Του Scott
Gibson (Contactable) / ΚΟ
Πολλά έχουν ειπωθεί από εγχώριους και διεθνείς φορείς
σχετικά με τις καλύτερες ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσουμε για να
μετριάσουμε τον αντίκτυπο του Covid-19
(κοροναϊού).
Οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο βλέπουν τα πάνω και τα κάτω
σε αυτό: από τον πανικό που επικρατεί στα super market, μέχρι την ακύρωση των ταξιδιωτικών σχεδίων και των διακοπών.
Ο Anthony Fauci, Αμερικανός διευθυντής του Εθνικού Ινστιτούτου Αλλεργίας και Λοιμωδών Νοσημάτων,
δήλωσε την Κυριακή (15 Μαρτίου) ότι η επιδημία θα επιδεινωθεί προτού βελτιωθούν
τα πράγματα.
Και ο Walter Ricciardi,
μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και
σύμβουλος του ιταλικού υπουργείου Υγείας για τον κοροναϊό, πρότεινε ότι η ζωή
θα μπορούσε να επιστρέψει στο «φυσιολογικό» το ευρωπαϊκό καλοκαίρι.
Υπάρχουν ανάμικτες προβλέψεις, αλλά γενικά, οι προβλέψεις
είναι ότι ο κορωνοϊός Covid-19
θα κορυφωθεί στα τέλη Μαΐου και θα πρέπει να δούμε μια σταθερή μείωση των
ποσοστών μόλυνσης από εκεί και πέρα. Αλλά ο Covid-19 πρόκειται να αφήσει μια κληρονομιά: την κληρονομιά ενός
κόσμου «χωρίς επαφή» (a
“no-touch” world).
Πριν από τον Covid-19,
ποτέ δεν σκέφτηκα τις επιφάνειες και τα αντικείμενα που αγγίζω καθημερινά. Ναι,
οι περισσότερες από τις επιφάνειες και τα αντικείμενα που αγγίζω είναι δικά μου
ή μπορώ να ελέγξω - το κινητό μου, οι λαβές των θυρών και οι διακόπτες φωτός, το
τιμόνι για το ποδήλατό μου, τα κλειδιά για το αυτοκίνητο, το πορτοφόλι, η πόρτα
του αυτοκινήτου, ο φορητός υπολογιστής, το iPad, τα μπαστούνια του γκολφ και το τηλεχειριστήριο.
Αλλά, αγγίζω επίσης και μια πληθώρα επιφανειών όπως η
βιομετρική συσκευή εισόδου στο γραφείο, τα ΑΤΜ, τα μετρητά, το πληκτρολόγιο του
pos στα
καταστήματα και ο μετρητής εισιτηρίων στάθμευσης.
Καθώς ετοιμαζόμαστε για μια μετά το Covid-19 εποχή, πρέπει να επανεξετάσουμε
τις διαδικασίες μας. Ο κόσμος θα έχει αλλάξει και οι συμπεριφορές των πελατών.
Εκεί πιστεύω ότι η ψηφιακή εποχή θα μας ωφελήσει. Έχουμε
πρόσβαση σε τεχνολογίες που μπορούν να διευκολύνουν έναν κόσμο χωρίς επαφή,
μετά τον Covid-19. Στο
επίκεντρο αυτού, η ψηφιακή μας ταυτότητα (digital identity) και τα βιομετρικά στοιχεία
συνδέονται με την ταυτότητά μας. Μόλις δημιουργηθεί η ψηφιακή μας ταυτότητα με
ασφάλεια, μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε πολλά βιομετρικά στοιχεία χωρίς επαφή.
Η βιομετρία φλεβών της παλάμης πιστεύεται ευρέως ότι είναι η
καλύτερη μέθοδος βιομετρικής επαλήθευσης χωρίς επαφή. Η τεχνολογία της φασματοσκοπίας
στο εγγύς υπέρυθρο (Near Infrared, NIR) επιτρέπει στα άτομα να πιστοποιήσουν
την ταυτότητά τους μέσω σαρωτών που συλλαμβάνουν από απόσταση εικόνες των
φλεβών των παλαμών των χεριών μας. Είναι τελείως no touch. Επίσης, οι συσκευές σάρωσης
και οι αισθητήρες διαρκούν πολύ περισσότερο, επειδή υπάρχει λιγότερη φθορά στον
εξοπλισμό.
Τα μοτίβα των φλεβών στις παλάμες σας βρίσκονται κάτω από το
δέρμα σας, οπότε η εξακρίβωση της ταυτότητας είναι ευκολότερη και ακριβέστερη,
ακόμη και αν οι παλάμες είναι γερασμένες ή υγρές. Είναι πρακτικά αδύνατο να
σφυρηλατήσουμε ή να μιμηθούμε τα μοτίβα των φλεβών της παλάμης ενός άλλου
ατόμου.
Η αναγνώριση προσώπου είναι μια άλλη no-touch μέθοδος βιομετρικού ελέγχου
ταυτότητας. Ένα σύστημα αναγνώρισης προσώπου χρησιμοποιεί βιομετρικά στοιχεία
για τη χαρτογράφηση των χαρακτηριστικών του προσώπου από μια φωτογραφία ή ένα
βίντεο. Συγκρίνει τις πληροφορίες με μια βάση δεδομένων πελατών γνωστών
προσώπων για να βρει το προφίλ σας. Η διαδικασία γίνεται γρήγορα εάν έχετε ενσωματώσει
προηγουμένως το πρόσωπο ως ένα από τα βιομετρικά στοιχεία που συνδέονται με
την ψηφιακή σας ταυτότητα.
Η βιομετρία φωνής χρησιμοποιεί το πρότυπο φυσικής φωνής ενός
ατόμου ως κωδικό πρόσβασης για την επαλήθευση της πρόσβασης στις υπηρεσίες.
Προσφέρεται συνήθως μέσω κέντρων επαφής και κινητών εφαρμογών, καθώς και για
την επικύρωση των συναλλαγών στο διαδίκτυο. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να
πιστοποιήσετε τον εαυτό σας σε έναν no-touch κόσμο.
Κάθε οργανισμός που απευθύνεται σε πελάτες - είτε πρόκειται
για δημόσια υπηρεσία, είτε για εμπορική επιχείρηση, είτε για τηλεπικοινωνιακό
οργανισμό είτε για τράπεζα, πρέπει να αρχίσει να υιοθετεί μια νέα στρατηγική
γύρω από την ψηφιακή ταυτότητα και τον τρόπο με τον οποίο θέλει να πιστοποιήσει
τους πελάτες της σε έναν κόσμο μετά τον Covid.
Η τεχνολογία είναι εδώ και ας το αντιμετωπίσουμε: όταν θα έχει
περάσει ο Covid-19, θα
πρέπει να επιταχύνουμε και να υιοθετήσουμε νέες μεθόδους για να προσελκύσουμε
περισσότερους πελάτες για να παραμείνουμε στην κορυφή.
* Ο Scott Gibson
είναι ο επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της υπηρεσίας internet marketing "Contactable" (Νότια
Αφρική) και angel investor.
ΚΟ: Για το project "Alliance ID2020" (ΟΗΕ, Bill Gates, Ίδρυμα Rocjkefeller κλπ που φυσικά, εργάζονται για το καλό της ανθρωπότητας / κοπαδιού, ώστε να έχει ο καθένας ψηφιακή ταυτότητα), διάβασε εδώ & εδώ
KO / πηγή
2 σχόλια:
Ισως(!)εφτασε η ωρα να σκεφτουμε για το αν θα δεχτουμε η οχι το τσιπαρισμα.
Προσωπικα μου αρεσουν τα χορτα,τα σαλιγκαρια κ τα κρανα του βουνου.
Smart card (2005)
video εξαιρετικό
Αυτά επιδιώκουν.
Αγγελική Αχαρναί
Δημοσίευση σχολίου