Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Το 99% των χιτς της ποπ είναι "σοφτ πορνό" λέει μουσικός παραγωγός

Αν και διάφοροι θρησκευτικοί ηγέτες έχουν κατά καιρούς προειδοποιήσει για τις ηθικές επιπτώσεις της σύγχρονης ποπ μουσικής σκηνής επί δεκαετίες, και τώρα ακόμη και ορισμένες ηγετικές της μουσικής βιομηχανίας εκφράζουν την ανησυχία τους. Πριν λίγες ημέρες, ο παραγωγός δίσκων Mike Stock (φωτο) είπε στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης ότι πιστεύει πως τα παιδιά μυούνται συστηματικά στο σεξ («sexualized») από τη ποπ κουλτούρα.


"Η μουσική βιομηχανία το έχει πάει πολύ μακριά το πράγμα. Δεν είναι ότι είμαι ‘ντεμοντέ’. Είναι ότι πρέπει να διατηρηθούν οι αξίες που είναι σημαντικές στο σύγχρονο κόσμο. Στις μέρες μας δεν μπορείτε να παρακολουθήσετε τα σύγχρονα αστέρια της ποπ - την Britney Spears ή την Lady Gaga - με ένα παιδί δύο ετών. "


«Ενενήντα εννέα τοις εκατό των charts είναι R n 'B και το 99 τοις εκατό του είδους είναι ‘σοφτ’ (ελαφριά) πορνογραφία", πρόσθεσε.


O Stock είναι ένας από το τρίο των "θρυλικών" μουσικών παραγωγών: Stock - Aitken - Waterman, που έχουν συνεργαστεί με ονόματα όπως Cliff Richard, Debbie Harry, Donna Summer, La Toya Jackson και Kylie Minogue. Το τρίο ήταν μία από τις πιο πετυχημένες συνεργασίες γραψίματος τραγουδιών και παραγωγής στην ιστορία της μουσικής βιομηχανίας, με πάνω από 100 επιτυχίες στα βρετανικά Top 40, και με κέρδη περίπου £ 60,000,000.


O Stock είπε στην Daily Mail, "Τα παιδιά αναγκάζονται να μεγαλώσουν πάρα πολύ γρήγορα. Κοιτάξτε τα βίντεο. Δεν θα ήθελα τα μικρά παιδιά μου να τα παρακολουθήσουν. Ασφαλώς θα βρισκόμουν σε δύσκολη θέση να καθίσω μπροστά στην τηλεόραση, όταν παίζουνε αυτά τα βίντεο, μαζί τη μητέρα μου».


Στη Βρετανία, το "Hit Parade", το πρώτος βρετανικό chart πωλήσεων δίσκων, στην αυγή της εποχής της ποπ μουσικής, εμφανίσθηκε τον Νοέμβριο του 1952. Το πρώτο νούμερο 1 τραγούδι του Hit Parade της Βρετανίας ήταν “Here in My Heart” του ιταλο-αμερικάνου Al Martino, που έγινε γνωστός με την απεικόνισή του χαρακτήρα του Johnny Fontane στην ταινία Ο Νονός, το 1972.


Αυτή την εβδομάδα, το BBC Radio 1 ανέφερε ότι την πρώτη θέση στα βρετανικά charts, έχει ο Αμερικάνος ράπερ Tramar Dillard, πιο γνωστός με το επί της σκηνής όνομά του, "Flo Rida," για την ραπ κομμάτι του “Club Can’t Handle Me” . Το τραγούδι, που σε μεγάλο βαθμό στηρίζεται σε δύο νότες της μουσικής κλίμακας, περιλαμβάνει ένα βίντεο στο οποίο ένας τρελός όχλος night-clubbers πετάγεται έξω από το club στους δρόμους, καταστρέφοντας ένα γωνιακό κατάστημα για να καταλήξει περιστρεφόμενο σε ένα πλυντήριο.


Το single της Lady Gaga "Alejandro", που έχει ευρέως επικριθεί, έπεσε στο νούμερο 22 στα charts αυτή την εβδομάδα. Το βίντεο δείχνει την Lady Gaga, να εμφανίζεται με ένα εσώρουχο σε στυλ καλόγριας, μιμούμενη σαδομαζοχιστικές περιπτύξεις και καταπίνοντας ένα ροζάριο (κομποσκοίνι καθολικών). Δείχνει, επίσης, μια ομάδα ημίγυμνων χορευτών να μιμούνται ομοφυλοφιλικές πράξεις, θέματα που είναι τόσο συχνά που έχουν αρχίσει να θεωρούνται περασμένα στη βρετανική ποπ κουλτούρα

(Για τις αηδίες της Γκαγκά και την εμμονή που έχει με τα χριστιανικά σύμβολα - όπως όλος αυτός ο ακριβοπληρωμένος συφερτός - δείτε σχετικό άρθρο στον Theoprovlito).


"Πριν ακόμα βγουν από το σχολείο τα παιδιά έχουν όλες αυτές τις εικόνες - τα ποπ βίντεο κλιπς και ηλεκτρονικά παιχνίδια όπως το ‘Grand Theft Auto’ - και οι γονείς δεν μπορούν να ασκήσουν έλεγχο," συνέχισε ο Stock.


«Τα παιδιά μεγαλώνουν απότομα. Χάνουν την αθωότητά τους µε το ζόρι και γίνονται µε τη σειρά τους έρμαια των ορμονών τους», λέει στην «Daily Μail» ο Μάικ Στοκ. Ένας μουσικός παραγωγός, στα 58 του χρόνια, δεν είναι και εύκολο να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της μουσικής βιομηχανίας. «Δεν είναι θέμα συντηρητισμού. Ωστόσο εύχομαι να είχαμε κρατήσει τις αξίες µας και στον 21ο αιώνα. Τα πράγματα ξέφυγαν», εξηγεί. Οι γονείς έχουν χάσει πλέον τον έλεγχο του... τηλεκοντρόλ. «Έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους ακόμη και στην Ντίσνεϊ. Κανείς δεν ξέρει τι βλέπουν τα παιδιά», λέει ο Μάικ Στοκ. Η Χάνα Μοντάνα από την επιτυχημένη σειρά της Ντίσνεϊ, για παράδειγμα, ήταν η αγαπημένη των παιδιών και των γονέων. Μέχρι που η ηθοποιός Μάιλι Σάιρους που την υποδύεται πέταξε τα ρούχα της.


Όσο για τα στυλιστικά πρότυπα των παιδιών, η Μαντόνα και η 13χρονη κόρης της, Λούρδη, συνυπογράφουν τη σειρά «Μaterial Girl» µε εφηβικά αλλά προκλητικά ρούχα.


«Οι γονείς νιώθουν ότι κάποιοι ασκούν ψυχολογικό πόλεμο στα κορίτσια για να φορούν µεϊκάπ και αποκαλυπτικά ρούχα από μικρή ηλικία», λέει.


Έχει ανταποκριθεί στις ανησυχίες των γονέων με την παραγωγή αυτό που αποκάλεσε «σόου οικογενειακού προσανατολισμού», το ‘Go! Go! Go! Show’.


Ο Brian Clowes, ο διευθυντής της ομάδας κατά των εκτρώσεων και υπέρ της ζωής και της οικογένειας ομάδα ‘Human Life International’, εξέφρασε την έκπληξη για το αν υπάρχει κάποιος που "δεν πιστεύει ότι η μουσική βιομηχανία υποβαθμίζει τα ήθη, διδάσκει τον σεξουαλισμό («sexualized») στα νεαρά κορίτσια και δείχνει ασέβεια προς τις γυναίκες."


"Υπάρχουν μόνο μια χούφτα καλλιτεχνών που ακόμα προσπαθούν να προωθήσουν καλές ηθικές αξίες, δεδομένου ότι αυτό θεωρείται" ξενέρωτο "και, ακόμη σημαντικότερο, αποτυχημένο οικονομικά. Πολλοί από τους τραγουδιστές έχουν ως στόχο τα κορίτσια πριν την εφηβεία με τα μηνύματά τους και, στη συνέχεια αυτά τα κορίτσια ακολουθούν τις συμβουλές και τους στίχους που ακούνε και καταστρέφουν τις ζωές τους ", σχολίασε ο Clowes.


"Είναι αλήθεια ότι δεν είμαστε αναγκασμένοι να παρακολουθήσουμε αυτά τα σκουπίδια, αλλά είμαστε επίσης υπεύθυνοι να εξασφαλίσουμε ότι τα παιδιά μας μεγαλώνουν αγνά, υγιή και ευτυχισμένα."


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή (δες και ΕΔΩ)

2 σχόλια:

Theoprovlitos είπε...

Η κατασταση ειναι περα απο καθε φαντασια. Μια απο τις μεγαλυτερες πορνες δε ειναι και η kylie Minogue στις οποιας το τελευταιο video clip δειχνει ενα πληθος να κανει ένα δημοσιο οργιο στην μεση του δρομου.

Επειδη προερχομαι απο τον χωρο της διαφημισης τα video clip (όπως και οι διαφημισεις τσιγαρων και lifestyle) απευθυνονται σε ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ και οπτικοποιουνται αναλόγως ωστε να ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΟΥΝ τον αυριανο πολιτη συμφωνα με τα σχετικα προτυπα. Γι αυτο και παμπολλες φορες τα video clip δεν εχουν καμμια σχεση με το περιεχομενο των στιχων αλλα λιεοτυργουν καθαρα σαν μηχανισμος κοινωνικης προπαγανδας.

Πιστευω οτι ο λογος που προβαλλεται η ομοφυλοφιλια και ο πανσεξισμος ειναι η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ αφου η μεν ομοφυλοφιλια ειναι ψυχολογικος ευνουχισμος ο δε σεξισμος καθιστα τον γαμο και συνεπως την αναπαραγωγη ως μη αναγκαια αοφυ ο καθενας μπορει να εκτονωνει τις ορμες του προς πασα κατευθυνση εκτος γαμου.

Δυστυχως αυτο εχει ηδη αποφερει καρπους στο εξαθλιωμενο γενος των άθρησκων πλεον Βρεττανων όπως διαπιστωσα και εγω σε κατι μερη διακοπων που συχναζουν Βρεττανοι τουριστες (στο Σιδαρι της Κερκυρας για παραδειγμα).

Οι μηχανισμοι προπαγανδας του Γκεμπελς και των Σοβιετικων εχουν πλεον μεταλλαχθει σε video clips.

SkyWatcher είπε...

Thanks για το σχόλιο. Τα λέει ΟΛΑ!
Είδα την αηδία της Minogue. Καταντάει (εκτός από αηδία) και μονότονο. Όργια και ομοφυλοφιλία. Τίποτε άλλο δεν κατεβάζει η κούτρα τους.