Το παρακάτω κείμενο το συνέταξε φίλος αναγνώστης του ΚΟ και αφορά
την - πραγματικά – μεγαλειώδη διαδήλωση της 13ης Ιανουαρίου 2013 στο Παρίσι, (βλ.
εδώ) όπου κοντά 800.000 Γάλλοι διαδήλωσαν κατά της πρόθεσης του Ολάντ να δώσει εντός
του έτους στα ζευγάρια ομοφυλοφίλων το δικαίωμα στο «γάμο» και την υιοθεσία
παιδιών. Παρά τις μεγάλες αντιδράσεις, η γαλλική Εθνοσυνέλευση ψήφισε τελικά το νόμο, με ψήφους 329 υπέρ και 229
κατά, και τώρα στις 2 Απριλίου θα πρέπει να τον ψηφίσει η Γερουσία, κάτι που αναμένεται να γίνει, αφού οι Σοσιαλιστές έχουν την
πλειοψηφία. Ο φίλος που γράφει είναι Έλληνας φοιτητής στο Πανεπιστήμιο της
Σορβόννης, Καθολικός στο θρήσκευμα και ανήκει στο ρεύμα των Σεντεβακαντιστών*.
Η πραγματικά μεγαλειώδης διαδήλωση της 13ης Ιανουαρίου
κατά του επικειμένου νομοσχεδίου της κυβερνήσεως Φρανσουά Ολλάντ σχετικά με την
νομοθετική κατοχύρωση του γάμου μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου, απλώς και μόνο
επιβεβαίωσε την θέληση της πλειοψηφίας του γαλλικού λαού που δεν επιθυμεί και
την επίσημη κατάργηση της έννοιας της οικογένειας. Μακράν του να αποτελούν μια
απλή αντιομοφυλοφιλική αντίδραση, αυτού του είδους οι εκδηλώσεις είναι μια απτή
απόδειξη ότι οι πνευματικώς και φυσικώς δεινοπαθούντες ευρωπαϊκές κοινωνίες δεν
θέλουν να βυθιστούν στην παρακμιακή κατάπτωση που επιβάλλει η Νέα Τάξη και ότι
υπάρχει μια υπολανθάνουσα μεν, λόγω της μαζικής χειραγώγησης των συνειδήσεων,
της λογοκρισίας και της πνευματικής τρομοκρατίας, πλην όμως υπαρκτή αντίδραση.
Διότι η σιωπή ενός λαού δεν σημαίνει κατ’ανάγκη παραίτηση, υποταγή ή
συγκατάθεση, κάτι το οποίο άλλωστε δίδαξαν και οι αρχαίοι Γαλάτες στον Ιούλιο
Καίσαρα ο οποίος λίγο πριν τον μεγάλο πόλεμο που λίγο έλειψε να στοιχήσει τη
νίκη στις ρωμαϊκές λεγεώνες, πίστευε ότι η Γαλατία ήταν ήδη υποταγμένη επειδή
παρέμενε μέχρι εκείνη τη στιγμή σιωπηλή. Ομοίως σήμερα η σιωπή πολλές φορές των
χριστιανικών λαών κρύβει απλώς και μόνο τη δυσαρέσκεια που αναζητεί μόνο μια
σχισμή για να ξεχυθεί στο φως της μέρας.
Η Γαλλία αποτελεί το πιο ισχυρό πρότυπο για τους απανταχού
άθεους και προοδευτικάριους, διότι είναι η χώρα του διαφωτισμού, της
''επανάστασης'' του 1789, των δικαιωμάτων του ανθρώπου, της ''ανοχής'', του
ριζοσπαστικού διαχωρισμού Κράτους και εκκλησίας και γενικά του πιο λυσσαλέου
και ελευθεροτεκτονικής έμπνευσης πολιτικού και πνευματικού φιλελευθερισμού.
Φυσικά μέσα στην απύθμενη ιστορική και πολιτισμική τους άγνοια οι ρέκτες της
προόδου αγνοούν το πρώτο χριστιανικό βασίλειο της δυτική Ευρώπης, το βασίλειο του
Χλοδωβίκου και της Αγίας Κλωτίλδης, του Καρόλου Μαρτέλου, του Καρλομάγνου, του
Αγίου Λουδοβίκου και της Αγίας Ιωάννας του Αρκ, την ''πρωτότοκη κόρη της
Εκκλησίας'', τη χώρα του όρους Σαν Μισέλ και του Κλουνύ, την χώρα του μεγάλου
κλασσικού και μπαρόκ χριστιανικού πολιτισμού, την χώρα των Σουάνων και της
Βανδέας, την πατρίδα του Σατωμπριάν και του Μπαλζάκ και πάνω απ'όλα τη χώρα
ενός λαού που σπάνια στα τελευταία 200 χρόνια της πολυτάραχης ιστορίας του είχε
την ευκαιρία να εκφραστεί ελεύθερα. Αυτό έγινε ωστόσο την 13η Ιανουαρίου,
προς μεγάλη απογοήτευση της Αριστεράς (όπως και το Μάη του 68' όταν εκατομύρια
Γάλλων γύρισαν την πλάτη σε μερικές χιλιάδες μικροαστικά ενεργούμενα, που επί
δυο μήνες είχαν επιδοθεί σε αναίμακτες ασκήσεις επαναστατικής γυμναστικής).
Η Γαλλία είναι επίσης μια από τις τελευταίες ευρωπαϊκές
χώρες (εάν όχι η τελευταία της δυτικής Ευρώπης) όπου δεν επιτρέπεται ακόμα ο
πολιτικός γάμος μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου και κατά συνέπεια η υιοθεσία
παιδιών από ομοφυλόφιλα ντούο (θα αποφύγουμε επιμελώς να τα χαρακτηρίσουμε
ζευγάρια). Το θέμα αυτό ανήχθη σε πρωταρχικό πολιτικό ζήτημα και μέχρι στιγμής
κατέχει την πρώτη θέση του πολιτικού διαλόγου. Μετά από μια σειρά σημαντικών
διαδηλώσεων το περασμένο φθινόπωρο τόσο της επίσημης Καθολικής Εκκλησίας, των
μετριοπαθών συντηρητικών δυνάμεων, αλλά και άλλων θρησκευτικών κοινοτήτων
(μουσουλμάνοι), όσο και των δυνάμεων του παραδοσιακού καθολικού και
εθνικιστικού χώρου, η 13η Ιανουαρίου είχε οριστεί ως η μέρα της κορύφωσης όλων
των εκδηλώσεων, πριν την ψήφιση των πρώτων διατάξεων του νομοσχεδίου από τη
γαλλική εθνοσυνέλευση.
Οι προγραμματισμένες διαδηλώσεις οργανώθηκαν από
διαφορετικές ομάδες και ήταν τουλάχιστον 4, από την πλας ντ'Ιταλί η διαδήλωση
του συντονιστικού ''Διαδήλωση για όλους'', της μετριοπαθούς δεξιάς και των
επισήμων ''Καθολικών'' επισκοπικών αρχών, λίγα μέτρα πιο πέρα στην πλας Πινέλ
ήταν η συγκέντρωση των παραδοσιακών Καθολικών και των εθνικιστών, ενώ
προσυγκεντρώσεις ήταν προγραμματισμένες από το ίδιο συντονιστικό στο
Ντανφέρ-Ροσρώ και το Πορτ Μαγιό όπου συμμετείχαν και πολλοί οπαδοί, μέλη και
φίλοι του Εθνικού Μετώπου με πρώτο τον Μπρούνο Γκολλνίς, τον πρωήν συντηρητικό
αντίπαλο της Μαρίν Λε Πεν στην προεδρία του κόμματος, ο οποίος με δηλώσεις του
εξέφρασε την λύπη του για την απουσία της αρχηγού του από τη διαδήλωση. Οι
''μετριοπαθεις'', οι οποίοι με ανακοίνωσή τους δεν είχαν παραλήψει να
διαφοροποιηθούν από τις δήθεν ομοφοβικές θέσεις των ''φονταμενταλιστών''
χριστιανών, είχαν στις γραμμές τους αρκετούς βουλευτές τους δεξιάς και κυρίως
την γνωστή Γαλλίδα χρονικογράφο και σατιρική σχολιάστρια Φριζίντ Μπαρζό, εγίρα
του μετριοπαθούς καθολικισμού, αλλά Βενεδίκτου 16ου, η οποία έτι μια φορά
επιδόθηκε σε μομφές κατά των θέσεων και των συνθημάτων των παραδοσιακών.
Οι παραδοσιοκράτες Καθολικοί πιστοί (οι ''φονταμενταλιστές''
ή ''κατό τραντί'' όπως λέγονται στη γαλλική αργκό) εκπροσωπούνταν κυρίως από το
ινστιτούτο Civitas, πολιτικο-κοινωνική οργάνωση η οποία συνδέεται με την
Ιερατική Αδελφότητα Άγιος Πίος ο Θ', ένωση καθολικών ιερέων η οποία ιδρύθηκε το
1970 από τον αρχιεπίσκοπο Γενέβης σεβασμιώτατο Μαρσέλ Λεφέβρ (1905-1991)
προκειμένου να αντισταθεί στις διαλυτικές, οικουμενίστικες και προτεσταντικής
έμπνευσης μεταρρυθμίσεις που εισήγαγε η 2η Βατικάνεια Σύνοδος (1962-1965) στο
εσωτερικό της Καθολικής Εκκλησίας, να διατηρήσει άθικτη της καθολική παράδοση
και κυρίως να εξασφαλίσει την τέλεση της λατινικής Θείας Λειτουργίας, παρ'όλο
που αναγνώριζε και αναγνωρίζει τους εκάστοτε κατόχους της Αγίας Έδρας ως
πραγματικούς Πάπες ακόμα και μετά την αποφράδα σύνοδο. Έκτοτε η Αδελφότητα
αποτελεί την πιο ισχυρή παραδοσιακή καθολική οργάνωση κληρικών με 500 μέλη εκ
των οποίων και ορισμένους επισκόπους χειροτονημένους από τον ιδρυτή της, πολλές
χιλιάδες πιστούς (τουλάχιστον 200.000 στη Γαλλία), τμήματα σε πολλές χώρες του
κόσμου, ενώ στη Γαλλία κατέχει την Εκκλησία του Αγίου Νικολάου του Σαρντονέ στο
Παρίσι, ιστορικό σύμβολο αφού είχε καταληφθεί από παραδοσιακούς πιστούς το
1977. Το Civitas σαν λαϊκός και πολιτικός βραχίονας του παραδοσιακού ρεύματος
(του οποίου η ύπαρξη και η ισχύς σκόπιμα αποκρύπτεται από τις ''Καθολικές''
αρχές στην Ελλάδα) ήταν ο οργανωτής της συγκέντρωσης στην πλατεία Πινέλ ή οποία
άρχισε στη 1 το μεσημέρι. Σύντομα η προσέλευση του κόσμου άρχισε να γίνεται
τόσο μεγάλη ώστε οι διαδηλωτές που βρίσκονταν στο σημείο από νωρίς αναγκάστηκαν
να οπισθοχωρήσουν να κάνουν χώρο σε αυτούς που κατέφθαναν από όλα τα σημεία της
πόλης, ενώ χιλιάδες έφταναν και με πούλμαν από ολόκληρη τη Γαλλία.
Παρόντα ήταν και εκατοντάδες μέλη του Mouvement de la Jeunesse Catholique
de France (Κίνημα της Καθολικής Νεολαίας της Γαλλίας), της μαχητικής νεανικής
οργάνωσης του Civitas, τα οποία μοίραζαν ένα εξαιρετικής ποιότητας φυλλάδιο που
είναι ως τίτλο ''Από τον χόμο σάπιενς στον ομο-φιλόφιλο'' (λογοπαίγνιο με τις
γαλλικές λέξεις Homo sapiens και homo-sexuel) το οποίο εξηγούσε τις
παραδοσιακές θεολογικές αρχειακές θέσεις της Καθολικής εκκλησίας πάνω στο
ζήτημα της ομοφυλοφιλίας.
Στη συγκέντρωση του Civitas συμμετείχαν και πολλές ομάδες του γαλλικού εθνικιστικού και πατριωτικού χώρου, χωρίς περιχαρακώσεις, όπως η εθνικιστική οργάνωση Renouveau Français (Γαλλική Αναγέννηση), οι Jeunesses Nationalistes (εθνικιστικές νεολαίες), αλλά και άλλες τάσεις του πατριωτικού και εθνικο-καθολικού χώρου όπως η Alliance Royale (Βασιλική Συμμαχία), και με μεγάλη μας χαρά συναντήσαμε και συναγωνιστές του γαλλο-ρωσικού συνδέσμου φιλίας Collectif France-Russie με ρωσικές και γαλλικές σημαίες καθώς και συναγωνιστές της φυλετικής νεοπαγανιστικής οργάνωσης Terre et Peuple με τις δικές τους σημαίες με το εντελβάις! Μεταξύ των διαδηλωτών βρίσκονταν και σεντεβακαντιστές Καθολικοί (στους οποίους ανήκει και γράφων) δηλαδή αυτοί που θεωρούν ότι μετά την δεύτερη σύνοδο του Βατικανού και την επικράτηση αιρετικών θέσεων οι μετέπειτα κάτοχοι της Αγίας Έδρας δεν μπορούν να θεωρηθούν ως πραγματικοί Πάπες και κατά συνέπεια ότι η Έδρα του μακαριστού Πέτρου είναι κενή.
Στη συγκέντρωση του Civitas συμμετείχαν και πολλές ομάδες του γαλλικού εθνικιστικού και πατριωτικού χώρου, χωρίς περιχαρακώσεις, όπως η εθνικιστική οργάνωση Renouveau Français (Γαλλική Αναγέννηση), οι Jeunesses Nationalistes (εθνικιστικές νεολαίες), αλλά και άλλες τάσεις του πατριωτικού και εθνικο-καθολικού χώρου όπως η Alliance Royale (Βασιλική Συμμαχία), και με μεγάλη μας χαρά συναντήσαμε και συναγωνιστές του γαλλο-ρωσικού συνδέσμου φιλίας Collectif France-Russie με ρωσικές και γαλλικές σημαίες καθώς και συναγωνιστές της φυλετικής νεοπαγανιστικής οργάνωσης Terre et Peuple με τις δικές τους σημαίες με το εντελβάις! Μεταξύ των διαδηλωτών βρίσκονταν και σεντεβακαντιστές Καθολικοί (στους οποίους ανήκει και γράφων) δηλαδή αυτοί που θεωρούν ότι μετά την δεύτερη σύνοδο του Βατικανού και την επικράτηση αιρετικών θέσεων οι μετέπειτα κάτοχοι της Αγίας Έδρας δεν μπορούν να θεωρηθούν ως πραγματικοί Πάπες και κατά συνέπεια ότι η Έδρα του μακαριστού Πέτρου είναι κενή.
Όλοι βρίσκονταν εκεί για να διατρανώσουν την θέλησή τους να
υπερασπιστούν το θεσμό του γάμου και της οικογένειας πάνω στη βάση των φυσικών
και θεϊκών νόμων. Υπήρχαν ακόμα και χριστιανοί της Ανατολής και πλήθος απλού
κόσμου με ισχυρό και κυρίαρχο το στοιχείο της νεολαίας. Μετά τις ομιλίες των
διοργανωτών και κυρίως του προέδρου του Civitas, κυρίου Alain Escada και παρά
τις προκλήσεις ορισμένων λεσβίων που από γειτονικά παράθυρα ξεδίπλωναν τις
γνωστές πολύχρωμες σημαίες και εξύβριζαν τον κόσμο, η πορεία ξεκίνησε κανονικά
προκειμένου να διασχίσει την απόσταση από το 13ο παρισινό διαμέρισμα μέχρι την
άλλη άκρη της αριστερής όχθης του Σηκουάνα, τα πέριξ του κτιρίου της
Εθνοσυνελεύσεως και το πεδίον του Άρεως. Στην αρχή οι αστυνομικοί που ήταν εκεί
κοντά επιχείρησαν εντελώς αναίτια να κλείσουν το δρόμο στη διαδήλωση κάτι που
μας έκανε να παραταχθούμε στην πρώτη γραμμή και να σχηματίσουμε αλυσίδες,
έχοντας δεχτεί την οδηγία να επιχειρήσουμε στην ανάγκη να περάσουμε τον
αστυνομικό κλοιό σπρώχνοντάς τον, όμως οι δυνάμεις της τάξης παραμέρισαν και
μπορέσαμε έτσι να ξεκινήσουμε κανονικά. Από την πρώτη στιγμή η διαδήλωση έσφυζε
από ζωή και μαχητικότητα καθώς πρωτοστατούσε η καθολική και εθνικιστική
νεολαία. Δεκάδες συνθήματα όπως ''Η Γαλλία θέλει δουλειά, όχι γάμους
ομοφυλοφίλων'', ''Πρώτη, δεύτερη, τρίτη γενιά, είμαστε όλοι παιδιά
ετερό(φυλοφίλων)!'', ''Ολλάντ, εάν ήξερες την μεταρρύθμισή σου που την έχουμε
γραμμένη'', ''Η οικογένεια είναι πράγμα ιερό κι απαιτεί τον σεβασμό'' ''Τωμπιρά
(υπουργός δικαιοσύνης της κυβέρνησης) παραιτήσου'', ''Ολλάντ την έχεις βάψει,
οι Γάλλοι βρίσκονται στον δρόμο''.
Υπήρχαν άνθρωποι όλων των ηλικιών, οικογένειες με μικρά
παιδιά και μωρά, έφηβοι αγόρια και κορίτσια και νέοι μεγαλύτεροι σε ηλικία,
ηλικιωμένοι, άνθρωποι της καθώς και Καθολικοί ιερείς με το παραδοσιακό μαύρο
ράσο που πλέον η επίσημη Εκκλησία έχει καταργήσει. Αίσθηση προκαλούσε η
μαχητικότητα των νέων παιδιών και ιδίως των κοριτσιών, αλλά και η γεμάτη αστεία
και σαρκασμό, παρά την αγανάκτηση, ατμόσφαιρα που υπήρχε. Εκεί πλέον
καταλάβαινε κανείς τη διαφορά μεταξύ των δύο κόσμων οι οποίοι βρίσκονταν
αντιμέτωποι εκείνη τη στιγμή, μεταξύ ενός ανθισμένου και πρόσχαρου κόσμου με
πίστη στο Θεό και αγάπη για τη ζωή και ενός άλλου που με τις υστερικές του
κραυγές, τις χολωμένες λοιδορίες και τα κηρύγματα υπέρ της ''ισότητας'' και της
''ανθρωπότητας'' θύμιζε μάλλον φανατισμένο κλήρο κάποιας απροσδιόριστης
θρησκείας! Αξίζει να σημειωθεί πως οι οδηγίες των διοργανωτών και του Civitas
ήταν να μην υπάρξουν εμπρηστικά αντι-ομοφυλοφιλικά συνθήματα, ενώ η αιχμή των
συνθημάτων κατευθύνονταν κυρίως κατά της κυβέρνησης ή υπέρ της οικογένειας και
όχι τόσο κατά της συγκεκριμένης κατηγορίας δυστυχών συνανθρώπων μας. Η
διαδήλωση συνέχισε την πορεία της με αμείωτη ένταση παρά το δριμύ ψύχος και τη
βροχή που επικρατούσαν εκείνη τη μέρα.
Η εικόνα χιλιάδων νέων που φώναζαν ότι η οικογένεια είναι
πράγμα ιερό έχοντας στο χέρι τα κομποσχοίνια τους, τα παιδάκια και οι έφηβοι
που αναδεύονταν φωνάζοντας ''Ένας μπαμπάς, μια μαμά για όλα τα παιδιά'', οι
πολύτεκνες οικογένειες, οι ηλικιωμένοι, οι τρίχρωμες σημαίες με την ιερή καρδία
του Ιησού Χριστού και τον σταυρό, οι λευκές σημαίες με την κόκκινη ιερή καρδιά
της Βανδέας, αυτές με τα κρίνα, τα χριστιανικά λάβαρα με την εικόνα της
Παρθένου, οι προσευχές και τα «Άβε Μαρία», απέπνεαν τη θέρμη μιας μαχόμενης
Χριστιανοσύνης που ποτέ δεν νικήθηκε γιατί πολύ απλά η πραγματική της θέση της
δεν ήταν ποτέ σ’αυτό τον κόσμο! Εκείνη τη μέρα ήμασταν πολλές χιλιάδες να αψηφούμε
με όλη μας την οργή και την αποφασιστικότητα την παντοδυναμία των
ελευθεροτεκτόνων και των νεοταξιτών μέσα σε μια απ’τις πόλεις σύμβολά τους,
υπήρχαμε και περνούσαμε από μπροστά τους φτύνοντας όλη μας την περιφρόνηση πάνω
στο ζοφερό κόσμο στον οποίο μας είχαν καταδικάσει να ζούμε! Μας είχαν χλευάσει
και σπιλώσει όσο τίποτε άλλο, κάποιοι είχαν ζητήσει μέχρι και την απαγόρευση
της διαδήλωσής μας, κι όμως περνούσαμε, ο δρόμος ήταν δικός μας, ότι και να
συνέβαινε έπειτα, γνωρίζαμε ότι η παρουσία μας εκείνη τη μέρα, ο αριθμός μας,
τα σύμβολά μας, θα έμεναν ως η ύστατη πράξη αντίστασης απέναντι σε μια
κατάπτωση που πλέον θα επέβαλε ό,τι πιο ποταπό ξέρασε ο σύγχρονος κόσμος!
Φώναζα με όλη μου τη δύναμη, αλλά η ένταση της στιγμής ήταν τέτοια που κανένας
δεν ήθελε να σταματήσει ούτε για ένα δευτερόλεπτο! Σήκωσα κι εγώ τη γροθιά μου
κρατώντας σφιχτά το κομποσκοίνι μου, στην καθολική παράδοση λέγεται ότι την ώρα
της προσευχής το κομποσκοίνι είναι σαν μια αλυσίδα που μας δένει με τον ουρανό
καθώς την άλλη άκρη την κρατάει η ίδια η Παρθένος, ποτέ δεν το ένοιωσα αυτό όσο
εκείνη τη στιγμή!
Πίσω μου ακριβώς βρισκόταν ένα μπλοκ με παιδιά, μαθητές,
γυρνώντας το κεφάλι έβλεπα μια ομάδα από κοριτσάκια που κουνούσαν μια σημαία χοροπηδώντας
όσο πιο ψηλά μπορούσαν και τσιρίζοντας με όλη τους δύναμη, σαν να ήταν
παιχνίδι, ένας συνδυασμός παιδικής αθωότητας και πίστης και τότε κατάλαβα σε τι
διαφέραμε εμείς από όλους αυτούς που στέκονταν απέναντί μας, μια μόνο σταγόνα
από αυτή την παιδική καθαρότητα θα είχε τη δύναμη να κάψει και να άρει τις
αμαρτίες αυτού του κόσμου! Δίπλα μου ήταν οι φίλοι και συμφοιτητές, πόσες και
πόσες φορές δεν είχαμε συζητήσει στο Πανεπιστήμιο μιλώντας σιγά για να μην μα
ακούσουν, πόσες και πόσες φορές δεν με είχαν σταματήσει στα μισά της κουβέντας
εξαιτίας της κακής συνήθειάς μου να λέω αυτό που πιστεύω δυνατά, όμως εκείνη τη
στιγμή ο δρόμος ήταν δικός μας, ήθελα να φωνάξω εκείνη τη στιγμή που μπορούσα
ακόμα, την άλλη μέρα θα ήταν αργά, ήθελα να συνεχίσω να φωνάζω όσο είχαμε το
ακόμα το δρόμο, όσο διασχίζαμε αυτήν την καταραμένη πόλη, ήθελα αυτή η στιγμή
να κρατήσει για πάντα! Δεν ήθελα να αλλάξει η μέρα και να ξαναγυρίσω στον κόσμο
τους, ήθελα να βλέπω για πάντα αυτές τις σημαίες με τα κρίνα και τις ιερές
καρδιές, δεν ήθελα να ξαναπατήσω σ’ αυτούς τους δρόμους χωρίς αυτές τις
σημαίες...
Με αμείωτη ένταση η διαδήλωση συνεχίστηκε μέχρι το τέλος.
Ήταν κάτι το μοναδικό τόσο από πλευρά συμμετοχής όσο και από πλευράς
περιεχομένου. Ήταν ίσως η πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια που ο χριστιανικός
λαός μπόρεσε να ανοίξει το στόμα του, να φωνάξει και να βαδίσει κάτω από τις
σημαίες του!
Σύμφωνα με την αστυνομία η συμμετοχή του κόσμου ανέρχονταν
σε 340.000 άτομα, ενώ οι διοργανωτές μίλησαν για 800.000 διαδηλωτές για
ολόκληρη της κινητοποίηση. 50.000 άτομα τουλάχιστον διαδήλωσαν με το Civitas.
Αρκετοί έκαναν λόγω για πάνω από ένα εκατομμύριο συμμετεχόντων, κάτι που είναι
πολύ πιθανό, καθώς μόνο το Πεδίον του Άρεως χρειαζόταν 700.000 για να γεμίσει,
κάτι που προσδίδει στη διαδήλωση αυτή ένα από τα υψηλότερα επίπεδα συμμετοχής
σε διαδήλωση στη Γαλλία τα τελευταία 30 χρόνια! Η πορεία των υποστηρικτών του
γάμου των ομοφυλοφίλων που διεξήχθη στις 27 Ιανουαρίου συγκέντρωσε σύμφωνα με
τις επίσημες ανακοινώσεις της αστυνομίας γύρω στις 140.000 αν και κρίνοντας από
τις φωτογραφίας μάλλον μόλις και μετά βίας ξεπέρασαν τις 40... κάτι που
αποτέλεσε μεγάλη ταπείνωση και εξευτελιστική ήττα, κυρίως ηθική αλλά και
πολιτική, για την Αριστερά. Ορισμένοι έφτασαν μέχρι το σημείο να διαδίδουν
γραφικά στις 13 Ιανουαρίου εμείς χρησιμοποιούσαμε δήθεν δωρεάν τα τραίνα που
ελέγχει στο κάτω κάτω η ίδια η δική τους ''σοσιαλιστική'' κυβέρνηση.
Το νομοσχέδιο έχει πλέον ήδη ουσιαστικά περάσει, ενώ την
διαδικασία της ψήφισής του άνοιξε η ίδια η υπουργός δικαιοσύνης Κριστιάν
Τωμπιρά με έναν εμετικό λόγο περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ισότητας ο οποίος
συνδύαζε τον πιο αποπνικτικό αντιρατσιστικό πουριτανισμό με τον πιο κυνικό
αυταρχισμό! Όπως και να έχει όμως, οι μήνες αυτοί των κινητοποιήσεων αποτελούν
κατά την άποψή μου το προοίμιο μιας μεγάλης αλλαγής κλίματος που δεν θα αργήσει
να εκδηλωθεί και σε άλλες περιστάσεις. Ήταν μια φλόγα ελπίδας και ταυτοχρόνως
μια απόδειξη ότι οι λαοί παρ’όλο το ζοφερό κλίμα που επικρατεί σήμερα στον
κόσμο, δεν επιθυμούν να βυθιστούν στην παρακμή! Και ότι όσο βαριά κι αν είναι η
σκιά αυτής της σατανικής Νέας Τάξης πάνω στους χριστιανικούς λαούς, οι πύλες
της κολάσεως δεν θα υπερισχύσουν ποτέ έναντι της Χριστιανοσύνης!
ΥΓ. Η Γαλλία είναι η χώρα ενός ισχυρού παραδοσιακού καθολικού χριστιανικού ρεύματος το οποίο αντιστρατεύεται τις φιλελεύθερες παρεκκλίσεις του Βατικανού. Λόγω ακριβώς της ιστορικής του σύγκρουσης με τον ελευθεροτεκτονισμό και την επανάσταση, ο γαλλικός καθολικισμός ήταν κατά κάποιο τρόπο εκ των προτέρων προετοιμασμένος για να αντιμετωπίσει την άλωση της Εκκλησίας από τους ‘προοδευτικούς’, ελευθεροτέκτονες ''χριστιανούς''. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η μια από τις ισχυρότερες φυσιογνωμίες του παραδοσιακού ρεύματος, ο σεβασμιώτατος Μερσέλ Λεφέβρ ήταν Γάλλος, όπως Γάλλος ήταν και ο πατέρας Γκεράρ ντε Λωριέ πρώτος εκφραστής του σενταβακαντιστικού ρεύματος, λαμπρός δομινικανός θεολόγος και πρώην εξομολόγος του Πάπα Πίου του ΧΙΙ' (1939-1958), αλλά υπήρξαν και άλλοι όπως ο αββάς Ζωρζ της Νάντης, και κυρίως πολλές χιλιάδες πιστοί οι οποίοι περιέβαλλαν το παραδοσιακό ρεύμα και του έδωσαν μια δυναμική μοναδική όταν η επίσημη μετριοπαθής Καθολική Εκκλησία βρίσκεται υπό κατάρρευση. Η υπεράσπιση των ιστορικών βιαίως αντι-ιουδαϊκών θέσεων της καθολικής θεολογίας από το παραδοσιακό ρεύμα και η συμμαχία του με το εθνικιστικό κίνημα το έχουν βάλει στο στόχαστρο του Κράτους, της αριστεράς καθώς και των αντιρατσιστικών χαφιεδίστικων έμμισθων συλλόγων-συμμοριών... προφανώς οι στοές δεν ξεχνούν και δεν συγχωρούν τίποτα!
* ΚΟ: Ο Σεντεβακαντισμός (Sedevacantism, προέρχεται από τη
λατινική λέξη ‘sedes’ και
το ‘vacans’ και σημαίνει κυριολεκτικά "η θέση είναι κενή") είναι η
θέση που κατέχει μια μειοψηφία Καθολικών πιστών στις παραδόσεις (οι «παραδοσιακοί»
- catholicisme traditionaliste), ότι ο παρών κάτοχος του παπικού θρόνου δεν
είναι πραγματικός Πάπας και ότι εξαιτίας της έλλειψης ενός έγκυρου Πάπα, ο θρόνος
έχει μείνει κενός από το θάνατο του Πάπα Πίου ΧΙΙ το 1958. Για πάνω
από 4 δεκαετίες οι σεντεβακαντιστές αντιστρατεύονται το «Βατικανό ΙΙ» (ή Β΄
Βατικάνεια Σύνοδος – ‘Vaticanum Secundum’ του 1964, που έθεσε τις βάσεις για
τον «εκσυγχρονισμό της Εκκλησίας») κατηγορώντας το ότι εισήγαγε νεοπροτεσταντικές,
αιρετικές και οικουμενιστικές θέσεις και πολεμούν κυρίως την ιουδαιο-τεκτονική
διάβρωση στο εσωτερικό της Καθολικής Εκκλησίας. Έχουν δικούς τους επισκόπους
και δέχονται σκληρότατο πόλεμο από την επίσημη Καθολική εκκλησία. Έτσι ενώ
επιτρέπεται η χρησιμοποίηση των Καθολικών Εκκλησιών από χριστιανούς άλλων
ομολογιών, ενίοτε δε και ως χώρων συνάθροισης και συναυλιών, απαγορεύεται ρητώς
η χρησιμοποίησή τους από τους «παραδοσιακούς» Καθολικούς και ιδίως τους σεντεβακαντιστές,
καθώς και ενώ στη Γαλλία υπάρχουν χιλιάδες θρησκευτικά κτίρια τα οποία κατερειπώνονται
ή πωλούνται, δεν επιτρέπεται στους σεντεβακαντιστές να αγοράσουν ούτε ένα
παρεκκλήσιο.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
11 σχόλια:
Αν παραδέχονται και αυτοί την μασονική διείσδυση στον Καθολικισμό, άσχημα τα πράγματα. Τί να πεις! Επιστροφή στην ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!
Και η Ορθοδοξία δεν πάει πίσω.. Επιστροφή στην Μια Αγία Αδιαιρετη Αποστολική Καθολική Εκκλησία.. ΕΝΩΣΙΣ!
Προφανέστατα ο αρθρογράφος "αδειοεδρίτης" νομίζει ότι ζει στην εποχή της αντιμεταρρυθμίσεως και της Ιεράς Εξετάσεως...
Δεν έχετε κύριε αντιληφθει τις αλλαγές που έχουν συμβει εν τω μεταξύ ?Φυσικά δικαίωμά σας είναι να πιστεύετε ότι είστε ακόμα και ο Σαβοναρόλα , αλλά μόνο στο δωμάτιό σας...Η εποχή κύριε που μας καίγατε για να "εξαγνίσετε" της αμαρτωλή ψυχή μας έχει περάσει ανεπιστρεπτί { τι κρίμα ε?}.Το Παρίσι , τη "μεγάλη Βαβυλώνα" ,να υποθέσω ότι θα το καίγατε ευχαρίστως ?...
Σας ενοχλεί η θέσπιση του πολιτικού {και όχι πάντως θρησκευτικού} γάμου και για τους ομοφυλόφιλους .Γιατί ,αφού δεν θίγει στο ελάχιστο το δικαίωμα των ετεροφυλόφιλων στο γάμο και την τεκνοποιία ? Με ποιό δικαίωμα οι πεποιθήσεις σας πρέπει να καθορίζουν τη ζωή άλλων πολιτών, οι οποίοι δεν έχουν τις ίδιες με σας πεποιθήσεις ? Αυτό είναι δημοκρατικό ή χριστιανικό ? Κι εγώ μπορεί να διαφωνώ με τον μοναχισμό και την αγαμία των καθολικών ιερέων ,αλλά δεν ζητώ την απαγόρευση του μοναχισμού και της αγαμίας του κλήρου ...Όποιος θέλει ας μείνει ανύπαντρος .
"Όστις θέλει οπίσω μου ελθείν" είπε ο Ιησούς Χριστός και "μη κρινετε ίνα μη κριθήτε" .Τι σχέση έχουν οι μισάνθρωπες {ξέρετε οι ομοφυλόφιλοι είμαστε άνθρωποι και μάλιστα άκρως νομοταγείς ...} απόψεις σας με τον Χριστό ?
Μπορεί ,όποιος Γάλλος χριστιανός ετεροφυλόφιλος θέλει, να παντρευτεί στην εκκλησία ή το δημαρχείο και να κάνει όσα παιδιά επιθυμεί.Κανείς απολύτως γκέι δεν του αρνείται αυτό το δικαίωμα. Ακριβώς αυτή είναι και η θεμελιώδης διαφορά των δύο "παρατάξεων" : η υπέρ "του γάμου για όλους" αγωνίζεται για την ισότητα των δικαιωμάτων όλων των πολιτών , ενώ η κατά του "γάμου για όλους" αγωνίζεται για τη στέρηση των δικαιωμάτων μιας μερίδας πολιτών . Η ηθική ανωτερότητα της πρώτης είναι καταφανής και αδιαμφισβήτητη.
Τέλος κύριε σεντεβακαντιστή τα συγχαρητήριά μου !Βρήκατε ότι η Ευρώπη κινδυνεύει απο το γάμο των γκέι ζευγαριών και όχι από την μαζική μετανάστευση μουσουλμανικών πληθυσμών και την υπογεννητικότητα των Ευρωπαίων...Αλήθεια ,γιατί δεν είπατε λέξη για τους ισλαμιστές που συμμετείχαν επίσης στην αντιγκέι διαδήλωση ? Γιατί κρύψατε την ντιρεκτίβα της UOIF {Ενωση Ισλαμικών Οργανώσεων Γαλλίας - η οποία ελέγχει άνω των 1800 από τα 3500 τζαμιά της Γαλλίας} στους μουσουλμάνους να συμμετάσχουν στην αντιγκέι διαδήλωση ?Εν τέλει όμοιος ομοίω αεί πελάζει...
Αχιλλέας Πάτροκλος.
4:22 μ.μ.
Τα "δικαιώματά" σου και τα "δικαιώματά" σου. Το δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώνει με πατέρα και μητέρα θα το υπερασπιστείς;
Αν είχες έστω και ψήγμα πατριωτικής διάθεσης δεν θα υποστήριζες αυτά τα εκτρώματα. Και θα ήξερες ότι στην ίδια πορεία συμμετείχαν και ομοφυλόφιλοι που είναι αντίθετοι σε "γάμους" και πουρνάρια.
Η στάση σου αποδεικνύει ότι τίποτε το πατριωτικό δεν έχεις, συντάσσεσαι πλήρως με την βδελυρή μοχθηρία της αριστεράς που στόχος της είναι να διαλύσει τον θεσμό της οικογένειας.
Ξέρουν ότι πρόκειται για καθαρή κοροϊδία ούτε καν αίτημα των ίδιων των ομοφυλοφίλων δεν είναι εκτός των λίγων λυσσασμένων "ακτιβιστών" τους.
Αλλά γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο προωθείται, ως συμβολικό χτύπημα κατά ενός θεσμού που θεωρούν παραδοσιακό και συντηρητικό. Κι εσύ συντάσσεσαι μαζί τους σε αυτήν την επίθεση.
Και τους μουσουλμάνους ο μόνος λόγος που δεν τους θες είναι επειδή ξέρεις ότι με αυτούς όχι για γκέι "γάμους" δεν θα συζητάς αλλά σε περιμένουν άλλου είδους χαρές.
Την ίδια στιγμή φυσικά με τη στάση σου βοηθάς να σκαφτεί ο λάκκος του πολιτισμού που θα ήταν πραγματικά σε θέση να αντισταθεί στην μουσουλμανική εισβολή.
Εκτός κι αν νομίζεις ότι θα σε σώσουν γκέι στρατά και ρέιντζερς παντρεμένοι μεταξύ τους.
Φίλε Κοκκινε Ουρανέ, έξοχη ανάρτηση.Στα έχω ξαναπεί κάνεις πολύ καλή δουλειά.
Έζησα πολλά χρόνια στην Γαλλία μετανάστης και γνωρίζω και ιστορία αλλά και πολιτισμό. Συγχαρητήρια και πάλι. Όσο για τον φίλο (;) που μιλά για ιερά εξέταση δεν ξέρει τι του γίνεται. Έχει ιουδαϊκή θεώρηση της ιστορίας και νομίζει (;) ότι είναι και πραγματικότητα.
Κύριε Αχιλλέα Πάτροκλε,
Είμαι ο αρθρογράφος, και πριν απαντήσω θα σας παροτρύνω για το δικό σας ψυχικό καλό να παραμένετε ήρεμος, φυσικά μέσα στα πολλά ''δικαιώματά'' σας συμπεριλαμβάνεται και αυτό του να αποδίδετε φαιδρούς χαρακτηρισμούς, ύβρεις και να κάνετε αλλοπρόσαλους συνειρμούς, αλλά και κι εγώ στα λίγα δικά μου διατηρώ ακόμα αυτό της ελεύθερης και ευπρεπούς εκφράσεως, κάτι που δεν γνωρίζετε προφανώς παρ'όλο τον προοδευτισμό σας! Μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι η αντιδρασή σας περισσότερο ομοιάζει με ''προοδευτικό εξορκισμό'' παρά με σοβαρή τοποθέτηση! Μια απλή ανάγνωση του γραπτού μου αρκεί για να καταδίξει το ανυπόστατο των ληρημάτων σας, τα οποία εξάλλου δεν μου προκαλούν καμιά έκπληξη, αλλά μιας και θίξατε το ζήτημα της επιθετικότητας να έχετε υπόψην σας κύριε ότι στις (άμαζες) διαδηλώσεις υπέρ του γάμου των ομοφυλοφύλων κυριαρχούσαν απειλητικά συνθήματα όπως ''Ομοφοβικοί αυτοκτονείστε'' ''Με ή χωρίς μια π.....α στον κω.....ο, ζητάμε την ισότητα των δικαιωμάτων'' και το αποκορύφωμα ήταν το «Un-e hétéro = une balle, une famille = une rafale» ''Ένας/μια ετεροφυλόφιλος/η=μια σφαίρα, μια οικογένεια=μια ριπή''! Συνεπώς σαν παροτρύνω να δώσετε μαθήματα ανθρωπισμού σε αυτούς που απειλούν να σκοτώσουν, βρίζουν και χυδαιολογούν! Και να παραδεχτείτε ότι εδώ ισχύει η λογική του δυο μέτρα δυο σταθμά αφού αν και κατά διάνοια χριστιανοί ή εθνικιστές έλεγαν τέτοια πράγματα θα είχαν καταλήξει στη φυλακή! Εκείνο που πόνεσε περισσότερο δεν ήταν τα ομοφοβικά συνθήματα που ΠΟΤΕ δεν φωνάξαμε αλλά η εικόνα που δώσαμε!!!
Εν συνεχεία θα ήθελα να σας δώσω μερικές πληροφορίες σχετικά με την Γαλλία, την οποία απ'ότι φαίνεται δεν γνωρίζετε καθόλου καλά, παρ'όλες τις υποδείξεις που προσπαθείτε να μου κάνετε. Το γαλλικό Κράτος ΔΕΝ αναγνωρίζει τον θρησκευτικό γάμο με αποτέλεσμα οι Χριστιανοί (αλλά και οι άλλοι πιστοί) να πρέπει να κάνουν διπλό γάμο για να αναγνωρίζεται από το κράτος, επίσης η γαλλική αστική νομοθεσία περί γάμου συνδέεται με αυτή της υιοθεσίας, με άλλα λόγια τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια θα έχουν δικαίωμα να υιοθετούν και από τον αστικό κώδικα θα απαλλειφθούν οι έννοιες πατέρας και μητέρα για να αντικατάσταθούν ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ από το γονιός Α και γονιός Β, άρα και στις κανονικές οικογένειες θα ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ το γονιός Α γονιός Β! Επίσης οφείλετε να γνωρίζετε ακόμα δυο ιστορικά στοιχεία 1ον η γαλλική επανάσταση επιβλήθηκε μέσω της πρώτης οργανωμένης και συστηματικής γενοκτονίας στην ιστορία που είναι αυτή της Βανδέας και της Βρετάνης (200.000 νεκροί μόνο για την Βανδέα) και ο νόμος περί της ''εκκοσμίκευσης'' του Κράτους του 1905 ώθησε την τότε κυβέρνηση να θέσει εκτός νόμου τα θρησκευτικά τάγματα, να κλείσει τα θρησκευτικά σχολεία, να στείλει την αστυνομία να χτυπήσει και να καταλάβει εκκλησίες, ο οποίες θεωρούνταν ιδιοκτησία του Κράτους, να αποτάξει χριστιανούς αξιωματικούς από το στρατό και αυτό διότι ο στόχος τους δεν ήταν μόνο ο διαχωρισμός του κράτους και της Εκκλησίας αλλά και ο περιορισμός της τελευταίας και η πλήξη της! Συνεπώς μιλάμε για διωγμό αφού το κράτος δεν περιορίστηκε στον διαχωρισμό και την ελευθερία της συνείδησης αλλά πέρασε στην αντεπίθεση!
(συνέχεια)Με ρωτάτε κύριε σε τι η φιλο-ομοφυλοφιλική και εξισωτική νομοθεσία απειλεί έναν χριστιανό και θα σας απαντήσω ευθέως! Ο κοινωνιολόγος Eric Fassin έγραψε πριν λίγες ημέρες στην μεγάλη εφημερίδα Le Monde ότι η Καθολική Εκκλησία είναι ο μόνος εργοδότης (sic) στη χώρα όπου εφαρμόζει τις διακρίσεις και ότι εάν κάποιος μαθητευόμενος κληρικός αποκλείονταν ποτέ από κάποιο σεμινάριο λόγω της ομοφυλοφυλίας του το λόγο θα είχαν τα ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, συνέχισε λέγοντας ότι κάτι τέτοιο θα άνοιγε το δρόμο και τη διευθέτηση ενός άλλου ζητήματος δηλαδή αυτού τους αποκλεισμού των γυναικών από την ιεροσύνη, και προσέθεσε απειλητικά ότι εάν η Εκκλησία συνεχίζει να ανακατεύεται στις υποθέσεις του Κράτους (δηλ. να λέει απλώς την άποψή της) τότε και το Κράτος θα έχει ένα λόγο να εισχωρήσει στις δικές της! Συνεπώς η ''προοδευτική'' ιδεολογία κατά των ''διακρίσεων'' ανοίγει τον δρόμο για την ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ και τον ΔΙΩΓΜΟ των χριστιανών αφού οι παραδοσιακές αρχές του χριστιανισμού θα θεωρηθούν ρατσιστικές! Οι θέσεις μου ΔΕΝ είναι δημοκρατικές και εγώ προσωπικά ΔΕΝ είμαι δημοκράτης (κάτι που δεν μου στερεί ωστόσο την ευπρέπεια που εσείς δεν επιδεικνύετε) αλλά είναι χριστιανικές διότι ο Χριστός αλλά και το σύνολο των πολιτισμών και των δοξασιών από τους παγανισμούς, το χριστιανισμό, το Ισλάμ, μέχρι τον Βουδισμό και τον Ινδουϊσμό καταδικάζουν την ομοφυλοφιλία, διότι αυτή αντιστρατεύεται όχι μόνο την Θεϊκή αλλά και την φυσική τάξη, την οποία δεν χρειάζεται καν να είναι χριστιανός κανείς για να συμμερίζεται!
Με ρωτάτε εάν γνωρίζω τη συμμετοχή των μουσουλμάνων στη διαδήλωση. Αν και στη δική μας διαδήλωση ΔΕΝ υπήρχαν μουσουλμάνοι, εγώ έγραψα στο άρθρο μου ότι υπήρχε μουσουλμανική συμμετοχή, αρκετά διακριτική είναι η αλήθεια, σε άλλα σημεία της διαδήλωσης! Επιχειρήσατε να μας ταυτίσετε μες τους μουσουλμάνους λέγοντας ότι δήθεν παραβλέπουμε το ζήτημα της ισλαμικής εισβολής και ότι συμμαχούμε με τους ισλαμιστές! Θα σας απαντήσω κι εδώ ευθέως, πριν από τρεις δεκαετίες η προοδευτική αριστερά της Ευρώπης άνοιξε διάπλατα τις πόρτες στην ισλαμική εισβολή με στόχο την αλλοίωση των ευρωπαϊκών κοινωνιών, τώρα γεύονται τους καρπούς των έργων τους δεχόμενοι τις αντιδράσεις των μουσουλμάνων που από τα χαϊδεμένα θύματα της ''αντι-ιμπεριαλιστικής αριστεράς'' έγιναν οι ''κακοί αντιδραστικοί''! Αυτοί δεν δίστασαν να διαλύσουν την Ευρώπη ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΣ την εισβολή, και κατηγορούν εμάς γιατί δεν απαγορεύσαμε δήθεν ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ μουσουλμάνους να έρθουν κι αυτοί!!!! Και εάν το είχαμε κάνει μήπως ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜΟΦΟΒΙΑ, (και εκεί θα ήταν που θα απαγορεύονταν η διαδήλωσή μας κανονικά και με τον νόμο);;;; Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την Ευρώπη, κύριε Πάτροκλε, είναι η ολική της παρακμή διότι ένας παρηκμασμένος πολιτισμός οδεύει προς το θάνατο ενώ λαοί που αντιστέκονται θα βρουν τη δύναμη να απωθήσουν και την ισλαμική εισβολή, και την σιωνιστική και ιουδεο-τεκτονική χειραγώγηση και την νεοταξίτικη λαίλαπα!
Σύντομα θα έρθει η στιγμή που ο Χριστιανισμός θα κηρυχθεί παράνομος στη Γαλλία και θα τελούμε τις λειτουργίες εν κρυπτώ, δεν θα είναι η πρώτη φορά!
Χουάν ντε Τορκεμάδα
Κύριε Χουάν ντε Τορκεμάδα ,
πολύ εύθικτος δεν είστε?
Αφ'ης στιγμής γράψατε ένα ακραία σκληρό αντιγκέι άρθρο ,τι περιμένατε? Να σας πω και ευχαριστώ? Γκέι είμαι , όχι μαζοχιστής , όπως τα άτομα της homovox...Καθόλου δεν σας εξύβρισα ούτε σας έθιξα ως προσωπικότητα.Επειδή τυχαίνει να ζω εδώ και είκοσι χρόνια από μέσα την Γαλλία και ειδικά το Παρίσι , γνωρίζω πάρα πολύ καλά τι λέω .Οι χριστιανοί είναι παντελώς ελεύθεροι στη Γαλλία {κι εγω χριστιανός είμαι άλλωστε }.Όσο για τον πολιτικό γάμο που σας ενοχλεί , διεκδικείστε το δικαίωμα να μην τον κάνετε.
Σας πείραξε η "απειλή" του Ε.Fassin στη ΛΕ ΜΟΝΤ ότι ,αφού η Εκκλησία επεμβαίνει στα του Κράτους ,τότε γιατί και το Κράτος να μην επέμβει στα της Εκκλησίας, λ.χ. στο θέμα του αποκλεισμού κάποιων ομοφυλόφιλων κληρικών από το λειτούργημά τους ,{λες και δεν υπάρχουν πολλοί στον καθολικό κλήρο ...}, και των γυναικών από την ιερωσύνη.
Μα πολύ σωστά το έθεσε ο άνθρωπος! "Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ" δεν είπε ο Κύριός μας ?Γιατί "σας χαλάει" η εφαρμογή αυτής της προτροπής και επιμένετε να θέλετε να κάνετε κουμάντο στο Κράτος ?
Βεβαίως ο Καθολικισμός έχει μακραίωνη παράδοση μισαλλοδοξίας, κυνηγιού μαγισσών ,καισαροπαπισμού και αντικρατισμού.Σας καταλαβαίνω πώς αισθάνεστε που απώλεσε η Εκκλησία σας την εξουσία επί των Ευρωπαίων πολιτών.Ήταν γλυκειά και συγχρόνως προσοδοφόρος η εξουσία επί των "προβάτων".
Φυσικά έχετε δίκιο ως μη δημοκράτης να μισείτε την αστική-εθνική Γαλλική Επανάσταση ,διότι ανέτρεψε το αντιλα'ι'κό σύστημα των αλαζόνων καρδιναλίων-φεουδαρχών και της πάμπλουτης {εν ονόματι του πάμπτωχου και ταπεινού Ναζωραίου !!!} Εκκλησίας. Αναλογιστείτε όμως...Θα λέγατε τόσο άνετα τα ίδια , αν ζούσατε εκεί τον 18ο αι. όχι ως ...καρδινάλιος ,αλλά ως κολασμένος δουλοπάροικος στα χωράφια ενός αριστοκράτη ή ως πεινασμένος φτωχοδιάβολος στις άθλιες παράγκες του Παρισιού ?
Όσο για τα μεμονωμένα ακραία συνθήματα κάποιων γκέι και φιλογκέι αριστεριστών διαδηλωτών {τα καταδικάζω απολύτως} που σας πλήγωσαν ,μήπως εσείς τα προκαλέσατε με τα ακραία αντιγκέι συνθήματα σε πολλά επίσημα πανό σας και πλακάτ ?
Σκεφτήκατε άραγε πόσο βαθειά πληγώσατε κάποιους συνανθρώπους σας με την κραυγαλέα απαίτησή σας να μην έχουν ίσα δικαιώματα με εσάς ?Η μήπως το απαιτείτε για το... καλό μας: σε σας ο γάμος κάνει καλό, ενώ στους γκέι θα κάνει κακό ?
Μείνετε πιστός στις θρησκευτικές και κοινωνικές σας πεποιθήσεις ,κύριε Τορκεμάδα .Κανένα απολύτως πρόβλημα. Φροντίστε ώστε ο βίος σας να συμφωνεί με αυτές, αφού έτσι βρίσκετε ισορροπία και ευτυχία . Αυτό είναι αναφαίρετο δικαίωμά σας και κανείς δεν θα σας καταδιώξει στη Γαλλία.
Μην βαυκαλίζεστε όμως ότι εν έτει 2013 δικαιούστε πλέον να επιβάλετε τις απαρχαιωμένες πεποιθήσεις σας και τον τρόπο ζωής σας στους άλλους συμπολίτες σας.Συμπολίτες σας ,οι οποίοι συν τοις άλλοις πιθανότατα είναι άθεοι ή άθρησκοι!
Πιστεύω ότι είστε έξυπνος άνθρωπος και δεν θα επιτρέπατε ποτέ να κανονίσουν τη ζωή σας και τα δικαιώματά σας άλλοι ,λ.χ. οι μουσουλμάνοι μετανάστες , σύμφωνα με τις δικές τους πεποιθήσεις εν ονόματι του θεού τους. Αν και όλα είναι πιθανά ,αφού η Καθολική εκκλησία της Γαλλίας είναι φιλο'ι'σλαμική σε όλα τα θέματα και θαυμάζει την άτεγκτη "ηθική" του Ισλάμ ,την οποία απώλεσαν οι "διεφθαρμένοι" Ευρωπαίοι!
Και μια κι ο λόγος για τους μουσουλμάνους , ας σημειώσω ότι, στην "εθνικιστική" και "χριστιανική" διαδήλωσή σας για τη...σωτηρία του Γαλλικού έθνους από τους Γάλλους ομοφυλόφιλους, εκτός από την ακραία ισλαμιστική UOIF συμμετείχαν και οι "Fils de France": μουσουλμάνοι "πατριώτες"...Τις εκκλησίες σας θα τις κλείσουν οι σύμμαχοί σας αυτοί και όχι βεβαίως οι γκέι...
Στη διαδήλωσή σας επίσης συμμετείχαν και Εβρα'ι'κές θρησκευτικές οργανώσεις !Κι αυτές στον αγώνα για τη σωτηρία του Γαλλικού έθνους και του Χριστιανισμού...{τ'ακούς τα κακά μαντάτα κ.paramazoma ? ψάξε λοιπόν αλλού να βρεις ιουδα'ι'κή θεώρηση της ιστορίας και πάντως όχι στους γκέι}.
Με την προσήκουσα εκτίμηση ,
Αχιλλέας Πάτροκλος.
Κύριε Αχιλλέα Πάτροκλε
Δεν βλέπω σε ποιό σημείο το άρθρο μου είναι σκληρά αντι-ομοφυλοφιλικό! Τουναντίον είναι πολύ μετριοπαθές, κόσμιο και σε ορισμένα σημεία συμπονετικό! Τώρα όσον αφορά τις ελλιπείς και μεροληπτικές ιστορικές σας γνώσεις δεν μπορώ να κάνω και πολλά πράγματα.
Το κυνήγι των μαγισσών είναι μάλλον περισσότερο έργο των προτεσταντών, προδρόμων του φιλελευθερισμού και γινόταν στο όνομα της πάλης της λογικής κατά των ''δοξασιών'', πέραν αυτού είναι αλήθεια ότι η Καθολική Εκκλησία κατεδίωξε και τους προτεστάντες, και τους ελευθεροτέκτονες και τους ιουδαίους, είναι ιστορικό στοιχείο και το δέχομαι πλήρως. Κάθε κοινωνία και πολιτισμός θέτει τα δικά του όρια, άλλοτε η απαγόρευση αφρούσε τις αιρέσεις (όπως και στο Βυζάντιο άλλωστε) τώρα αφορά την αμφισβήτηση του ''ολοκαυτώματος'', του αντιρατσισμού κτλ.
Η ''γαλλική'' επανάσταση έγινε από την αστική τάξη και κυρίως από την ελευθεροτεκτονική πτέρυγα. Η γαλλική αγροτική τάξη χαρακτηρίζονταν από ένα αρκετά καλό επίπεδο διαβίωσης και οι δυσκολίες τα δυο τελευταία χρόνια πριν το 89 οφείλονταν σε φυσικές κακοκαιρίες. Τα ''φεουδαρχικά προνόμια'' γενικά τα είχε περιορίσει ήδη η ίδια η γαλλική μοναρχία από τον 17ο αιώνα, κάτι που άνοιξε εξάλλου το δρόμο και στους αστούς! Άλλωστε προσπερνάτε σιωπηλά και καλά κάνετε το γεγονός του μεγάλου γαλλικού εμφυλίου πολέμου κατά τον οποίο οι Καθολικοί αγρότες, ο Καθολικός κλήρος και μερίδα της αριστοκρατίς πολέμησαν τα κολασμένα τάγματα των ιακωβίνων οι οποίοι οργάνωσαν και εξετέλεσαν την πρώτη στην ιστορία οργανωμένη και συστηματική γενοκτονία στην Βανδέα και την Βρετάνη, με εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς! Δεν γνωρίζετε ότι η επαναστατική νομοθεσία με τον νόμο Λε Σαπελλιέ του 92' απαγόρευσε την εργατική και επαγγελματική δομική οργάνωση (συντεχνίες) προς όφελος των αστών! Προσπερνάτε τον διωγμό του 1905 και καλά κάνετε, γιατί μόλις ένα χρόνο αργότερα ξέσπασε το σκάνδαλο των ''φακέλων'' όπου αποκαλύφθηκε ότι η πεφωτισμένη κοσμική δημοκρατική κυβέρνηση είχε στείλει προς έγκριση στην μασωνική στοά Μεγάλη Ανατολή τις λίστες με τους υψηλόβαθμους αξιωματικούς του στρατού μετά την μεγάλη εκκαθάριση! Συνεπώς ο αγώνας κατά του Χριστιανισμού είναι πέρα για πέρα μασωνικής έμπνευσης και καλά θα έκαναν οι φιλελεύθεροι να επιχειρήσουν τον διαχωρισμό του κράτους από την μασωνία, πριν από ότιδήποτε άλλο! Όταν η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου ήταν χριστιανοί οι μασωνικές κυβερνήσεις δεν περνούσαν στην αντεπίθεση διώκοντας το χριστιανισμό (σας παραπέμπω στο παράδειγμα του Μεξικού το 1926 που είχαμε τουφεκισμούς πιστών και κληρικών μέσα σε εκκλησίες)! Και παρ'όλα αυτά κύριε η διαδήλωση κατά του γάμου των ομο/λων ήταν ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ ενώ οι άλλες άμαζες και θλιβερές, μιάς και μου βάζετε κριτήριο δημοκρατίας και αφού είστε τόσο δημοκρατικός άνθρωπος γιατί δεν τάσσεσθε υπέρ ενός δημοψηφίσματος;
(συνέχεια)Σας εξήγησα σε τι οι αντιρατσιστικές και ισοπεδωτικές νομοθεσίες απειλούν τον χριστιανισμό και σε ποιά σημεία το γαλλικό Κράτος ΔΕΝ σέβεται τους πιστούς! Για το ζήτημα της Γαλλίας θα ήμουν υπέρ μιας συνταγματικής λύσης σύνδεσης του Κράτους και της ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ Καθολικής γαλλικής Εκκλησίας (πάγια θέση όλων σχεδόν των γάλλων εθνικιστών), ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ (σύνδεση Κράτους και Εκκλησίας)!!! Εκτός αν θεωρείτε την Ελλάδα Σαουδική Αραβία, αφήστε κιόλας που ο επίσημα τουλάχιστον χριστιανικός χαρακτήρας του ελληνικού Κράτους δεν εμπόδισε κάν τον ψευτο-γάμο να θεσπιστεί! Δεν είμαστε εμείς που θέλουμε να επιβάλουμε το οτιδήποτε ή να αλλάξουμε τη νομοθεσία, η ισότητα υπάρχει απέναντι στο νόμο και το ποινικό δίκαιο! Το γαλλικό Κράτος μέχρι σήμερα ήταν δηλαδή Κεσαρο-παπικό ή κάτω από καθολική επιρροή; Εσείς θέλετε να προωθήσε των ομοφυλοφιλικό ''κοινοτισμό'', λες και ο σεξουαλικός προσανατολισμός αποτελεί κοινωνικό προσδιορισμό, και απαιτείτε ειδική μεταχείρηση και quotas! Εγώ γιατί από ΠΑΤΕΡΑΣ αύριο να γίνω ΓΟΝΙΟΣ Α ή ακόμα και Β; Αν πήγατε σε υπερ του γάμου των ομοφυλοφίλων συγκεντρώσεις θα ξέρατε ότι τα απειλητικά συνθήματα ήταν κυρίαρχα! Αλλά εάν 1 μόνο χριστιανός ή εθνικιστής μιλούσε για σφαίρες και ριπές ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΥΡΙΕ, ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΖΑΤΕ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ ΟΤΑΝ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΟΣΜΙΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ''ΣΦΟΔΡΟ''; Το ζήτημα την ομοφυλοφιλίας δεν έχει να κάνει μόνο με τον Χριστιανισμό κύριε διότι η θρησκεία αφορά τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε την υπερφυσική τάξη ενώ η ομοφυλοφιλία αντιστατεύεται την φυσική τάξη η έννοια της οποία είναι κοινή στους περισσότερους πολιτισμούς πλην του φιλελευθερο-δυτικού που ουδεμία σχέση έχει με τον ευρωπαϊκό! Ο Γάμος όπως ετυμολογικά δηλώνει είναι η νομική ένωση δυο προσώπων με στόχο της τεκνοποιία, λοιπόν μπορείτε να ψηφίσετε όσους νόμους θέλετε αλλά δεν θα μπορέσετε ποτέ μέσω των νομικών και φυσικών διαβημάτων σας να κάνετε αυτό που η ένωση ενός άντρα και μιας γυναίκας μπορεί να επιτύχει με τον πιο φυσιολογικό τρόπο! Η φυσική τάξη κύριε θεμελιώνεται πάνω στην διαφορετικότητα και την φυσική ανισότητα και το μόνο που μπορούμε είναι να δεχτούμε το γεγονός και να αποκαταστήσουμε την αρμονία διαφορετικά πάμε στην εξομοίωση και την ισοπέδωση! Η γκέυ ακτιβισμός είναι μια εξισωτική διεκδίκηση μεταξύ άλλων!
Στην διαδήλωση των Παραδοσιακών και των εθνικιστών (και γενικά των κακών ακροδεξιών) δεν υπήρχε ΟΥΤΕ ένας μουσουλμάνος ΟΥΤΕ ένας εβραίος (όχι ορατός τουλάχιστον λολ), υπήρχαν παγανιστές μη χριστιανοί, ρώσοι ορθόδοξοι, ανατολικοί χριστιανοί κτλ. Αλλά το ξαναλέω δεν θα είχαμε δικαίωμα να απαγορεύσουμε σε κανέναν να έρθει να διαδηλώσει διαφορετικά θα καταλήγαμε στη φυλακή! Κάποιοι μουσουλμάνοι και κάποιοι ορθόδοξοι εβραίοι (δηλ. Εβραίοι αντισιωνιστές) υπήρχαν στην πορεία των μετριοπαθών στην οποία παρεβρίσκονταν και ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ! Αυτούς δεν τους είδατε κύριε; Την καταδίκη της διαδήλωσης του Civitas από τους μετριοπαθείς του Manif pour tous μαζί με τους οποίους διαδήλωναν και οι Μουσουλμάνοι και οι Εβραίοι που λέτε εσείς και οι ομοφυλόφιλοι που λέω εγώ, δεν το είδατε; Και αλήθεια ΠΩΣ ανακατέυτηκε η Εκκλησία (και δε μάλιστα η επίσημη προοδευτική) στις υποθέσεις του Κράτους αφού ΔΕΝ έχει την θεσμική και νομική δυνατότητα να το κάνει;!!! Κύριε Πάτροκλε εάν ζείτε όπως λέτε στο Παρίσι, θα ξέρετε σίγουρα ότι η Γαλλία είναι μια χώρα όπου πολλές ''κοινότητες'' (λόμπυ) επεμβαίνουν στα του κράτους με τον πλέον απαιτητικό τρόπο (ιδίως όταν πρόκειται για αυτό τον ιουδαίων)! Και εκεί το Κράτος ΔΕΝ αντιδρά, το κάνει μόνο όταν πατριώτες, χριστιανοί ή εθνικιστές διαδηλώνουν! Όπως θα γνωρίζετε ίσως ότι η Γαλλία είναι μια χώρα με τρομερή λογοκρισία! Άρα μην μου μιλάτε για ελευθερία! Μήπως τελικά αυτό που πόνεσε ήταν η συμμετοχή του κόσμου; Μήπως η δημοκρατία μερικών είναι σαν την ελευθερία, σχετική και υπό προϋποθέσεις; Μήπως μερικοί ακολουθούν τον Κλεμανσώ που έλεγε το 1898, παρ'όλο το δημοκρατισμό του, ότι εάν η πλειοψηφία δεν έχει ορθή άποψη (και αλήθεια ποιος την καθορίζει;) θα πρέπει να της την επιβάλουμε μέχρι να την δεχτεί;
Χουάν ντε Τορκεμάδα
...τ'ακούς τα κακά μαντάτα κ.paramazoma ? ψάξε λοιπόν αλλού να βρεις ιουδα'ι'κή θεώρηση της ιστορίας και πάντως όχι στους γκέι...
Τα ακούω. Αλλά δεν μιλούσα για τους ομοφυλόφιλους παρά για σένα. Άκου τα κι εσύ τώρα.
Η ένωση των ομοφυλοφυλοφίλων ήταν ελεύθερη στην Σοβιετική Ρωσσία και η οικογένεια είχε διαλυθεί ενώ τα παιδιά τα φρόντιζαν οι παιδικοί σταθμοί με σκοπό να τα εμφυσήσουν με τις αρχές της επανάστασης. Η προέλευση των παιδικών σταθμών ήταν σοβιετική ιδέα της Αλεξάντρας Κολλοντάϊ. Όλοι έπρεπε να δουλεύουν. Τώρα αν δεν ξέρεις ποιοι βρίσκονταν πίσω από την χρηματοδότηση της Οκτωβριανής επανάστασης (εκτός από τον Κάιζερ ο οποίος χρησιμοποίησε τον εβραίο Πάρβους-Χελφλαντ) φρόντισε να το μάθεις. Όπως επίσης ποιοι ηταν οι δημιουργοί και οι ηγέτες της Σοσιαλιστικής επανάστασης. Τέλος η ψυχή αυτών των πολιτικών ήταν ο "Ρώσσος" με το πολωνικό παρατσούκλι Τρότσκυ. Αυτός που μπροστά του η Ιερά εξέταση είναι παιδιά του κατηχητικού. Μια ενδιαφέρουσα ανάλυση στο διαδίκτυο υπάρχει σε μετάφραση με τίτλο Το σεξ στη Σοβιετική ένωση ενώ η μεγάλη στροφή σημειώθηκε με την αλλαγή που έφερε ο Σταλιν και τον σοσιαλισμό σε μια μόνο χώρα. Αυτό από μόνο του αρκεί να εξηγήσει το μίσος των τροτσκυστών για τους σταλινικούς.
Και να συμπληρώσω τον Τορκουεμάδα ότι και στην Γαλλία και όχι μόνο στο Μεξικό η μασωνική στην προμετωπίδα αλλά και με άλλες δυνάμεις στην οπισθοφυλακή "λαϊκή" επανάσταση δολοφόνησε ιερείς μέσα στις εκκλησίες. Τα σημάδια από τις σπαθιές και το αίμα υπάρχει στο μοναστήρι του Σαιν Ζερμαίν στο Παρίσι. Φυσικά στην συνέχεια όσοι κληρικοί έζησαν υποχρεώθηκαν να δώσουν όρκο πίστης στην επανάσταση, πράγμα που δίχασε τον λαό και τον κλήρο. Η Βανδέα βέβαια που αντιστάθηκε στην "επανάσταση" πέρασε από φωτιά και σίδερο, ενώ, αυτά τα γεγονότα αποσιωπούνται ή είναι άγνωστα σε όσους μιλάν για κοινωνικό χαρακτήρα της Γαλλικής "επανάστασης". Είναι οι επιστημονικοί φωταδιστές.
Όσο για την επανάσταση; Ο Βοναπάρτης στην συνέχεια επανέφερε προνόμια των ευγενών που είχαν καταργηθεί ή κατάργησε άλλα προνόμια της πλέμπας όπως την απεργία. Μιλάμε για πολύ επανάσταση.
Δημοσίευση σχολίου