Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007

“Message in a bottle” - Επετειακή έκδοση!
















Ήταν πριν ένα μήνα ακριβώς, 12 Νοέμβρη, που μέσα στο απέραντο Διαδικτυακό πέλαγος, ρίχτηκε ξαφνικά ένα μπουκάλι...
Ένα μπουκάλι που μέσα του όμως είχε ένα μήνυμα.
Το μήνυμα είναι απλό και σαφές.
Και βγαίνει μέσα από την καρδιά μου.
«Ο ουρανός όσο πάει και κοκκινίζει!».
Και «όποιος έχει αυτιά για να ακούει, ας ακούει» (Ματθαίος 11:15).
Ευχαριστώ τον καλό μου φίλο και αδελφό Μάνο (από το Άργος!) που με βοήθησε.
Η αλήθεια είναι ότι το μπουκάλι που έριξα δεν ήταν δικό μου.
Εκείνος το κατασκεύασε...
Αλλά και το μήνυμα δεν είναι δικό μου.
Ανήκει στο πιο λατρευτό πρόσωπο που εμφανίστηκε ποτέ στην γη.
«Και Εκείνος, αποκρινόμενος σ' αυτούς, είπε: Όταν γίνει βράδυ, λέτε: Καλός ο καιρός· επειδή, ο ουρανός κοκκινίζει. Και το πρωί: Σήμερα είναι χειμώνας· επειδή, ο ουρανός κοκκινίζει σκοτεινιάζοντας. …Το μεν πρόσωπο του ουρανού ξέρετε να το διακρίνετε, τα σημεία των καιρών, όμως, δεν μπορείτε;» (Ματθαίος 16:1,2,3).
Η δικιά μου η δουλειά τελικά, είναι να κρατάω το μήνυμα στεγνό!
Και "φρέσκο".
Για να μπορεί να διαβαστεί από εκείνον (ή εκείνη) που θα το προσέξει.
Και από εκείνον (ή εκείνη) που ξέρει να «διαβάζει».
Πολύ σύντομα το μήνυμα θα εμπλουτισθεί.




Το ταξίδι πάντως προβλέπεται συναρπαστικό…

Δεν υπάρχουν σχόλια: