανατικούς νεαρούς Τούρκους που χρησιμοποίησαν την ίδια μέθοδο. Παρίσταναν τους «συμπαθούντες» προς την χριστιανική πίστη και μόλις κέρδισαν την εμπιστοσύνη της μικρής χριστιανικής κοινότητας, έκλεισαν ραντεβού για να συζητήσουν «για τη πίστη» και εκεί κατέσφαξαν τους τρεις χριστιανούς με τρομερή λύσσα.


Τον Δεκέμβριο του 2007, η αστυνομία τελευταία στιγμή συνέλαβε τον 22χρονο Τούρκο Murat Tabuk, την ώρα που επιχειρούσε να δολοφονήσει τον Τούρκο Ορθόδοξο ιερέα, πατέρα Ramazan Arkan, στο παραθαλάσσιο θέρετρο της Αττάλειας.


Τον Ιούλιο του 2006, ο Γάλλος Ρωμαιοκαθολικός ιερέας, π. Πιέρ Μπρουνισέν, δέχθηκε επίθεση και μαχαιρώθηκε στην Τουρκική πόλη Σαμσούν της Μαύρης Θάλασσας. Ο δράστης ισχυρίστηκε ότι ο ιερέας επιχείρησε να προσηλυτίσει τοπικούς Μουσουλμάνους.


Τον περασμένο μήνα ένας Γερμανός επιχειρηματίας, ο Γκρέγκαρ Κέρκελινκ, δολοφονήθηκε με μαχαίρι στο Πέρα της Κωνσταντινούπολης και σε κεντρικό δρόμο, από τον 26χρονο Τούρκο Ιμπραχίμ Ακγιόλ. Προσέξτε τις σοκαριστική σκηνή από βίντεο κάμερας του δρόμου.

Σε πολυσύχναστο δρόμο της Πόλης, έξαλλος ο Τούρκος επιτίθεται στον Γερμανό και ο κόσμος κοιτάζει και προσπερνάει αδιάφορος!!!.......

Διάβάστε πλήρες άρθρο http://islamizationwatch.blogspot.com/2009/07/turkey-christian-stabbed-to-death.html.


«Εκείνη τη μέρα ήθελα να σκοτώσω έναν χριστιανό. Γύριζα στις εκκλησίες. Είδα πρώτα αυτόν και τον σκότωσα», είπε στον Ανακριτή ο Ακγιόλ, όπως ανέφερε το τουρκικό ειδησεογραφικό πρακτορείο DHA.


Στον ΚΟΚΚΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ έχουν δημοσιευθεί αρκετά άρθρα για την κατάσταση των χριστιανών στην Τουρκία. Όπως:

Δίκη Τούρκων χριστιανών για προσβολή του "τουρκισμού"

Η δίκη σχετικά με δύο Τούρκους που μεταστράφηκαν στον Χριστιανισμό, του Turan Topal και του Hakan Tastan, οι οποίοι κατηγορούνται για «την προσβολή του «τουρκισμού» και την διάδοση του Χριστιανισμού μέσω "παράνομων" μεθόδων.

ΤΟΥΡΚΙΑ: ΩΡΑ (υπό το) ΜΗΔΕΝ...

Η αύξηση των δολοφονικών επιθέσεων κατά χριστιανών και η συμμετοχή στο αντιχριστιανικό αίσθημα μίσους των τουρκικών Μ.Μ.Ε. και των εφημερίδων, οι οποίες πολλές φορές, παίρνοντας πληροφορίες από την αστυνομία, δημοσιοποιούν τα στοιχεία συγκεκριμένων Τούρκων και ξένων πολιτών που είναι χριστιανοί και με τον τρόπο αυτό τους στοχοποιούν!

Τον Απρίλιο του 2001, το Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας της Τουρκίας, άρχισε να θεωρεί τους Ευαγγελικούς Χριστιανούς σαν μια «απειλή» για την εθνική ασφάλεια, και τους είχε κατατάξει στην ίδια θέση με την Αλ Κάιντα και το ΡΚΚ, δηλαδή σαν τρομοκράτες!

"Έχασα τον έλεγχο όταν αυτός ο άπιστος είπε..."

Το χρονικό της σφαγής στην Μαλάτεια.

Η σφαγή των χριστανών στην Μαλάτεια, η Εργκενεκόν και τα "Σεπτεμβριανά"

Και η σχέση της παρακρατικής Εγκενεγκόν με τους δολοφόνους της Μαλάτειας.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

http://mariatweety.blogspot.com

ENA A3IOLOGO BLOG ENOS KOITSIOU
POU PALEUEI GIA NA ZEI

SINDY