Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

«Οι Μάγισσες του Σάλεμ» και οι σύγχρονοι κυνηγοί μαγισσών

«Είναι πλέον εμφανές σε όλους τους σκεπτόμενους ανθρώπους ότι ο ρατσισμός είναι η νέα μαγεία. Μόλις σε στιγματίσουν ως "ρατσιστή", κάποιοι δεν θα θεωρούν ανήθικο να σου επιτεθούν ή και ακόμα χειρότερα». - Steve Browne.

 «Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο ρατσισμός, όπως η μαγεία, είναι μια δύσκολη κατηγορία για να υπερασπιστείς τον εαυτό σου από αυτήν. Ο λόγος είναι ότι η λέξη δεν έχει πλέον κάποιο καθορισμένο νόημα». - Larry Auster.

Οι Ρωμαίοι είχαν τις αρένες τους και τα λιοντάρια που περίμεναν να κατασπαράξουν τους χριστιανούς, αυτούς τους οπαδούς της «κακόβουλης δεισιδαιμονίας». Η Αγγλία της Ελισαβετιανής Εποχής είχε το βάρβαρο «σπορ» με μία αρκούδα που την έριχναν σε έναν περιφραγμένο λάκκο και την βασάνιζαν προς τέρψιν του κοινού. Ο Μεσαίωνας είχε το κυνήγι των μαγισσών με τις «υπηρέτριες του Σατανά» που μετά από «δίκη» τις έριχναν στην πυρά ή τις έστελναν στην κρεμάλα για να καθαρίσει η πουριτανική κοινωνία τους. Η Γαλλική Επανάσταση είχε τις δικές της «δίκες» με τις γκιλοτίνες, κάτω από τις οποίες, με συνοπτικές διαδικασίες, έχαναν τα κεφάλια τους οι «εχθροί της επανάστασης» κατόπιν ετυμηγορίας του «Επαναστατικού Δικαστηρίου». Και ο σταλινικός μεσαίωνας είχε τις «δίκες της Μόσχας» με τις μαζικές διώξεις και εκτελέσεις των «εχθρών του λαού».

Η εποχή μας έχει το αδιάκοπο κυνήγι των «ρατσιστών»

Ο καθένας τρέμει στην ιδέα μήπως τον πούνε "ρατσιστή". Εάν κάποιον δεν τον χωνεύεις και θες να τον φέρεις σε αμηχανία, να τον στοχοποιήσεις, να συγκεντρώσεις τα πυρά επάνω του, αρκεί να τον πεις "ρατσιστή" και το κυνήγι θα ξεκινήσει. 

Οι πιο πεπειραμένοι, αλλά και αφιερωμένοι - με θρησκευτικό ζήλο και φανατισμό - στο εν λόγω κυνήγι είναι οι αριστεροί

Βέβαια σήμερα, το κυνήγι έχει εκσυγχρονισθεί, με κρατικές και υπερεθνικές χορηγίες, σπόνσορες και live μετάδοση.

Ο «ρατσισμός» είναι το νέο σεξουαλικό αμάρτημα για τους πολιτικώς ορθούς Πουριτανούς. Έχουν μια εμμονή με αυτό, σαν να πρόκειται για ένα νέο είδος λαγνείας

Καθώς τα τελευταία σεξουαλικά ταμπού πέφτουν, νέα ταμπού προκύπτουν και αυτά είναι πολιτικά, ιδεολογικά μέχρι και… λεκτικά. 

Μάλιστα κύριοι, το νέο κυνήγι μαγισσών δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις υποκρισίες, τις δολοπλοκίες και τις μισαλλοδοξίες του παρελθόντος.

Ποιοι έμποροι ναρκωτικών, ποιοι έμποροι ανθρώπων, ποιοι βιαστές, ποιοι παιδόφιλοι, ποιοι αποκεφαλιστές ανθρώπων, ποιοι απατεώνες πολιτικοί, ποιοι εγκληματίες ηγέτες και ηγετίσκοι, ποιοι νεκροθάφτες των λαών. Ξεχάστε τους. Εάν θες να κατονομάσεις την πιο αποκρουστική κατηγορία ανθρώπων δεν είναι δύσκολο. Όλοι τους ξέρουμε. Είναι οι «ρατσιστές». Και πρέπει να μείνουν μακριά από εμάς.

Ένα ντελίριο «αντιρατσιστικού» ηθικισμού κρατά έναν πληθυσμό σε κατάσταση ιδεολογικής σεμνοτυφίας, συμμόρφωσης και τρόμου.

Το κρεσέντο δηλώσεων και εκδηλώσεων κατά του «ρατσισμού» έχει οδηγήσει σε μια κατάσταση παράνοιας. Ο φόβος του να μην πεις το «λάθος» πράγμα, την λάθος λέξη, την λάθος στιγμή ή ακόμα να κάνεις την λάθος σκέψη. Ο τρόμος μήπως δώσεις την λανθασμένη εντύπωση στους άλλους. Μια αόριστη ενοχή και συνενοχή πρέπει να σε κατατρύχει. Βρισκόμαστε συνεχώς σε κατάσταση πανικού. Προσοχή, το κακό κρύβεται παντού και πρέπει να σταθούμε σε επαγρύπνηση εναντίον του. Εάν δείτε ή ακούσετε κάτι ύποπτο μην διστάσετε να το καταγγείλετε. Πρέπει να εκπαιδευτείτε να μάθετε να επισημαίνετε και να εντοπίζετε τις πιο σκοτεινές και αιρετικές μορφές. Χωρίς αυτούς η κοινωνία μας θα ήταν ιδανική.

Ο αγώνας, βέβαια, δεν είναι για το ρατσισμό, είναι για την εξουσία. Το κυνήγι μαγισσών δεν είναι για την καταπολέμηση του κακού, απλά αποβλέπει στο πως να εξουσιάζεις τις μάζες, σέρνοντας μέσα από το πλήθος κάποιο ανθρώπινο ον που θα το προσφέρεις ως «ανθρώπινη θυσία» στη συλλογική δύναμη του πλήθους και στο ηθικό κύρος των ιεροεξεταστών.

Το θύμα εξοβελίζεται και αποκόβεται από το πλήθος γιατί αρνείται να ακολουθήσει τις «αξίες», που έχει μάθει να ακολουθεί το υπόλοιπο πλήθος. «Αξίες» ανακατεμένες, βέβαια με ένα μείγμα φόβου και θριάμβου. Θριάμβου πάνω στην ευπάθεια του «αποβλητέου» ανθρωπίνου όντος και φόβου μήπως έρθει η ώρα και η δική μου υποκρισία, και η δική μου μικρή αμαρτία, εκτεθεί.

Η περίοδος με τις δίκες μαγισσών στην Ευρώπη του 15ου έως και 18ου αιώνα ήταν μια σκοτεινή εποχή διαδεδομένου ηθικού πανικού εξαιτίας κάποιων κακόβουλων σατανικών μαγισσών που λειτουργούσαν ως μια οργανωμένη απειλή για τη Χριστιανοσύνη.

Η κατηγορία ήταν εύκολη και το αποτέλεσμα της δίκης προδιαγεγραμμένο.

Οι "μάρτυρες" έπρεπε να εξυπηρετούν τον σκοπό της δίκης (καταδίκης). Οι δικηγόροι σε τέτοιες περιπτώσεις ήταν... περιττοί. Άλλωστε, όπως ο "ρατσισμός", η μαγεία είναι ένα "αόρατο έγκλημα", όπως κυνικά θα πει ο πουριτανός δικαστής Thomas Danforth.  Ο πρόεδρος της Δίκης του Σάλεμ.  

Η αποκορύφωση του κυνηγιού των μαγισσών ήταν κατά τη διάρκεια των ευρωπαϊκών θρησκευτικών πολέμων από το 1580 έως το 1630. Εκτιμάται ότι συνολικά 40.000 έως 60.000 άτομα εκτελέστηκαν κατά τη διάρκεια των «δικών των μαγισσών». 

Ανάμεσα στις πιο γνωστές δίκες ήταν οι δίκες των μαγισσών του Σάλεμ της Αμερικής (the Salem witch trials), που διοργανώθηκαν το 1692 και το 1693 στην αποικιακή Μασαχουσέτη.
  
 Η ταινία The Crucible, («Οι Μάγισσες του Σάλεμ» ο ελληνικός τίτλος) του 1996, εμπνευσμένη από το θεατρικό έργο του Άρθουρ Μίλερ, αναφέρεται στις Δίκες των μαγισσών του Σάλεμ. 

Πρωταγωνιστούν ο Daniel Day-Lewis (ως John Proctor), η Winona Ryder (ως Abigail Williams), ο Paul Scofield (ως δικαστής Thomas Danforth), ο Bruce Davison (ως αιδεσιμότατος Parris) και η Joan Allen (ως Elizabeth Proctor), η οποία και προτάθηκε για όσκαρ καλύτερου δεύτερου γυναικείου ρόλου. Μεγάλο μέρος των γυρισμάτων πραγματοποιήθηκε στις νησί Choate στο Essex της Μασαχουσέτης. Η ταινία είχε μέτριες επιδόσεις στο box office.

ΥΠΟΘΕΣΗ: Νωρίς ένα πρωί στο Σάλεμ της Μασαχουσέτης το 1692, μερικά νεαρά κορίτσια του χωριού συναντούν στο δάσος με μαύρη σκλάβα από τα Μπαρμπάντος που ονομάζεται Tituba. Ένα από τα κορίτσια, η Abigail Williams, σκοτώνει ένα κοτόπουλο και πίνει το αίμα, ζητώντας η σύζυγος του John Proctor (τον οποίον ποθεί) να πεθάνει. Ανακαλύπτονται όμως από τον θείο της Abigail, τον αιδεσιμότατο Samuel Parris. Καθώς τα κορίτσια τρέχουν η κόρη του Parris χάνει κατά τρόπο παράξενο, τελείως την συνείδηση της.

Ο Parris ανακρίνει την Abigail για τα γεγονότα που έλαβαν χώρα στο δάσος, ενώ η Betty δεν συνέρχεται, ούτε η Ruth, η κόρη του Θωμά και η Ann Putnam, που επίσης χόρευαν στο δάσος. Την οικία Πάρις επισκέπτεται ο Giles Corey, που υποψιάζεται ότι τα παιδιά παίζουν θέατρο και μαζί του ο Ιωάννης Proctor, με τον οποίον η Abigail είχε μια κρυφή σχέση και του οποίου την σύζυγο θέλει νεκρή. Η Abigail θέλει ακόμα τον Proctor, αλλά ο Proctor συνειδητοποιεί το λάθος του και την αφήνει. Οι Putnams και ο Αιδεσιμότατος Πάρις πιστεύουν ότι η Μπέτυ και η Ρουθ είναι δαιμονισμένες, και έτσι λένε στον αιδεσιμότατο Τζον Χέιλ από το Beverly να εξετάσει την Μπέττυ. Για να σώσει τον εαυτό της και τα άλλα κορίτσια από την τιμωρία, η πονηρή Abigail ισχυρίζεται ότι η σκλάβα Tituba είναι υπηρέτρια του διαβόλου. Αφού δέχεται ξύλο η Tituba «ομολογεί» ότι είναι μάγισσα, και γλυτώνει το κρέμασμα. Αντιλαμβανόμενες τη νέα τους δύναμη, τα άλλα κορίτσια αρχίζουν να «καταγγέλλουν» και άλλες γυναίκες τις οποίες «είδαν» με το διάβολο, συμπεριλαμβανομένης της Elizabeth Proctor, συζύγου του John Proctor.
Ο John, αποφασισμένος να μην επιτρέψει στην πρώην ερωμένη του να απολαύσει την εκδίκησή της, επιμένει ότι η υπηρέτριά του, η Mary Warren, μια από τις "πληγείσες" πρέπει να καταθέσει στο δικαστήριο ότι η μαγεία ήταν ψεύτικη. Παρά το γεγονός ότι η Warren φοβάται την Abigail, συμφωνεί τελικά, παρόλα αυτά πτοείται από τα άλλα κορίτσια και κάνει πίσω. Η Elizabeth Proctor λέει ότι είναι έγκυος και ζητάει να ζήσει μέχρι τη γέννηση του μωρού.
Όταν ερωτώνται τα κορίτσια από τον πρόεδρο του «δικαστηρίου» αν είναι ψέματα όλα αυτά σχετικά με τη μαγεία, εκείνα επίτηδες προκαλούν μια αναταραχή, κραυγάζοντας ότι η Mary Warren βάζει πάνω τους ένα ξόρκι. Προκειμένου να αποδείξει ότι η Abigail δεν είναι αθώα, ο John ομολογεί ότι είχε μια σχέση μαζί της. Ισχυρίζεται ότι η Abigail κατηγόρησε την γυναίκα του, προκειμένου να απαλλαγεί από αυτήν, έτσι ώστε να μπορεί να τον παντρευτεί. Η Abigail αρνείται την κατηγορία και καλείται η Ελισάβετ να πει αν η κατηγορία είναι αληθινή. Ωστόσο, μην ξέροντας ότι ο John ομολόγησε και θέλοντας να σώσει τη φήμη του, λέει ψέματα. Ενώ ο αιδεσιμότατος Hale προσπαθεί να πείσει το δικαστήριο ότι ο John είναι ειλικρινής, τα κορίτσια στρέφονται κατά των Proctors, ουρλιάζοντας ότι η Mary Warren τους επιτίθεται με τη μορφή ενός «κίτρινου πουλιού». Τα κορίτσια είναι τόσο πειστικά και δημιουργούν μια τέτοια αναταραχή, που κάνουν το «δικαστήριο» να τις πιστέψει. Για να σώσει τον εαυτό της από το να κρεμαστεί ως μάγισσα, η Mary Warren κατηγορεί τον John για «μαγεία». Όταν τον ρωτάνε αν θα επιστρέψει στο Θεό, ο Τζον φωνάζει από απελπισία, «ο Θεός είναι νεκρός!». Αυτό είναι. Είναι σίγουρα μάγος και για αυτό συλλαμβάνεται.

Την ημέρα πριν κρεμαστεί ο John Proctor, η Abigail προσπαθεί να πείσει το δικαστήριο ότι η γυναίκα του αιδεσιμότατου Hale είναι επίσης μια μάγισσα (γιατί Hale ήταν ο μόνος στην πόλη που αμφισβητούσε τους ισχυρισμούς της). Αυτό το σχέδιο αποτυγχάνει καθώς οι δικαστές δεν πιστεύουν ότι μία σύζυγος ιερωμένου δεν είναι «καθαρή». Τα κορίτσια στο μεταξύ το σκάνε και η Abigail κλέβει χρήματα από τον αιδεσιμότατο Parris για να ανέβει σε ένα πλοίο για να φύγει για τα Μπαρμπάντος, αλλά πριν το κάνει, ζητάει από τον John να πάει μαζί της. Εκείνος αρνείται. Την παραμονή του απαγχονισμού του John, ο Parris φοβούμενος ότι η εκτέλεση του θα προκαλέσει ταραχές στο Σάλεμ απευθύνεται σε αυτόν, και του ζητάει να συναντηθεί με την Elizabeth μήπως τον κάνει να "ομολογήσει" για να σώσει τη ζωή του. Ο John συμφωνεί και γράφει την ομολογία του. Οι δικαστές επιμένουν ότι η ομολογία του πρέπει να εμφανίζεται δημοσίως με δική του υπογραφή για να αποδείξει την ενοχή του και να πείσει τους άλλους, αλλά ο John θυμωμένα φωνάζει «Αφήστε μου το όνομά μου!» και σχίζει το χαρτί της ομολογίας, αποφασισμένος να κρατήσει το όνομά του καθαρό για τους γιους του. Τον παίρνουν για να τον κρεμάσουν και μαζί με την Rebecca Nurse και την Martha Corey απαγγέλλουν το Πάτερ Ημών. Πριν τελειώσουν, τους σπρώχνουν από τις άκρες της πλατφόρμας και βρίσκουν ακαριαίο θάνατο.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ 

6 σχόλια:

sotulis είπε...

Τα σχολεία της Γερμανίας σήμερα..https://www.youtube.com/watch?v=P8zo0NfsoT4

sta είπε...

Άσχετο αλλα ...
http://www.nbcdfw.com/entertainment/entertainment-news/Crucifixion-Statue-of-Kanye-West-Unveiled-on-Hollywood-Boulevard-Ahead-of-Oscars-Weekend-414559833.html

Ανώνυμος είπε...

"Άγνωστος" και "αόρατος" ο ρατσισμός; Νομίζω ότι είναι πολύ σαφές και ξεκάθαρο το νόημα της λέξης.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ταινία! Την είδα στην ίδια μέρα σε ΤΡΕΙΣ συνεχόμενες παραστάσεις στο σινεμά και μετά την είδα άλλες τρεις φορές σε βίντεο.
Τα είκοσι τελευταία λεπτά του τέλους, ΚΟΡΥΦΑΙΑ σε ερμηνεία από τον ΝΤΑΝΙΕΛ ΝΤΕΙ ΛΙΟΥΙΣ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μου τη θύμισες.

Ανώνυμος είπε...

1)
Οποιος ΔΕΝ επιθυμεί να σκεπαστεί το φως της αληθινής αριστερής γνώσης…ΔΕΝ συνεχίζει την ανάγνωση!
Απαγορεύεται από την ΑΝ ΙΕΡΗ εξέταση!

Ποίος είπε “και όμως η γη γυρίζει”;
O Giuseppe Baretti… ο Γαλιλαίος … κανείς

Γαλιλαίος Γαλιλέι
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Ο Γαλιλαίος Γαλιλέι (Galileo Galilei, 15 Φεβρουαρίου 1564 – 8 Ιανουαρίου 1642), γνωστός ως Γαλιλαίος, ήταν Ιταλός φυσικός, μαθηματικός, αστρονόμος και φιλόσοφος, που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιστημονική επανάσταση….

Αν και τον ανάγκασαν να αποκηρύξει δημόσια τις πεποιθήσεις του, ο Γαλιλαίος μυστικά εξακολουθούσε να πιστεύει στην ηλιοκεντρική θεωρία του και ποτέ δεν άλλαξε γνώμη. Από την ιστορία του Γαλιλαίου έμεινε παροιμιώδης η φράση: «Και όμως κινείται».

Κατά την παράδοση, ο Γαλιλαίος τελειώνοντας την απαγγελία της «απαρνήσεως» των πεποιθήσεών του,

που έκανε γονατιστός μπροστά στην Ιερά Εξέταση και καθώς σηκωνόταν, χτύπησε το πόδι του στο έδαφος και πρόσθεσε: «Και όμως κινείται»

(εννοώντας τη Γη). Στην πραγματικότητα, τη φράση αυτή ή δεν την είπε ποτέ ή κι αν την είπε δεν την άκουσαν οι δικαστές του. Γιατί τότε δεν θα ξέφευγε την καταδίκη του σε θάνατο «επί της πυράς».

Πάντως η φράση αυτή απέμεινε σαν σύμβολο της δύναμης της επιστήμης έναντι σε κάθε προσπάθεια να σκεπαστεί το φως της αληθινής γνώσης.

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%82_%CE%93%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BB%CE%AD%CE%B9

Πάντως η φράση αυτή απέμεινε σαν σύμβολο της δύναμης της επιστήμης έναντι σε κάθε προσπάθεια να σκεπαστεί το φως της αληθινής γνώσης.

ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ... ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ!!

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012
Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

Τελειώνοντας, να κάνουμε και μία σύντομη αναφορά στην περίπτωση του Γαλιλαίου Γαλιλέι. Η καθολική εκκλησία υποστήριζε την Αριστοτελική-Πτολεμαϊκή γεωκεντρική θεωρία για την κίνηση των ουρανίων σωμάτων, ενώ αντίθετα ο Γαλιλαίος πίστευε στην Κοπερνική ηλιοκεντρική θεωρία. Η Ιερά εξέταση λοιπόν δεν κάλεσε τον Γαλιλαίο για να τον καταδικάσει, αλλά του ζήτησε να αποδείξει την θεωρία του, και αν το έκανε, τότε και η εκκλησία θα την δεχόταν.

Αυτό που έγινε, και αποσιωπήθηκε για πολλά χρόνια, είναι ότι ο Γαλιλαίος δεν μπόρεσε να δώσει ατράνταχτες επιστημονικές αποδείξεις. Σήμερα, αυτό το γνωρίζουν όλοι οι επιστήμονες. Εδώ δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να παρουσιάσουμε αναλυτικά όλη την επιχειρηματολογία, υπάρχει η σχετική βιβλιογραφία γι’αυτό το θέμα, αλλά νομίζω ότι αρκεί να διαβάσουμε αυτά που γράφει για τον Γαλιλαίο ο γνωστός σε όλους συγγραφέας Arthur Koestler, εβραϊκής καταγωγής και άρα καθόλου φιλικά κείμενος προς την καθολική εκκλησία:

‹‹Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η θεωρία των παλιρροιών του Γαλιλαίου βασίστηκε σε (μια) ασυνείδητη εξαπάτηση. Αλλά....δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το επιχείρημα των ηλιακών κηλίδων ήταν μια σκόπιμη προσπάθεια για σύγχυση και παραπλάνηση....(Όπως) έχουμε δει, οι ακαδημαϊκοί είναι πάντα ευπαθείς σε μανίες και εμμονές και τείνουν να παραποιούν λεπτομέρειες. Αλλά απατεώνες όπως ο Γαλιλαίος σπανίζουν στα χρονικά της επιστήμης…›› (Arthur Koestler, The Sleepwalkers, New York, 1959).
Θέλετε να μάθετε την ποινή που επέβαλε στον Γαλιλαίο το δικαστήριο της Ιεράς εξέτασης; Πέντε μήνες κράτηση...στον πύργο του μεγάλου δούκα της Τοσκάνης Francesco Niccolini, και την απαγγελία κάποιων θρησκευτικών ψαλμών. Τελικά έγινε «συμβιβασμός», και τους ψαλμούς τους απάγγειλε...η κόρη του Maria Celeste.

...

Ανώνυμος είπε...

2)
Λίγο αργότερα, επειδή ο Γαλιλαίος παράκουσε την εντολή των αρχών να μην προπαγανδίζει τις αναπόδεικτες θεωρίες του σε άλλα άτομα, αναγκάστηκαν να τον απομονώσουν στην βίλα του, (που ονομαζόταν ‹‹Το Κόσμημα››) στην οποία έζησε με όλες τις ανέσεις.

Άλλο μεγάλο ψέμα, είναι η φημισμένη φράση που υποτίθεται ότι είπε ο Γαλιλαίος μετά την καταδίκη του: «Και όμως κινείται».
Αυτή την φράση δεν την είπε ο Γαλιλαίος , αλλά εφευρέθηκε από τον συγγραφέα Giuseppe Baretti, που κατασκεύασε το γεγονός για να κάνει αντικαθολική προπαγάνδα στο βρετανικό κοινό, σε μία ανθολογία που δημοσιεύθηκε στο Λονδίνο το 1757.

Σημείωση:
Στις 6 Νοεμβρίου 1994 το BBC μετέδωσε ένα πολύ ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ με τον τίτλο :
‹‹ The Myth of the Spanish Inquisition››, μπορείτε να το δείτε εδώ: (αρχίζει με ένα κωμικό σκετσάκι και μετά ακολουθεί το ντοκυμαντέρ) http://www.youtube.com/watch?v=eMkjvCKTK3Q&feature=youtube

http://theodotus.blogspot.gr/2012/10/blog-post_18.html#more

"Πάντως η φράση αυτή απέμεινε σαν σύμβολο της δύναμης της επιστήμης έναντι σε κάθε προσπάθεια να σκεπαστεί το φως της αληθινής γνώσης."

ΤΟ ΦΩΣ ΠΑΝΤΑ ΝΙΚΑ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ...
Το ίδιο θα γίνει και τώρα με τους "ρατσιστές -αντιρατσίστες".
Ορος που ανήκει στα ζώα. Τι ράτσα είναι το σκυλάκι σας;

Οι Ανθρωποι του Τριαδικού Θεού μας ,oσοι θεωρούν ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΑ,
ανήκουμε σε φυλές και αρα δεν μας αγγίζουν!

Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

http://theodotus.blogspot.gr/search/label/%CE%9C%CE%B5%CF%83%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BD%CE%B1%CF%82