Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

«Είμαι καταδικασμένος να εκτελεστώ»

Ο Asey V. Ladd ήταν αιχμάλωτος πολέμου. Του πολέμου που ξεκίνησε η κυβέρνηση των Γιάνκηδων κατά του Νότου και ονομάστηκε "εμφύλιος". Υπηρέτησε τρία χρόνια στο στρατό της συνομοσπονδίας (C.S.A.). Στρατολογήθηκε στις 10 Μαρτίου 1861, και υπηρέτησε στον 1ο Λόχο, του Fourth Missouri Calvary, όταν πιάστηκε αιχμάλωτος. Επίσημη καταγραφή αναφέρει ότι «πέθανε ενώ ήταν αιχμάλωτος πολέμου». Η αλήθεια είναι ότι δολοφονήθηκε από αξιωματούχους της κυβέρνησης των Ηνωμένων Πολιτειών σε αντίποινα για τις δραστηριότητες των τοπικών συνομόσπονδων στρατιωτών. Η οικογένειά του τόνισε ότι ο Asey ήταν αιχμάλωτος πολέμου (POW) εκείνο τον καιρό και δεν είχε καμί σχέση με την επιδρομή που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών γιάνκηδων στρατιωτών.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι αυτές οι επιστολές – οι οποίες έχουν μεταγραφεί από φωτοαντίγραφα των πρωτοτύπων – έχουν ημερομηνία μετά από τότε που ο στρατηγός John McNeil είχε λάβει προαγωγή από τον Αβραάμ Λίνκολν, μια προαγωγή που του δόθηκε ως ανταμοιβή για την παλαιότερη και παρόμοια εκτέλεση αθώων Νότιων αιχμαλώτων πολέμου. Ίσως ο διοικητής του Αμερικανού στρατοπέδου αιχμαλώτων προσπαθούσε να πάρει και αυτός προαγωγή από τον Λίνκολν!
Νότιοι αιχμάλωτοι πολέμου
St. Louis, Missouri
29 Οκτωβρίου του 1864 

Αγαπητοί Σύζυγε και παιδιά:

Παίρνω την πένα μου με τρεμάμενο χέρι να σας ενημερώσω ότι θα με εκτελέσουν μεταξύ 2:00 με 4:00 το βράδυ. Έχω όμως μερικές ώρες ακόμα να παραμείνω σε αυτό τον εχθρικό κόσμο. Υπάρχουν 6 από εμάς καταδικασμένοι σε εκτέλεση ως αντίποινα για 6 στρατιώτες της ένωσης που πυροβολήθηκαν από άνδρες του Reeves. Αγαπητή μου γυναίκα μην θλιφτείς για μένα. Θέλω να με συναντήσεις στον Ουρανό. Θέλω να διδάξεις την ευσέβεια στα παιδιά, έτσι ώστε να μπορέσουν να με συναντήσουν στα δεξιά του Θεού. Δεν μπορώ να σας πω τα συναισθήματά μου, αλλά μπορείτε να σχηματίσετε κάποια ιδέα για το πώς αισθάνομαι, αφότου μάθατε ποια είναι η μοίρα μου.

Δεν θέλω να σου αφήσω ένα τέτοιο βάρος στο μυαλό περισσότερο από όσο μπορείς να αντέξεις, γιατί εσύ είσαι τώρα που έμεινες να αναλάβεις τη φροντίδα των αγαπητών μου παιδιών. Πες τους να θυμούνται τον αγαπητό πατέρα τους. Θέλω να επιστρέψεις πίσω στα παλιά μέρη και να προσπαθήσεις να κάνεις ένα στήριγμα για εσένα και τα παιδιά.

Θέλω να πεις σε όλους τους φίλους μου που ότι πήγα σπίτι για να ξεκουραστώ. Θέλω να πας στον κ. Conner και να του πεις να σας βοηθήσει να τελειώστε τις δουλειές σας. Αν δεν είναι εκεί πήγαινε στον κ. Κλίβελαντ. Αν δεν φτάσει αυτό το γράμμα πριν σηκωθεί ο ποταμός του Αγίου Φραγκίσκου, καλύτερα να μείνεις εκεί έως ότου μπορέσετε να κάνετε καμιά καλλιέργεια, και να μπορείτε να πάτε στην εποχή της ξηρασίας.
Είναι τώρα τρεις και μισή. Πρέπει να τελειώσω την επιστολή μου και να σας αφήσω στα χέρια του Θεού. Σας στέλνω την πιο θερμή μου αγάπη και σεβασμό την ώρα του θανάτου. Φίλησε όλα τα παιδιά για μένα. Δεν χρειάζεται να έχεις καμία ανησυχία για το μέλλον μου, γιατί η πίστη μου είναι στερεή και δεν φοβάμαι κανένα κακό. Ο Θεός είναι το καταφύγιό μου και η κρυψώνα μου. 

Good bye Amy.
Asey Ladd


Gratiot Street Prison St. Louis, Mo.
29 Οκτωβρίου, 1864 

Αγαπητέ μου πατέρα,
Έχω καταδικαστεί σε εκτέλεση σήμερα μεταξύ των ωρών 2:00 και 4:00 σε αντίποινα για μερικούς άνδρες που πυροβολήθηκαν από τον Reeves (ταγματάρχης Wilson και έξι άνδρες). Είμαι ένας αθώος άνθρωπος και είναι σκληρό να πεθάνεις για τις αμαρτίες κάποιων άλλων. Μπορείς να φανταστείς τα συναισθήματά μου όταν σκέφτομαι, τη γυναίκα και τα παιδιά μου. Θέλω η οικογένειά μου να πάει πίσω στην παλιά τοποθεσία. Εάν ζεις μέχρι να γίνει ειρήνη θέλω να τακτοποιήσεις και να εξοφλήσεις όλα τα χρέη μου. Δεν χρειάζεται να έχεις καμία ανησυχία ως προς τη μελλοντική μου κατάσταση γιατί η πίστη μου είναι στερεή και δεν φοβάμαι κανένα κακό, ο Θεός είναι το καταφύγιό μου και η κρυψώνα  μου. Συνάντησέ με στον Παράδεισο.

Good bye
Asey Ladd

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ Από το The South Was Right!” (James Ronald Kennedy, Walter Donald Kennedy)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πές τα, καλέ μου φίλε! Ας ρίχνουμε και λίγο τις μάσκες! Επί τη ευκαιρία, ίσως θα σε ενδιέφερε και το εξής: Στις αρχές του 1864,ένας φαντάρος των Νοτίων, ονόματι Dewitt Smith Jobe, μέλος των επίλεκτων ανιχνευτών Coleman's Scouts, που κατασκόπευαν τους Γιάνκηδες και παράλληλα δρούσαν σαν παρτιζάνοι, κόβωντας σιδηροδρομικές γραμμές και σύρματα τηλεγράφου αλλά και παρενοχλώντας την κάθε τους δραστηριότητα στο κεντρικό και ανατολικό Τεννεσσή (αν και κάποιοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι το ανατολικό Τεννεσσή στήριζε τους Γιάνκηδες), αυτός λοιπόν ο Jobe, κουβαλώντας απόρρητα έγγραφα, συνελήφθη από μια διμοιρία του 125ου Συντάγματος του Οχάιο. Οι άνδρες αυτοί, μέρος της διοίκησης του Γιάνκη στρατηγού Grenville Dodge, είχαν διαταγή να χρησιμοποιούν κάθε μέσον για να παίρνουν πληροφορίες από τους αιχμαλώτους. Ο Jobe, καταλαβαίνοντας ότι δε θα μπορούσε να εκπληρώσει την αποστολή του, έσκισε τα έγγραφα και τα έφαγε. Εξαγριωμένοι οι Γιάνκηδες, άρχισαν να τον βασανίζουν. Αφού τον ξυλοκόπησαν, του έβγαλαν τα μπροστινά δόντια με ένα πιστόλι. Ο Jobe αρνήθηκε να μιλήσει. Οι βασανιστές του του έβγαλαν τα μάτια, αλλά και πάλι ο νεαρός Νότιος δεν τους είπε λέξη. Κατόπιν, βλέποντας ότι δε θα μιλούσε, του έκοψαν τη γλώσσα. Τέλος, οι Γιάνκηδες πέρασαν ένα σκοινί γύρω από το λαιμό του και το έδεσαν στην ουρά ενός αλόγου, στραγγαλίζοντάς τον. Τα τέρατα αυτά δεν τιμωρήθηκαν ποτέ για τις πράξεις τους. Σήμερα υπάρχει ένα μνημείο στον ηρωικό Jobe, μόλις 24 χρονών την ημέρα που μαρτύρησε.
Το περιστατικό με τον Jobe είναι σταγόνα στον ωκεανό από παρόμοιες αγριότητες των Γιάνκηδων του "άγιου" Λίνκολν στην εκστρατεία τους να καταστρέψουν το Νότο και τον πολιτισμό του.
Confederate soldier.
YΓ. Περισσότερες πληροφορίες για τον Jobe και τον συγγενή του Sam Davis στο ιστολόγιο του Tim Kent.

Ανώνυμος είπε...

Τοσος πονος σ αυτον τον πλανητη φυλακη....

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά συγγνώμη, τι ήταν οι Γιάνκηδες;Και γιατί έγινε ο πόλεμος βορά και νότου;Αλήθεια δε ξέρω.....αν θέλει ας απαντήσει κάποιος.Σχολείο όταν ήμασταν τρίτη λυκείου κ κάναμε νεώτερη ιστορία διαβάζαμε απλά το βιβλίο που είχε ήδη αλλάξει,ήταν υπερβολικά συμπυκνομένο και δυσνόητο,χωρίς επαρκείς πληροφορίες........και η καθηγήτρια περιοριζόταν σ αυτο κ κανείς δεν ενδιαφερόταν για ιστορία γενικής κατεύθυνσης εξ αιτίας του ότι δύναμε πανελλήνιες.

SkyWatcher είπε...

Ήρθες στο σωστό μέρος! Βεβαίως και δεν έγινε η μεγαλύτερη σφαγή αμερικάνων για την δουλεία. Ήταν καθαρά οικονομικοί - πολτικοί οι λόγοι. Χρόνος όμως δεν υπάρχει για μακροσκελείς ιστορικές αναλύσεις. Το μπλογκ αυτό αυτό τα λέει όλα. Εκτός αν θέλει να σου απαντήσει ο φίλος confederate soldier.