Του Peter Stuyvesant (The Occidental Observer) / μετ. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Ένα από τα πιο σκοτεινά κεφάλαια της πολυπολιτισμικότητας στην Ολλανδία είναι η υποδούλωση των λευκών γυναικών από άνδρες μετανάστες, κυρίως μουσουλμάνους (βλέπε επίσης " δίκτυο πακιστανικής οικογένειας κυνηγάει λευκά κορίτσια στο Ηνωμένο Βασίλειο"). Η σημερινή περί "αντιρατσισμού" συζήτηση κάνει τους λευκούς γονείς και τις κόρες τους μένουν τυφλοί μπροστά στους κινδύνους των ξένων ανδρών. Από τη δεκαετία του 1990 έχει τεκμηριωθεί ότι Ολλανδέζες οδηγούνται στην πορνεία από νέους ξένους άνδρες.
Η μετανάστευση, οι γυναίκες και η συμπεριφορά της ομάδας
Σύμφωνα με την επικρατούσα ισλαμική κουλτούρα που υπάρχει στην πλειοψηφία των μεταναστών (Τούρκους, Μαροκινούς) στην Ολλανδία, μια γυναίκα πρέπει να είναι παρθένα μέχρι το γάμο και είναι σύνηθες να παντρευτεί με τη συγκατάθεση των γονέων και μέσα στην ίδια εθνοτική ομάδα. Οι μουσουλμάνοι μετανάστες έχουν πολύ υψηλό ποσοστό γάμων μέσα στην ίδια εθνοτική ομάδα, παρά το γεγονός ότι η τρίτη γενιά έχει μεγαλώσει στην Ολλανδία. Το 2001 το 90% (στους Τούρκους) και το 95% (στους Μαροκινούς) παντρεύτηκε εντός της δικής τους εθνικής ομάδας. Το 2007 και το 2010 οι αριθμοί δεν ήταν πολύ διαφορετικοί.
Η μαζική μετανάστευση δεν σημαίνει μόνο εγκατάσταση νέων ατόμων και ξένες οικογένειες, αλλά τελικά οδηγεί σε αλλοδαπές κοινότητες με το δικό τους τρόπο ζωής και τις δικές τους αξίες. Σε πολλές περιπτώσεις, οι αξίες αυτές δεν ταιριάζουν και προκαλούν παρεξηγήσεις και ακόμη και εχθρότητα. Ένα πολύ ευαίσθητο θέμα είναι η θέση των γυναικών. Οι γυναίκες στην Ολλανδία με την προσωπική ελευθερία της σεξουαλικής επαφής και της επιλογής του συντρόφου θεωρούνται χαμηλής ηθικής από ισλαμικής άποψης, επειδή είναι πιο πιθανό να έχουν σχέσεις με διαφορετικούς άνδρες. Οι Ολλανδέζες θεωρούνται εύκολη λεία και αντικείμενα λαγνείας, λόγω του πιο αποκαλυπτικού και προκλητικού τρόπου ντυσίματός τους.
Είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε ότι από τη μια πλευρά οι μουσουλμάνοι άνδρες έχουν την τάση να πηγαίνουν σε μέρη όπου οι Ολλανδέζες είναι πιο αποκαλυπτικές και ευάλωτες (ντίσκο και πισίνες) και τις παρενοχλούν (συνήθως σε ομάδες), ενώ δημιουργούν ένα ασφαλές περιβάλλον για τις δικές τους γυναίκες απαιτώντας διαφορετικές ώρες για κολύμπι στις δημόσιες πισίνες για τις μουσουλμάνες. Αυτού του είδους η συμπεριφορά της ομάδας που ζητάει να προστατεύσει τις δικές τους γυναίκες από τους Ολλανδούς καλύπτοντάς τες και απαιτώντας ξεχωριστές εγκαταστάσεις αναψυχής, ενώ την ίδια στιγμή εκτενώς καιροφυλακτούν για τις Ολλανδέζες για χάρη της σεξουαλικής επαφής, δεν έχει σημειωθεί στις mainstream επιστημονικές αναλύσεις.
Loverboys και οι εθνοτικές μειονότητες
Αυτό που είναι επίσης αξιοσημείωτο είναι ότι οι μουσουλμάνοι άνδρες έχουν την τάση να αναζητούν τη σεξουαλική επαφή με Ολλανδέζες, αλλά την ίδια στιγμή δεν αναζητούν μια πιο σταθερή σχέση ή παιδιά με αυτές τις γυναίκες. Στην ισλαμική κουλτούρα ο γάμος είναι βαθιά μπλεγμένος στις σχέσεις συγγένειας και όχι σπάνια ο/η σύζυγος είναι συγγενής (δηλαδή, γάμος με στενούς συγγενείς, συνήθως πρώτα ξαδέρφια). Αυτό το σχέδιο απεικονίζει τη συγγένεια με βάση χαρακτηριστικά eusociality (σύστημα ομαδικής ζωής) της Μέσης Ανατολής (συμπεριλαμβανομένων των παραδοσιακών εβραϊκών ομάδων) και της διαμετρικά αντίθετης δυτικής πρακτικής του γάμου που επικεντρώνεται γύρω από την ατομικιστική επιλογή του/της συζύγου ανεξάρτητα από σχέσεις συγγένειας (βλ. “Altruism’s bloody roots“). Περίπου το 25% των Μαροκινών και των Τούρκων παντρεύονται με έναν στενό συγγενή.
Η σεξουαλική εκμετάλλευση των Ολλανδέζων γυναικών με οδηγεί στο φαινόμενο του «loverboy». Στην ολλανδική κουλτούρα ο αγγλικός όρος «loverboy», σημαίνει όταν μια γυναίκα συνδέεται με έναν άνδρα που έχει σκοπό να την αναγκάσει να την εξωθήσει στην πορνεία. Σε πολλές περιπτώσεις, ο άντρας χρησιμοποιεί ένα μείγμα από ψυχική πίεση (την αγαπά, αλλά χρειάζεται χρήματα) και βία για να την εκδίδει για τον εαυτό του.
Στην φωτογραφία: Ο Saban Baran, ο Τούρκος υπήκοος, ο οποίος έχει γίνει γνωστός για τον εξαναγκασμό πάνω από 100 λευκών γυναικών στην πορνεία. Έδερνε ανελέητα τις γυναίκες και ακόμη και έκανε τατουάζ πάνω τους για να δείχνουν ότι αποτελούν «περιουσία» του.
Φωτογραφία ενός θύματος του Saban Baran που εμφανίζονται σε ένα δικτυακό τόπο που είναι αφιερωμένος στο να έρθει ο Baran ενώπιον της δικαιοσύνης. Ο Baran εγκατέλειψε την Ολλανδία, ενώ ήταν σε άδεια από τη φυλακή για να είναι με ένα μωρό που γεννήθηκε από ένα από τα θύματα της εμπορίας του, την οποία παντρεύτηκε μέσα από τη φυλακή. Η Τουρκία δεν εκδίδει τους υπηκόους της.
Cartoon που δείχνει την διαβόητη πρακτική του Baran να κάνει τατουάζ στα θύματά του
Η μεγάλη πλειοψηφία των «loverboys» είναι αλλοδαπής προέλευσης, κυρίως μουσουλμάνοι. Υπήρξε εκτεταμένη έρευνα από κοινωνικούς επιστήμονες για το θέμα αυτό. Η κυβέρνηση - υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Εγκληματολογίας Willem Pompe κυκλοφόρησε κάποια στοιχεία για την εθνοτική σύνθεση της ομάδας των loverboys στο Άμστερνταμ το 2004: 83% είχαν «ολλανδική εθνικότητα», αλλά από αυτό τον αριθμό το 37% είναι Μαροκινής καταγωγής, το 17% Τουρκικής, το 14% από το Σουρινάμ , το 12% από τις Αντίλλες και το 7% άλλης καταγωγής. Εξετάζοντας την εθνοτική σύνθεση του πληθυσμού του Άμστερνταμ το 2004 υπήρχαν 8,5% Μαροκινής καταγωγής, 5,1% των τουρκικής καταγωγής, 9,6% καταγωγής από το Σουρινάμ και 1,6% καταγωγής Αντιλλών.
Είναι ασφαλές να πούμε ότι περισσότερο από το ήμισυ των loverboys είναι μουσουλμάνοι, αλλά δεν πρέπει να απορρίψουμε το γεγονός ότι το ένα τέταρτο από αυτούς είναι μαύροι (Σουρινάμ και Αντίλλες). Μεταξύ των κατόχων Ολλανδικών διαβατηρίων μόνο το 13% μπορεί να περάσει ως αυτόχθονες Ολλανδοί και ο αριθμός αυτός πέφτει κάτω από το 10% αν λάβουμε υπόψη μας ότι δεν υπάρχουν αυτόχθονες Ολλανδοί στο 17% μη κατόχων Ολλανδικών διαβατηρίων μεταξύ των loverboys στο Άμστερνταμ. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για υποεκπροσώπηση, επειδή το 51,3% του πληθυσμού του Άμστερνταμ το 2004 ήταν αυτόχθονες Ολλανδοί. Σε μια άλλη έκθεση του Ινστιτούτου Εγκληματολογίας Willem Pompe του 2006 ο καθηγητής Frank Bovenkerk αναγνωρίζει ότι οι ξένοι καθοδηγούνται, τουλάχιστον εν μέρει από μια περιφρόνηση για τον τρόπο ζωής των δυτικών γυναικών.
Κατάρρευση του αμυντικού μηχανισμού των λευκών
Τα προβλήματα με τους loverboys δεν είναι αποκλειστικά ολλανδικά. Θα υπάρχουν και στις γειτονικές χώρες όπως το Βέλγιο, στην Αγγλία, τη Γαλλία και τη Γερμανία. Στο Βέλγιο, η εφημερίδα De Morgen (17-9-1998) είχε τον τίτλο "Loverboys στρατολογούν ανήλικες για την πορνεία," και η εφημερίδα Le Soir (25-8-2003) δημοσίευσε το άρθρο ‘L’amour vendu aux “loverboys” («Η αγάπη πωλείται στα «loverboys»). Σε όλες τις χώρες οι μειονότητες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο, ιδιαίτερα εκείνοι που προέρχονται από μουσουλμανικές χώρες γύρω από τη Μεσόγειο, όπως Τούρκοι, Αλβανοί (συμπεριλαμβανομένου του Κοσσυφοπεδίου) και Αλγερινοί. Είναι ένα πολύ διαδεδομένο πρόβλημα στη Δυτική Ευρώπη, λόγω της κατάρρευσης των μηχανισμών υπεράσπισης των Λευκών, λόγω της εκστρατείες του «αντιρατσισμού» που υποβαθμίζουν κάθε ίχνος αχαλίνωτης εγκληματικότητας μεταξύ των εθνοτικών μειονοτήτων.
Ακόμα και όταν τα στοιχεία δείχνουν ότι περισσότερο από το 90% των loverboys είναι αλλοδαπής προέλευσης, η αστυνομία ανησυχεί περισσότερο για τις διακρίσεις εις βάρος μη-λευκών loverboys από την προστασία των Ολλανδέζων κοριτσιών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτή την ταινία από την ολλανδική αστυνομία στην οποία το ερώτημα αν όλα τα loverboys είναι αλλοδαποί (προφανώς διατυπώνεται σαν να είναι ψεύτικη, ακόμη και αν το 99% των loverboys είναι αλλοδαποί) χαρακτηρίζεται ως "διακρίσεις". Το λευκό κορίτσι σε αυτή την ερώτηση στην ταινία διορθώνεται (Nee! = όχι στα ολλανδικά) από τον αστυνομικό, ο οποίος προσπαθεί να της εξηγήσει ότι δεν έχει σχέση η εθνοτική καταγωγή των loverboys και τους περιγράφει με πιο γενικούς όρους ως "άνδρες που θέλουν πολυτέλεια και γρήγορο χρήμα".
Ένας σημαντικός παράγοντας που κάνει την πορνεία περισσότερο κοινωνικά αποδεκτή είναι ο ευνοϊκός τρόπος με τον οποίο απεικονίζεται σε δημοφιλή μέσα ενημέρωσης. Ο παραπάνω καθηγητής Bovenkerk επισημαίνει στο βιβλίο του ‘Loverboys, on Modern Pimps’ (2009) ότι η ταινία Pretty Woman με τον Richard Gere και την Julia Roberts (με παραγωγό τον Εβραίο Arnon Milchan βλ. και ΕΔΩ) έχει συμβάλει στη λαμπερή εικόνα των πορνών και των πελατών τους: πλούσιοι άνδρες ερωτεύονται πόρνες. Στην πραγματικότητα οι πελάτες των ιερόδουλων δεν ζητούν συναισθηματική ικανοποίηση ή αγάπη. Παρ 'όλα αυτά, η επίδειξη με τα αυτοκίνητα και τα μετρητά και τα ακριβά δώρα είναι ο τρόπος που οι loverboys συνήθως προσελκύουν τις γυναίκες, όπως ακριβώς και στην ταινία.
2 σχόλια:
Καλὰ τοὺς κάνουν.
Τὸ ἔχω ξαναπεῖ, αὐτὲς οἱ «πολὺ προηγμένες» κοινωνίες ἔχουν κάτι σάπιο μέσα τους καὶ οἱ ἐχθροί τους τὸ βλέπουν.
Ας προσέχουν οι φιλελεύθερες γυναίκες τι κάνουν γιατί όπως στρώνουν έτσι θα κοιμηθούν.
Δημοσίευση σχολίου