Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?

kolokotronis

kolokotronis

Δευτέρα, 17 Σεπτεμβρίου 2012

Η αβάσταχτη υποκρισία των "προοδευτικών"



ΚΟ: Η υποκρισία των δυτικών και ειδικά αυτή των «προοδευτικών» είναι απίστευτη μπροστά στα τελευταία γεγονότα των εξαγριωμένων – και γεμάτων μίσος για τη Δύση – μουσουλμάνων που απειλούν να τα κάψουν όλα εξαιτίας της «βλάσφημης» ταινίας για τον Μωάμεθ. Πάει η «ελευθερία της έκφρασης», το "δικαίωμα του καλλιτέχνη να εκφραστεί" και να "προκαλέσει" και όλα αυτά τα βαρύγδουπα και μονότονα που ξεστομίζουν με ύφος… «προοδευτικού», οι απανταχού "υπερασπιστές της τέχνης" και των "δικαιωμάτων", όταν κάποιοι «μεσαιωνιστές» χριστιανοί διαμαρτύρονται για καλλιτεχνικά «έργα» που υβρίζουν και εξευτελίζουν με τον πιο χυδαίο και άρρωστο τρόπο την χριστιανική πίστη. Τώρα το στόμα των "προοδευτικών" δεν μιλάει. Είναι ερμητικά κλεισμένο. Ή μάλλον κάτι ψελλίζουν – με ύφος «ευαίσθητου» - για «σεβασμό στην θρησκεία» και ζητάνε - με ύφος «ανησυχούντος» - την σύλληψη του «δράστη»!    

Άψογο δείγμα αυτής της αισχρής υποκρισίας είναι η διαφορετική αντιμετώπιση "παρόμοιων περιστατικών", από την εφημερίδα New York Times, όπως περιγράφεται από το παρακάτω άρθρο:

Όταν ο στόχος ήταν ο Χριστιανισμός, οι Times, δήλωναν ότι οι καλλιτέχνες έχουν την υποχρέωση να «προκαλέσουν το κοινό». Όταν ο στόχος είναι το Ισλάμ, οι Times αρχίζουν να μιλάνε για "σεβασμό της θρησκευτικής πίστης". Όπως σημειώνει ο δημοσιογράφος Tim Blair, το Ισλάμ έχει κερδίσει αυτό το "σεβασμό" σημαδεύοντας με το όπλο...
Όταν προσβάλλεται χυδαία το Κοράνι και το Ισλάμ λέγεται "έγκλημα μίσους". Όταν προσβάλλεται χυδαία η Βίβλος και ο Χριστιανισμός λέγεται "τέχνη"...
Σε άρθρο με τον τίτλο «Οι Καιροί Αλλάζουν» ("Times Changes") ο Μπλερ στην Telegraph, γράφει:

Οι New York Times στο κύριο άρθρο της 2ας Οκτωβρίου 1999, υπερασπίζονταν τα βλάσφημα αντι-χριστιανικά «έργα» ‘Piss Christ’ του Αντρές Σεράνο ("έργο" που δείχνει έναν Εσταυρωμένο μέσα σε ένα δοχείο με ούρα...) και ‘The Holy Virgin Mary’ του Chris Ofili (προσωπογραφία μιας μαύρης «Παναγίας» διακοσμημένη με αποκόμματα πορνοπεριοδικών και περιττώματα ελέφαντα...) : 
 
Έγραφαν: "Ένα μουσείο οφείλει να προκαλέσει το κοινό όπως και να το εξευμενίσει, αλλιώς το μουσείο γίνεται ένας θάλαμος ελκυστικών φαντασμάτων, ένας θεσμός εντελώς αποσυνδεδεμένος από την τέχνη της εποχής μας".

Το κύριο άρθρο των NewYork Times της 12 Σεπτεμβρίου 2012, καταδικάζει το βλάσφημο αντι-μουσουλμανικό έργο ‘The Innocence of Muslims’:

Γράφουν: "Όποιος έκανε η ταινία έκανε πραγματική ζημιά στα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών και στη βασική αρχή του σεβασμού όλων των θρησκειών".

Τι έγινε με την «πρόκληση του κοινού»; Δεν οφείλεται τώρα;  Ή καθίσταται μη υποχρεωτική όταν ένα ορισμένο κοινό ανταποκρίνεται στις «πρόκληση» σκοτώνοντας ανθρώπους;

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ακριβώς έτσι είναι.
Ακριβώς όμως.
Κι άμα τα λέει κανείς, του λένε "μη μιλάς", όπως ο Πειραιώς.

Andrew είπε...

Δεν είναι μόνο θέμα υποκρισίας, αλλά κυρίως πιστεύω φόβου μη στοχοποιηθουν από τους ισλαμιστές και τους φάνε λάχανο. Κοινώς όλοι το παίζουν τζάμπα μάγκες με τους χριστιανούς που δεν αντιδρούν βίαια.

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχεις κι άδικο! Σωστό σε βρίσκω.
Το ένα είναι "τέχνη". Και δεν έχω καταλάβει το 'ο καλλιτέχνης "οφείλει" να προκαλέσει'..
Δεν οφείλει τίποτα σε κανέναν ο καλλιτέχνης, βγάζει αυτό που έχει μέσα του, και το εκφράζει καλλιτεχνικά. Αυτό κάνει. Κι αυτό προκαλεί κάποιο συναίσθημα στους άλλους. Τους αρέσει, τους συγκινεί, τους κουνάει, ή δεν συνηχεί μέσα τους...
Δεν κατάλαβα αυτό το κλισέ της δήθεν καλλιτεχνικότητος που για να είναι καλλιτεχνική οφείλει να προκαλέσει την οργή ή την αγανάκτηση ή την προσβολή. Γιατί δηλαδή οφείλει να σε κάνει να σου γυρίσουν τ' άντερα;
Αυτά είναι δικολαβίστικες δικαιολογίες για να αποδέχεσαι να σε προσβάλουν ή να μειώνουν την θρησκευτική και πνευματική σου στάση.
Και έχουν συγκεκριμένη σκοπιμότητα.
Γιατί ποτέ αυτά τα καλλιτεχνικά δεν έχουν ασχοληθεί με τον ιουδαϊσμό. Δεν έχει διακωμωδηθεί πχ η Τορά...
Το απαράδεκτο αυτό πόνημα, για την χαζοταινία εννοώ και την λέω απαράδεκτη και από σκηνοθετικής και κινηματογραφικής πλευράς, δεν έχει καμμία σχέση με καλλιτεχνία. Είναι μια κακοπροαίρετη κακοπαιγμένη γελοιότητα υπόπτου σκοπιμότητος.
Τα ίδια 2 μέτρα και σταθμά χρησιμοποιούνται κι εναντίον των Ελλήνων από το σύστημα.
Αυτοί που έκαναν παρέλαση εναντίον του "ρατσισμού" της Παπαχρήστου και κανιβάλλισαν μέχρι εκεί που δέν έπαιρνε για το πήδημα του ψύλλου, έκαναν ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ για την περίπτωση της Μυρτούς.
Δεν είμαστε όλοι τυφλοί κι ηλίθιοι... Βλέπουμε και ακούμε κι όταν θα έρθει η ώρα της κάλπης θα πράξουμε αναλόγως.

konion είπε...

Στὸ Ἰσλὰμ εἶναι ἁπλό: Μαγκιὰ ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς δὲν ὑπάρχει.

Θυμᾶσθαι τὸν Μεσαίωνα καὶ τὴν Ἱερὰ Ἐξέτασι;
Ξέρετε πόσοι τότε προοδευτικοὶ εἶχαν ἀνακαλέσει;