Ότι και να πούμε για την ακατάπαυστη μηχανή προπαγάνδας που λέγεται τηλεόραση
είναι λίγα.
Ημέρα εκλογών και ενώ οι κάλπες δεν είχαν κλείσει, ο Αlpha αποφάσισε να παρουσιάσει ένα "έκτακτο" επεισόδιο της δημοφιλούς
- και συμπαθητικής πραγματικά – τηλεοπτικής σειράς «Μην Αρχίζεις την Μουρμούρα», θέλοντας να μας κάνει ένα γερό μάθημα «αντιρατσισμού», (το οποίον και σημαίνει ρατσισμού κατά των Ελλήνων).
Έχει δείξει σημάδια και στο παρελθόν η συγκεκριμένη σειρά, αλλά ήταν ολίγον ‘light’. Τώρα ξεπέρασε κάθε όριο.
Εν ολίγοις: Ο Μηνάς (Αντώνης Αντωνίου) επιστρέφει από έξω συγκινημένος και
αφηγείται στην σύζυγό του Βούλα (Ελένη Κοκκίδου), ένα περιστατικό που τον «συγκλόνισε».
Η ιστορία έχει ως εξής: κάποιου γνωστού (κυρ Μίμη) ο γιος χτυπάει με το αυτοκίνητό
του και ενώ βρίσκεται αναίσθητος και αιμόφυρτος, έρχονται δύο Έλληνες και αντί
να τον βοηθήσουν τον κλέβουν. Στη συνέχεια έρχονται άλλοι δύο που «δεν μιλούσανε
ελληνικά», συγκινούνται και αρχίζουν να ψάχνουν τις τσέπες του αιμόφυρτου ... όχι όμως
για να τον κλέψουν, αλλά για να βρουν το κινητό του (μιας που ο ίδιοι δεν είχαν
κινητό!!!), οπότε παίρνουν τηλέφωνο για να έρθει το ασθενοφόρο. Και όχι μόνο
αυτό, αλλά τον συνόδευσαν στο νοσοκομείο και όχι μόνο αυτό αλλά κι έδωσαν αίμα!
«Δύο Αλβανοί», λέει συγκινημένος ο Μηνάς στην Βούλα που έχει γουρλώσει τα μάτια,
ενώ την στιγμή εκείνη πέφτει και άκρως συγκινητική μουσική για να δέσει το γλυκό….
Αλλά έχει και συνέχεια, καθώς δεν
αρκεί το όλο συγκινητικό της ιστορίας για να περάσει στις μάζες το μήνυμα. (Τονίζω την χρονική συγκυρία της "έκτακτης" εκπομπής). Πρέπει να
ακουστεί και η κατήχηση. Και είναι τόσο αναλυτική αλλά και κοινότυπη που ούτε και στα σύγχρονα νεοταξικά σχολεία
(Δημοτικά - Γυμνάσια - Λύκεια) της πατρίδας μας δεν ακούγεται. Έτσι γύρω στο
22:30, αρχίζει το παραλήρημα. Ο κυρ Μίμης (του οποίου τραυματίστηκε ο γιος) είναι ένας «ανόητος ρατσιστής» που
πιστεύει ότι όλοι οι Έλληνες είναι «καλοί» μόνο και μόνο επειδή είναι Έλληνες και όλοι οι ξένοι είναι «λαμόγια» μόνο
επειδή είναι ξένοι… Επίσης ο κυρ Μίμης εκτός από «ρατσιστής» (ή μάλλον επειδή είναι ρατσιστής) είναι «κακός και βλάκας», ο οποίος άλλαξε σχολείο στο γιο του επειδή σε εκείνο
πήγαιναν πολλά παιδάκια άλλων εθνικοτήτων.... Μετά το ατύχημα όμως, ο ρατσιστής κυρ
Μίμης είδε "το φως το αληθινόν" και «εμπέδωσε» ότι παντού υπάρχουν «καλοί και κακοί» και έτσι του χρόνου το παιδί του θα το επιστρέψει στο Γυμνάσιο της γειτονιάς του. Και μετά πέφτει από τον Μηνά το κλασσικό «αντίφα» σύνθημα : «Ο παππούς του πρόσφυγας, ο πατέρας του μετανάστης και ο ίδιος
ρατσιστής»…! Πιο προπαγάνδα πεθαίνεις! Και
το κατηχητικό ολοκληρώνει το πρόγραμμά του κλείνοντας πάλι με συγκινητική μουσική υπόκρουση, όπου ο Μηνάς με βλέμμα ονειροπόλου σκέφτεται
τρομερά συγκινημένος πως θα γινόταν όλοι οι Μίμηδες του κόσμου να καταλάβουν ότι "η καλοσύνη δεν έχει καμία σχέση με την εθνικότητα". Με «ατυχήματα» σε «βλάκες
ρατσιστές» μήπως;
Δείτε το εδώ στο από το σημείο 17:30.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
17 σχόλια:
Πονηρές analogies. Και ο παππούς μου ήταν πρόσφυγας κι εγώ μετανάστευσα αλλα υπάρχουν βασικές διαφορες. Ο παππούς εκδιώχθηκε από τους Τούρκους. Η θα γινόταν μουσουλμάνος ή θα έφευγε ή θα τον σκότωναν λόγο θρησκείας και καταγωγής. Φυσικά και διάλεξε να εκδιωχθεί. Όμως ζήτησε καταφύγιο σε χωρα με μη μουσουλμανική θρησκεία, όπου οι άνθρωποι είχαν κοινή καταγωγή, θρήσκευμα και γλώσσα το οποιο δεν πράττουν οι διάφοροι Ασιάτες και Aφρικανοί. Θα μπορούσαν να φύγουν για Ινδονησία και Μαλαισία, Κουβέιτ και άλλες χώρες του Κόλπου. Αυτοί επιθυμούν μονο χώρες όπου δεν κυριαρχεί ακόμα το Islam. Επιπλέον, όταν έφυγα από Ελλάδα, είχα χρήματα να πληρώσω την διαμονή μου, την διατροφή μου και το Πανεπιστήμιο. Πήγα με διαβατήριο και νόμιμα. Δεν απαιτούσα, δεν δημιουργούσα xaos και πανικό στα τραίνα και δεν γέμιζα σκουπίδια από όπου περνούσα. Αυτοί επιβάλλονται όπου πηγαίνουν και δημιουργούν φασαρίες όσον αφορά την επιβολή τις δικης τους κουλτούρας και θρησκείας. κοινός σαρώνουν τα πάντα. Η propaganda είναι στην καλύτερη φάση τις και πολλοί το έχουν διαπιστώσει.
Ελεϊνή και τρισάθλια προπαγάνδα ημέρα εκλογών και πριν καν κλείσουν οι κάλπες....
ΘΕΛΕΙ Η ΠΟΥΤ@ΝΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ ΛΕΜΕ!
Ενα πράγμα μόνον θα ήθελα να ρωτήσω τον "φιλάνθρωπο" κυρ-μηνά:
ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ, ΟΙ ΤΡΟΦΙΜΟΙ ΒΑΡΙΑΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (ΛΗΣΤΕΙΕΣ, ΔΟΛΟΦΟΝΕΙΕΣ, ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ κτλ) ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ 90+% ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΚΑΙ ΓΥΦΤΟΙ;
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟΝ ΥΠΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΪΔΕΑΤΕΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΟ:
https://www.dropbox.com/s/g5mbbtwpknur9xo/%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BB%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BB%CF%84%CE%B9.jpg?dl=0
Ο (ΠΡΩΗΝ) ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΧΕΙ ΕΚΜΑΥΛΙΣΤΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΝΕΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΓΙΑ 200-300 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ....
Άριστα 10 στον ΚΟ και επιτρέψτε μου μερικά σχόλια γι’ αυτή την τηλεοπτική σειρά:
1) Το τραγούδι εκκίνησης της εκπομπής (στο οποίο βασίζεται και η μουσική επένδυση με παραλλαγές) είναι το "Η γυναίκαι η μουρμούρα" του Βασίλη Τσιτσάνη, το οποίο είχε πρωτοτραγουδήσει ο λαϊκός τραγουδιστής Μανώλης Αγγελόπουλος.
Το θέμα είναι ότι μετά την κρίση, τα ΜΜΕ έχουν επιδοθεί σε μια εκστρατεία "ρετρό", δηλαδή, προβολής θεμάτων, ταινιών από το παρελθόν του Έλληνα για να τον ανακουφίζουν ψυχολογικά. Είναι σαφής η στροφή, διότι πριν την κρίση είχαν επιδοθεί σε ένα όργιο προβολής ξένων ταινιών και γενικά αμερικανόφερτου.
Προσοχή, το χαμηλό κόστος προβολής των ελληνικών ταινιών δεν είναι ο βασικός λόγος της στροφής διότι υπάρχουν και ξένες ταινίες παλιές και φτηνές. Ο κύριος λόγος είναι η δημιουργία νοσταλγικών συναισθημάτων και η ψευδαίσθηση στον Έλληνα ακροατή ότι "ο κόσμος του δεν έχει χαθεί".
Όλα αυτά είναι μέρος της επιστήμης του Μάρκετινγκ (Αγοραλογίας). Συγκεκριμένα το μάρκετινγκ πολιτικής στρατηγικής έχει χρησιμοποιήσει τώρα τελευταία κατά κόρον τις παραδοσιακές αξίες και έννοιες. Θυμηθείτε ότι στις πρόσφατες τις εκλογές, όλοι οι υποψήφιοι χρησιμοποιούσαν τη λέξη «πατρίδα», ακόμη και την ξεχασμένη λέξη "έθνος" (όχι αυτούσια προς Θεού, αλλά ως παράγωγο, π.χ., εθνικός) την ώρα που άνοιγαν τα σύνορα!
Συνεπώς, το τραγούδι της σειράς δεν είναι τυχαίο και απευθύνεται σε ανθρώπους που προέρχονται από τα ευρύτερα λαϊκά στρώματα της ελληνικής κοινωνίας, δηλαδή, στη λαϊκή βάση.
2) Δεν υπάρχουν παιδιά. Υπάρχουν τρία ζευγάρια, που αντιστοιχούν προφανώς στις τρείς γενιές, αλλά δεν υπάρχουν παιδιά, τουλάχιστον όχι στο προσκήνιο. Υπάρχει μόνον ένας γιός του δεύτερου ζευγαριού, ο οποίος όμως σπουδάζει σε άλλη πόλη.
Στο σημείο αυτό να τονίσουμε αυτό, ότι ο Κόκκινος Ουρανός έχει αναφέρει σε πολλά σημεία την έλλειψη προβολής της παραδοσιακής οικογένειας, π.χ., άνδρας, γυναίκα, παιδιά. Αν και αυτό το ζήτημα συναντάται περισσότερο σε στοχευμένες σειρές, όπως "Η πολυκατοικία" και "Μοντέρνα οικογένεια", η συγκεκριμένη σειρά βάλλει εμμέσως κατά του θεσμού της οικογένειας.
Ταυτόχρονα λέει κάτι για την ευρύτερη ευρωπαϊκή φυλή, ότι είναι Στείρα, Άκληρη. Αν στο δεύτερο ζευγάρι υπάρχει κάπου ένας γιός, στο τρίτο και νεαρότερο ζευγάρι δεν υπάρχουν παιδιά και κατά τα φαινόμενα, δεν πρόκειται να υπάρξουν παιδιά.
Με άλλα λόγια, τα ΜΜΕ εδώ μας ρίχνουν στα μούτρα μας την ιδέα ότι δεν έχουμε συνέχεια σαν λαός και ότι τελειώσαμε! Και επομένως, να έλθουν άλλοι πιο σωστοί, πιο άξιοι, πιο ικανοί για τεκνοποίηση, π.χ., οι λαθρομετανάστες, εξ ου και το επεισόδιο στο οποίο αναφέρεται ο ΚΟ.
(συνεχίζεται...)
(συνέχεια)
4) Η προβαλλόμενη εικόνα του άνδρα και της γυναίκας. Στο ζευγάρι των γερόντων, ο άνδρας προβάλλει την παλιά εικόνα του κυρίαρχου άνδρα που τον υπηρετεί η γυναίκα. Στο μεσαίο ζευγάρι, η γυναίκα προβάλλεται σαν νοικοκυρούλα, ενώ ο άνδρας εργάζεται. (Βέβαια αυτό είναι μάλλον εξωπραγματικό διότι σήμερα ο μεσήλικας Έλληνας, αφού απολυθεί από τη δουλειά του ΔΕΝ ξαναπροσλαμβάνεται και η οικογένειά του βυθίζεται στη φτώχεια.) Το πρότυπο της γυναίκας που δεν εργάζεται είναι επίσης εσφαλμένο, διότι οι γυναίκες της συγκεκριμένης γενιάς εργάζονται, δηλαδή, εργάζονταν πριν απολυθούν και αυτές.
Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε στο νεότερο ζευγάρι, στο οποίο ο άνδρας όχι μόνον δεν είναι ίσος με τη γυναίκα, αλλά είναι πιο μικρόσωμος, πιο κοντός. Κάνει όλες τις δουλειές του σπιτιού, φοράει ποδίτσα, μαγειρεύει, ασχολείται με τη μουσική, δηλαδή, όχι και καμμιά δουλειά αποκλειστικά ανδρική. Δεν είναι μόνον οι δουλειές του σπιτιού, που στο κάτω κάτω δουλειές είναι και δεν απαιτούν ιδιαίτερο γένος για να γίνουν, αλλά γενικά ο ρόλος που υποδύεται ο ηθοποιός αυτός είναι θα λέγαμε χαριτωμένος και θηλυπρεπής. Πέραν αυτού, η νέα γυναίκα προσπαθεί κάθε φορά να του τονίζει πόσο σπουδαίος είναι ο πατέρας της ("ο μπαμπάς!"), πλούσιος επιχειρηματίας και επομένως πόσο «λίγος» είναι ο νεαρός. Με άλλα λόγια έχουμε αυτό που γίνεται και σε άλλες χώρες του δυτικού κόσμου, δηλαδή, ο υποβιβασμός και ο εξευτελισμός του λευκού ανδρός, πράγμα που επίσης έχει αναφέρει ο ΚΟ σε άλλα άρθρα.
5) Το παλιό και το νέο. Στη σειρά τονίζεται επομένως πόσο παρωχημένο είναι το παλιό ζευγάρι, ενώ το νέο είναι το πρότυπο που θέλουν να βλέπουμε. Είναι πολύ γενική αυτή η άποψη και μάλιστα επίκαιρη. Σκεφθείτε το σύνθημα του κυβερνώντος κόμματος «Ξεμπερδεύουμε με το παλιό», που υπονοεί ότι κάθε τι παλιό πρέπει να εξαφανιστεί τελείως (βλ. η Ιστορία, το Έθνος, η Γλώσσα, η Θρησκεία, το Γένος, κ.ά.)
Σχετικά με το κινητό, είναι εντελώς ψέμμα. Χρησιμοποιώ ένα κινητό δεκαετίας ενώ ακόμη και οι νέοι λαθρομετανάστες στα φανάρια έχουν κινητά αφής. Πόσο μάλλον οι Αλβανοί που βρίσκονται αποδεδειγμένα σε πολύ καλύτερη οικονομική κατάσταση από τους Έλληνες.
Προς τον Κ.Ο.:
Πρέπει να συνεχίσεις αυτά τα άρθρα - παράλληλα με τα άρθρα από το εξωτερικό - με σκοπό να αποδομήσουμε την εγχώρια προπαγάνδα, στα ΜΜΕ, στα έντυπα, στα σχολικά βιβλία, στους νόμους, στις διαφημίσεις, στα δελτία ειδήσεων, στα κόμματα, παντού. Δεν είναι απαραίτητο να είμαστε ειδικοί. Ακόμη και η βιωματικές εμπειρίες έχουν αξία, όταν αυτός που τις διατυπώνει τις έχει σκεφτεί σε βάθος.
Το ίδιο ανθελληνικά καθάρματα είναι και οι ηθοποιοί που δέχονται να πουν ότι τους διατάξουν τα μασονακια....
Skywatcher, νόμιζα οτι είχες καταργήσει την τηλεκόλαση. Καθώς και τα υπόλοιπα εργαλεία κοινωνικής μηχανικής.
http://imgur.com/gallery/fKY6X
ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΕΚΕΙΝΗΝ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΤ; ΑΠΗΛΛΑΓΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΟΥΛΕΥΜΑ Η ΘΑ ΔΙΚΑΣΘΕΙ ΣΕ ΤΡΙΑΝΤΑΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ; Ο ΑΛΛΟΣ, Ο ΦΙΛΛΙΠΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΣΤΕΝΗ; ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ. ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΦΕΡΕΙ Η ΕΛΛΑΔΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ...
ΠΆΝΤΑ ΑΞΙΟΣ Ο ΚΟ!
Το φαινόμενο με τις οικογένειες με 0-1 παιδί το έχω παρατηρήσει και 'γω στα "ελληνικά" σήριαλ (μουρμούρα, ακάλυπτος, 50-50). Και παιδιά μάλιστα που κάνουν καριέρα στο εξωτερικό (ξεκουβαλάτε δηλαδή). Στο 50-50, 3 ζευγάρια ευκατάστατα με ένα μόνο παιδί το καθένα. Και εκεί υπάρχει -όπως στη μουρμούρα- γαμπρός μικροκαμωμένος-τζιτζιφιόγκος-άεργος που έχει "σπουδάσει" βιολοντσέλο. Αποβιομηχάνιση δηλαδή: θέλουμε ψώνια, όχι μηχανολόγους. Στη διαφήμιση της λάκτα ο βουτυρομπεμπές ευχαριστεί στο μπαμπά του γιατί τον στέλνει στην Ευρώπη να "σπουδάσει εικαστικά" (να σκοτώσει δηλαδή 2 ακινητα για να τον κάνει διπλωματούχο τίποτα). Τέλος, το υπουργείο απαιδείας διοργανώνει κάθε χρόνο τουλάχιστον 2 διαγωνισμούς μαθητικής ταινίας (και ποτέ λχ μαθητικής μηχανής εσωτερικής καύσεως). Η δημογραφική εκκαθάριση του ελλαδικού χώρου μέσω της προπαγάνδας και της αποβιομηχάνισης είναι πλέον ολοφάνερη.
Ακριβώς. ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ. Οι στόχοι τους είναι πια διάφανοι. Τους καταλαβαίνουμε με την πρώτη. Κάτι αλλάζει στην αντίληψή μας κι ελπίζω να μην είναι πολύ αργά για μας κι αυτοί να μη βρουν νέα κόλπα πολύ γρήγορα.
Δεν μας λένε αυτοί οι ''προοδευτικοί'' αφού αποκαλούν μεγάλη μερίδα ανθρώπων ναζιστές-φασίστες γιατί λέει ήταν και είναι εγκληματίες και είχαν και έχουν ακόμα τη θεωρία περί αρίας φυλής,όπως είχαν ο Χίτλερ και η παρέα του,δεν λένε όμως( ή δεν θέλουν να το λένε),ότι η θεωρία αυτή προέρχεται από τον αποκρυφισμό και συγκεκριμμένα τη θεοσοφία(Έλενα Μπλαβάτσκυ,Άλις Μπέιλυ κ.α),των οποίων τα βιβλία όμως κυκλοφορούν ελεύθερα.Άρα όποιος τα έχει και τα διαβάζει είναι οπαδόςτου Χίτλερ και της παρέας του.Μεγάλη και παγκόσμια βιομηχανία ο αποκρυφισμός.Όπως έλεγε και ο τίλος ενός βιβλίου του ιερέως και θεολόγου Ελευθερίου Χατζή ''Το χάος του υδροχόου''.Ίσως κάποιοι να βγάλουν ακόμα και την Καινή Διαθήκη ''ρατσιστική και μισαλόδοξη'' που λέει στην πρός Ρωμαίους επιστολή κεφάλαιο Ι(10) 19 ''Εγώ θα σας κάνω να ζηλέψετε ένα έθνος,που σείς δεν το λογαριάζετε για έθνος και θα σας κάνω να εξοργιστείτε με ένα έθνος που το νομίζετε χωρίς σύνεση''.Από την Καινή Διαθήκη σε νεοελληνική απόδοση από τον καθηγητή πανεπιστημίου Αθανάσιο Δεληκωστόπουλο.
Να μην ξαναπατήσει κανείς σε θέατρο και μουσική σκηνή νεοταξίτη ηθοποιού η μουσικού
που επιθυμεί την γενοκτονία των εθνών και όπου τους βλέπουμε ...ροχάλα στους εθνοκτόνους.
Δεν καταλαβαίνουν αλλιώς ...Ελληνικά.
Φτύσιμο κατάμουτρα , επιθυμούν την γενοκτονία του Ελληνισμου, οι αβρότητες τέλος.
Σίγουρα θα επιθυμούν και την γενοκτονία και των άλλων εθνών συμπεριλαμβανομένου και του Εβραικού , εαν οχι και επιθυμούν μόνο του Ελληνικού , τότε είναι πάλι κατάπτυστοι σύμφωνα με τα δικά τους πρότυπΑ ως
ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ!
Το πιο υπουλο της ιστοριας των λαθρο ειναι πως μπλεκεται η αληθεια με το ψεμμα κ αυτο ειναι που πλανα τη μαζα.Δλδ απ'τη μια καποιοι λιγοι οντως ταλαιπωροι που μονο αυτους δειχνουν τα πλανοκαναλα κ που συγκινουν το φυλλοκαρδι του φιλοτιμου Ελληνα και απ'την αλλη ισλαμιστες(λυκοι)δηθεν ταλαιπωροι προσφυγες(προβατα) γεματοι μισος για καθετι διαφορετικο απ'αυτα τα ορκ.
Ουάου..
Δημοσίευση σχολίου