Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Κεφάλια μέσα..




Το διάλειμμα της προσωρινής αμεριμνησίας τέλειωσε. Κεφάλια μέσα και καλώς σας βρήκα!



Τι έκανα αυτές τις ημέρες των διακοπών:


Μπάνια (λογικόν)


Απόλαυσα άσματα από την συμφωνία της νυχτερινής χορωδίας τριζονιών (σαφώς ανώτερο επίπεδο από το «μου έκανες την ζωή μου κόλαση» του άθλιου σκυλάδικου της γειτονιάς μου)



Διάβασα, επιτέλους, βιβλία με την ησυχία μου (αντί μια ή δύο – το πολύ - σελίδες πριν με πάρει ο ύπνος).


Διάβασα ΕΦΟΔΟΣ και ΤΑΝΚ!!! (του 1979!)


Αγόρασα μάσκα!


Έπαιξα ποδοσφαιράκι!



Τι ΔΕΝ έκανα:


Δεν διάβασα ούτε μισή σελίδα εφημερίδα (για αυτό δεν έχω ιδέα τι έχει γίνει).


Δεν είδα ούτε για μισό δευτερόλεπτο τιβι (αυτό μας έλειπε).


Δεν είχα επαφή με Ίντερνετ, εκτός από τις δύο τελευταίες ημέρες που βρήκα έναν υπολογιστή που είχε σύνδεση, μπήκα για λίγο και είδα τα σχόλιά σας - στα οποία θα απαντήσω συντόμως - και πέταξα και μία ανάρτηση.


Δεν αγόρασα CD του Χατζηγιάννη από πλανόδιο Σομαλό της παραλίας.


Δεν έκανα τατουάζ από Κινέζα πλανόδια (επίσης της παραλίας).



Τι έχασα:


Την μάσκα (άτιμο κύμα)...



...Στο επόμενο: Μία απίστευτη είδηση που άκουσα!





2 σχόλια:

George είπε...

Καλώς ήρθες! Ελπίζω να πέρασες καλά! Δυστυχώς, τα κεφάλια μέσα τώρα, έρχεται δύσκολος Σεπτέμβριος, Οκτώβριος, Νοέμβριος...!
Τα βιβλία που βλέπω στη φωτό τα διάβασες; Αυτό με τα UFO και το άλλο με τους Νότιους, πως ήταν...;
Καλά, τα ΕΦΟΔΟΣ και ΤΑΝΚΣ, που τα βρήκες...;

SkyWatcher είπε...

Γιώργο. Το βιβλίο με τους Νότιους το διάβασα όλο και είναι καταπληκτικό! Άλλωστε είναι και μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα. Και το άλλο με τα ΟΥΦΟ το έχω ξεκινήσει, είμαι στην μέση και είναι πάρα πολύ καλό με μπόλικες πληροφορίες. Σύντομα μάλιστα, πρόκειται να παρουσιάσω τα "βιβλία του ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ" στο μπλογκ.
Τα ΕΦΟΔΟΣ και ΤΑΝΚΣ τα βρήκα σε μαγαζάκι ενός χωριού!