Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2018

Το blackwashing στον κινηματογράφο συνεχίζεται


Του David Yorkshire (Mjolnir Magazine) / ΚΟ

ΚΟ: Το «blackwashing» είναι το αντίθετο του «whitewashing». Όταν μη λευκοί ηθοποιοί επιλέγονται να υποδυθούν ρόλους που ιστορικά ή παραδοσιακά ανήκουν σε λευκούς. Ένα πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι ο μαύρος Αχιλλέας του BBC και ο φημολογούμενος «νέος» μαύρος James Bond. Ευελπιστώ ότι θα γίνει αναφορά - ίσως και video - κάποια στιγμή για το θέμα blackwashing στον κινηματογράφο που τελευταία έχει ξεφύγει τελείως. 
Στις αρχές αυτού του έτους, με αφορμή τις κραυγές για «whitewashing» εξ αιτίας του γεγονότος ότι η λευκή ηθοποιός Catherine Zeta-Jones υποδυόταν την Κολομβιανή «γιαγιά της κοκαΐνης» Griselda Blanco, είχα γράψει ένα άρθρο που ξεσκέπαζε τα δύο μέτρα και δύο σταθμά της Huffington Post καθώς και την αντι-λευκή ατζέντα της όταν πρόκειται για φυλετικά εστιασμένο casting σε κινηματογραφικές και τηλεοπτικές σειρές. Η θέση της Huffington Post αντικατοπτρίζει εκείνη των μεγάλων μέσων μαζικής ενημέρωσης γενικά, σύμφωνα με τα οποία πρέπει να επικροτούνται οι μη λευκοί ηθοποιοί όταν παίρνουν ρόλους λευκών, ενώ πρέπει να καταγγέλλονται οι λευκοί ηθοποιοί όταν παίρνουν ρόλους μη λευκών. Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι ο γεννημένος στην Αγγλία Ινδός ηθοποιός Dev Patel που θα συμμετάσχει στην επικείμενη κινηματογραφική προσαρμογή του μυθιστορήματος του Charles Dickens David Copperfield με τίτλο “Η Προσωπική Ιστορία του David Copperfield(The Personal Life of David Copperfield” του Armando Iannucci). Ο Patel είναι γνωστός για τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στο "Millionaire Slumdog Millionaire" του 2008, για τον οποίο ήταν υποψήφιος για βραβείο BAFTA (Βραβεία Βρετανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου).

Δεν εξετάζεται το αν έχει ταλέντο ή όχι. Αυτό που εξετάζεται (που είναι και εμφανές) είναι ότι άλλος ένας λευκός άνδρας ηθοποιός έχει υποστεί διακρίσεις στο όνομα της "διαφορετικότητας". Στην πραγματικότητα, κρίνοντας από την φωτογραφία στην αρχή, το cast φαίνεται μάλλον φορτωμένο με «ανθρώπους του χρώματος». Σε κάθε περίπτωση, ο λευκός άντρας είναι ο πρωταρχικός στόχος για το "blackwashing”,  διότι έτσι μπορεί να προπαγανδιστεί το διαφυλετικό ζευγάρι. Εάν τα ακούτε αυτά για πρώτη φορά απλά παρακολουθήστε οποιοδήποτε διαφημιστικό διάλειμμα στην τηλεόραση και θα καταλάβετε τι εννοώ (δες εδώ). Ένα τελευταίο είναι εδώ (που σκόπιμα χρησιμοποιεί μία λευκή καρκινοπαθή θέλοντας να δημιουργήσει περισσότερη συμπάθεια/αποδοχή).


Για να επιστρέψουμε στον David Copperfield, το μη λευκό casting έχει στόχο όχι μόνο τους λευκούς εν γένει, αλλά και τον Charles Dickens ειδικότερα. Ο Ντίκενς, όσον αφορά την πολιτική, βρισκόταν σταθερά στη Δεξιά, δημιουργώντας λογοτεχνικά περιοδικά για την καταπολέμηση της προπαγάνδας του κόμματος Whig (Ουίγοι, φιλελεύθερη πολιτική παράταξη που εξελίχθηκε στους liberals) και ήταν μαθητής του φιλόσοφου Thomas Carlyle. Τα μυθιστορήματα και οι ιστορίες του Ντίκενς εκθέτουν τα κακά του Whiggish φιλελεύθερου καπιταλισμού και παροτρύνουν τις μεσαίες τάξεις σε πραγματικές και ουσιαστικές πράξεις φιλανθρωπίας. Προέβη σε δημόσιες αναγνώσεις του A Christmas Carol, ζητώντας από το ακροατήριο στο τέλος να δώσουν λεφτά για τους φτωχούς. Ο χαρακτήρας David Copperfield βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στον ίδιον τον Dickens, ο οποίος έγραψε στον Πρόλογο της έκδοσης του 1869:

«Από όλα τα βιβλία μου, μου αρέσει αυτό περισσότερο. Θα είναι εύκολο να πιστέψω ότι είμαι ένας καλός γονέας σε κάθε παιδί της φαντασίας μου και ότι κανείς δεν μπορεί ποτέ να αγαπήσει αυτή την οικογένεια τόσο πολύ όσο τους αγαπώ εγώ. Αλλά, όπως και πολλοί αγαπημένοι γονείς, έχω στα εσώψυχα της καρδιάς μου ένα αγαπημένο παιδί. Και το όνομά του είναι DAVID COPPERFIELD».

Τα αρχικά του David Copperfield είναι μια αντιστροφή του ίδιου του Charles Dickens και αν και τα επεισόδια και οι χαρακτήρες του μυθιστορήματος είναι φανταστικά, βασίζονται σε πραγματικούς χαρακτήρες και γεγονότα από τη ζωή του Dickens. Πράγματι, είναι ενδιαφέρον ότι το μυθιστόρημα είναι γραμμένο σε πρώτο πρόσωπο. Οι πρωτότυπες απεικονίσεις του Hablot Knight Browne (φώτο) δείχνουν ένα πολύ όμορφο αγόρι και αργότερα άντρα σύμφωνα με τα κλασσικά αγγλικά χαρακτηριστικά. Αλλά όλα αυτά πριν οι συντάκτες του πολιτιστικού αριστερισμού αποφασίσουν να ξαναγράψουν πλήρως την ιστορία και τα σχολικά βιβλία.

Μεγάλο μέρος των πολιτιστικών πληροφοριών για τη βικτοριανή εποχή μας έρχεται μέσω του Dickens και των κινηματογραφικών ερμηνειών του έργου του Dickens. Ο Ντίκενς ως πολιτιστική μορφή κυριαρχεί λίγο πολύ εκείνη την περίοδο. Όπως συμβαίνει σε όλα τα πολιτισμικά κείμενα, υπάρχει κάποιος βαθμός υπερβολής, και οι χαρακτήρες μερικές φορές τείνουν προς την καρικατούρα και τα γεγονότα είναι έτσι διευθετημένα ώστε να προκαλούν τη μέγιστη συναισθηματική αντίδραση. Η ιδέα είναι να παρακινηθούν οι άνθρωποι να κάνουν το καλό και να καταπολεμήσουν το κακό. Οι παρατηρήσεις του Dickens σχετικά με την εποχή είναι επομένως αλήθεια, αλλά μια υπερβολική αλήθεια. Αυτό είναι το πρώτο που ενοχλεί την Αριστερά. Για αυτό το να δοθεί ο ρόλος στον Dev Patel είναι ένα ψέμα προς την ιστορία που γίνεται με συνειδητό τρόπο, ώστε να φυτευτεί στην συνείδηση ​​των μαζών η ιδέα ότι η Αγγλία (και η Ευρώπη περαιτέρω) ήταν πάντα πολυ-φυλετική.

Αυτός είναι ο λόγος που βλέπουμε τελευταία να υπάρχει μια «αδυναμία» με την βικτοριανή εποχή. Ο κλασσικός μαρξισμός έτεινε πολύ με τις απόψεις του Dickens για την βικτοριανή Αγγλία όσον αφορά την εκμετάλλευση των εργαζομένων. Στην πραγματικότητα, ο Μαρξ και ο Ένγκελς δανείστηκαν πολλά από τις περιγραφές του Ντίκενς για την ζωή της αγγλικής εργατικής τάξης. Καθώς η σημερινή Αριστερά δεν ενδιαφέρεται για τη λευκή εργατική τάξη, η βικτοριανή Αγγλία παρουσιάζεται εκ νέου ως ένα πολυφυλετικό melting pot με μη λευκούς που απεικονίζονται ως καταπιεσμένοι και αγωνιζόμενοι ενάντια στις αντιξοότητες, αλλά παρόλα αυτά συμβάλουν ζωτικά στην αγγλική κοινωνία. 

Παραδείγματα τέτοιων κειμένων είναι το βιβλίο του 2003 «Μαύροι Βικτοριανοί», το βιβλίο του Walter Dean Myers του 1999 «Μια αφρικανή πριγκίπισσα στην βικτοριανή Αγγλία», το βιβλίο του Gareth H. Η. Davies του περασμένου έτους, "Pablo Fanque and the Victorian Circus: A Romance of Real Life” και φυσικά η ταινία «Victoria & Abdul», σε σκηνοθεσία του εβραικής καταγωγής σκηνοθέτη Stephen Frears.
Το Victoria & Abdul είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς το όνομα Abdul είναι παρόμοιο φωνητικά με εκείνο του τελευταίου συζύγου της Βικτώριας, του Albert και είναι και πάλι ένα παράδειγμα blackwashing, όπου αντικαθίσταται ένας λευκός από έναν μη λευκό. Στην ταινία, ο Αμπντούλ χρησιμεύει ως αντικαταστάτης του χαμένου συζύγου της Βικτώριας και αυτή γίνεται υποτακτική σε αυτόν με τον τρόπο που οι φεμινίστριες κραυγάζουν υστερικά για «πατριαρχία!» Στην περίπτωση βέβαια που ο σύζυγος είναι λευκός.

Η ταινία θυμίζει πολύ την ταινία «Mrs. Brown» του 1997, στην οποία πάλι η Judi Dench παίζει τον ίδιο ρόλο της Βασίλισσας Βικτωρίας! Κάποιος θα μπορούσε εύκολα να το δει αυτό ως ουσιαστικά μια νέα έκδοση όπου ο Τζων Μπράουν έχει μαυρίσει και έχει γίνει Αμπντούλ Κάριμ, και όπου ένας λευκός άνδρας της εργατικής τάξης έχει αντικατασταθεί από μια «εθνοτική μειονότητα». 
Φυσικά, το blackwashing στον κινηματογράφο συνεχίζεται ακάθεκτο, Σκεφτείτε: The “Equalizer”, “King Arthur: Legend of the Sword”, “ The Manchurian Candidate”, “The Fantastic Four”, “Annie” και τόσα άλλα.

Το ερώτημα είναι τι κάνουμε. Το πρώτο βήμα είναι να σταματήσετε να πηγαίνετε στον κινηματογράφο. Μετά την αποτυχία να γίνει box office το The Last Jedi, το franchise Star Wars είναι ήδη σε κίνδυνο. Αφήστε να είναι έτσι ολόκληρη η μηχανή προπαγάνδας του συστήματος. Κόψτε τη ροή μετρητών και κόψτε τους το αίμα. Δεύτερον, και το έχω πει πολλές φορές, αλλά θα το πω πάλι: πάρτε στις πλάτες σας το θέμα πολιτισμός. Μάθετε την αληθινή ιστορία μας και ενημερώστε και τους άλλους. Δημιουργήστε τις δικές σας ταινίες, ιστορίες και πολιτιστικά κείμενα για τους δικούς μας ανθρώπους. Γράψτε άρθρα που επικρίνουν την αντι-λευκή αντι-κουλτούρα της Αριστεράς και των Σιωνιστών. Δεν κοστίζει τίποτε παρά χρόνο. Τρίτον, διαδώστε αυτά τα κείμενα και καταστήστε τους ανθρώπους ενήμερους για την ύπαρξή τους. Χρειάζεται λίγη προσπάθεια. Μπορείτε να το κάνετε με μερικά κλικ.

ΚΟ / πηγή

8 σχόλια:

Εθνική Χριστιανική Άμυνα είπε...

Εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο όπως πάντα!Έτσι έχουν δυστυχώς τα πράγματα.Αλλά δεν βγαίνουν μονάχα blackwashed ταινίες ή ταινίες που προωθούν ανοιχτά τον πολυφυλετισμό και τις διαφυλετικές σχέσεις όπως το Last Jedi αλλά και ξεκάθαρα στρατευμένες συκοφαντικές anti-white ταινίες όπως το απαράδεκτο "Blackkklansman" που προβάλλεται τώρα (στην Ελλάδα προσεχώς) και βαθμολογείται από το IMDB με 7,9(!) -μεγαλύτερη βαθμολογία και απο τον "Πατριώτη" του Μελ Γκίμπσον!Πρόκειται για καθαρά προπαγανδιστική anti-white ταινία που συν τοις άλλοις επιτίθεται ανοιχτά κατά του Ντόναλντ Τράμπ προσπαθώντας να τον συνδέσει με την ΚΚΚ και τον πρώην αρχηγό της David Duke!Πραγματικά,το μίσος τους για τον Τράμπ είναι απίστευτο!Δεν μπορούν να το χωνέψουν με τίποτα ότι βγήκε πρόεδρος!Αναρωτιέμαι τι θα έλεγαν οι ίδιοι υποκριτές εάν κάποιοι έκαναν τέτοιου είδους προπαγάνδα κατά του Ομπάμα και των Αφροαμερικανών.

Εδώ το τρέιλερ της ταινίας και σκηνές:
https://www.youtube.com/watch?v=pFc6I0rgmgY
https://www.youtube.com/watch?v=JJ4d4oW8EcY
https://www.youtube.com/watch?v=tXFwZ_kpbsI

Εδώ συνέντευξη-απάντηση του πρώην μέγα μάγιστρου της ΚΚΚ David Duke που αποδομεί ανηλεώς -με ευγένεια και χιούμορ- την προπαγάνδα της ταινίας:
https://www.youtube.com/watch?v=V9OSvEuAQGM


E.X.A.

Ανώνυμος είπε...

Είναι λίαν επιεικώς χαζό, το να πηγαίνει κάποιος να πληρώνει για μία "ψυχαγωγική" ταινία, στην οποία τα εγκληματικά στοιχεία φοράνε πάντα σταυρό ή ο εξαποδίτης να παρουσιάζεται ως λευκός, και φεύγωντας απο τον κινηματογράφο, να νοιώθεις ευχαριστημένος.
Σταματήστε να πληρώνετε την προπαγάνδα τους.

soulis είπε...

Εξαιρετικό οπως παντα αρθρο και πολυ σωστη η συμβουλη στο τελος.
Σταματηστε να πηγαινετε στον κινηματογραφο.
Πρεπει να το λεμε παντα αυτο σε φιλους γνωστους κλπ.
Απο κει και περα θελω να κανω μια παραπλευρη αναφορα στον Ντικενς με αφορμη και την πολυ σωστη επισημανση του αρθρου για το ποσο επηρεασε τον Μαρξ η εικονα ας πουμε του Ντικενς για την βικτωριανη Αγγλια.
Κατα την ταπεινη μου γνωμη ο Ντικενς δυστυχως αθελα του βεβαια εχει κανει διαχρονικα πολυ μεγαλο κακο και εχει μεγαλη ευθυνη ακομη και για τα συριζαικα σουργελα που εχουμε εδω στην Ελλαδα και γενικα για τους αριστερους και τον τροπο σκεψης τους.
Δηλαδη για να το εξηγησω οταν π.χ ο ημιτρελος Παρασκευοπουλος εφτιαξε αυτον τον νομο εκτρωμα που ευθυνεται για δεκαδες φονους και εκατονταδες ληστεις κλπ που εχουν διαπραξει καταδικασμενοι εγκληματιες τους οποιους αφηνουν και ξανα αφηνουν ελευθερους το κανει γιατι εν μερει και αυτος και ολοι πρακτικα οι αριστεροι βλεπουν στον καθε καφρο εγκληματια εναν κατατρεγμενο Ολιβερ Τουιστ.
Εχουν διαπλασθει με αυτο μεσω και του μαρξισμου με αυτη την εικονα της βικτωριανης Αγγλιας και γι αυτο η συμπαθεια τους προς τον καθε παρανομο ηδολοφονο η ληστη και οχι στα θυματα.

Ανώνυμος είπε...

Σωστη η παραινεση "μην πηγαινετε στον κινηματογραφο", εγω τοχω κανει εδω και χρονια ενω παραλληλα η τηλεοραση στο σπιτι μου μου ανοιγει ΜΟΝΟΝ οταν υπαρχει καποιος ενδιαφερων ποδοσφαιρικος αγων.
Ειναι γεγονος, οτι ανεκαθεν το ....Χολλυγουντ ηταν ενας απ τους κυριωτερους ο κριους της προπαγανδας τους.
Αυτο ομως που μου κανει εντυπωση ειναι οτι ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΝ τον Χιτλερ ησυχο ουτε στον ταφο του.
Σημερα στους αμερικανικους κινηματογραφους παιζεται μια καινουργια ταινια με τιτλο: "Operation finale" κανονικα με τους Ναζι, τον Αϊχμαν και τους ....εσαει καταδιωκομενους και δυστυχισμενους, εβραιους.

ikonsgr είπε...

Κινηματογράφο πάω 1-2 φορές το χρόνο και αν, πλέον. Η δε σαβούρα που παράγει το Jewlywood μ'εχει καταστήσει ποια, "φανατικό" retro-lover ταινιών και σειρών κυρίως '80s-'90s (με ελάχιστες εξαιρέσεις,όπως π.χ. την σειρά Murdoch mysteries,που ΚΑΘΟΛΟΥ τυχαία ΔΕΝ είναι παραγωγής Jew(U).S.A. αλλά καναδική,οπότε και η νεοταξίτικη προπαγάνδα αν και υπάρχει,είναι σε κάπως ποιο ανεκτά επίπεδα) , όπου ακόμα η πολιτική ορθότητα και ο πολιτισμικός μαρξισμός δεν ήταν τόσο εμετικά και διαστροφικά εμφανής, KΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ οποιαδήποτε ταινία-σειρά, όπως συμβαίνει σήμερα.
Το κακό είναι όμως ότι οι περισσότεροι συνεχίζουν να πηγαίνουν και να πληρώνουν-βλέπουν όλη αυτή την σαβούρα ωσάν υπνωτισμένοι, γιατί δυστυχώς οι περισσότεροι έχουν ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΣΧΟΥΝ ΑΠΟ ΒΑΡΕΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, οπότε το μόνον που μπορούν να κάνουν για να διασκεδάσουν-διασκορπίσουν το αναποφευκτο κενό της ζωής τους είναι να κατεβάζουν αμάσιτα ότι τους σερβίρει το σύστημα...

tragik....

Ανώνυμος είπε...

Και όλως τυχαίως, οι εβραίοι τα έχουν βάλει με τον χίτλερ. Για τον κομμουνισμό ποτέ δεν λένε κουβέντα. Εξάλλου, δικά τους παιδιά ήταν.

Pious Atheist είπε...

Οι αληθινοί "σινεφίλ" να σπεύσουμε
https://www.thedailybeast.com/mel-gibsons-new-police-brutality-movie-is-a-vile-racist-right-wing-fantasy

Ανώνυμος είπε...

Ο Αμπντούλ, πάντως, υπήρξε στα αλήθεια. Μπορεί η σχέση του με τη Βικτωρία να μην ήταν ερωτική, αλλά ήταν από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή της!