Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Εβραία ακτιβίστρια στις ΗΠΑ απειλείται ως ‘προδότρια’


Η Estee Chandler είναι μια γνωστή Εβραία της Αμερικής, που συμμετέχει σε κίνημα που υπερασπίζεται τους Παλαιστίνιους με το όνομα ‘Jewish Voices for Peace’ (‘Εβραϊκές Φωνές για την Ειρήνη’). Η αποστολή του κινήματος ‘Εβραϊκές Φωνές για την Ειρήνη’ (JVP) είναι:

«Τα μέλη του JVP είναι εμπνευσμένα από την εβραϊκή παράδοση για ένα κοινό έργο για την ειρήνη, την κοινωνική δικαιοσύνη, την ισότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα, το σεβασμό του διεθνούς δικαίου, και μια εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ που θα βασίζεται σε αυτά τα ιδανικά. Το JVP αντιτίθεται στην αντι-εβραϊκή, αντι-μουσουλμανική, και αντι-αραβική μισαλλοδοξία και καταπίεση. Το JVP επιδιώκει τον τερματισμό της ισραηλινής κατοχής της Δυτικής Όχθης, της Λωρίδας της Γάζας και της Ανατολικής Ιερουσαλήμ. Ζητάει επίσης, την ασφάλεια και την αυτοδιάθεση των Ισραηλινών και των Παλαιστινίων, μια δίκαιη λύση για τους Παλαιστίνιους πρόσφυγες βασιζόμενη σε αρχές που έχουν θεσπιστεί από το διεθνές δίκαιο, να τεθεί ένα τέλος στη βία κατά των αμάχων και να υπάρξει ειρήνη και δικαιοσύνη για όλους τους λαούς της Μέσης Ανατολής ".

~ Και μια πολιτική πλατφόρμα που περιλαμβάνει αυτό το τολμηρό ισχυρισμό:

«Είμαστε μεταξύ των πολλών Εβραίων Αμερικάνων που λένε στις κυβερνήσεις των ΗΠΑ και του Ισραήλ: «Όχι στο όνομά μας».

Σήμερα η Estee Chandler, μέλος του JVP, (ηθοποιός που έπαιξε και στην τηλεοπτική σειρά ‘Star Trek’) έστειλε ένα e-mail σε όλους τους συνδρομητές του JVP:

"Την Τετάρτη το πρωί βρήκα ένα ελαφρώς τσαλακωμένο κομμάτι χαρτί στην είσοδο του σπιτιού μου. Όταν το άνοιξα είδα τη φωτογραφία μου κάτω από τις λέξεις, «Καταζητείται για προδοσία και υποκίνηση κατά των Εβραίων». Η πρώτη σκέψη μου ήταν «ουάου», αλλά δεν κράτησε πολύ, γιατί η καρδιά μου έλιωσε όταν είδα τα ονόματα παιδιών της οικογένειάς μου».

Γράφει μεταξύ άλλων, στο e-mail της η Estee:

Τετάρτη πρωί βρήκα ένα ελαφρώς τσαλακωμένο κομμάτι χαρτί χωμένο σε ένα φυτό στο μπροστινό μέρος του σπιτιού μου. Όταν το άνοιξα είδα τη φωτογραφία μου κάτω από τις λέξεις, «Καταζητείται για προδοσία και υποκίνηση κατά των Εβραίων». Η πρώτη σκέψη μου ήταν «ουάου», αλλά δεν κράτησε πολύ, γιατί η καρδιά μου έλιωσε όταν είδα τα ονόματα παιδιών της οικογένειάς μου.

Είμαι ευτυχής να πω ότι το τοπικό αστυνομικό τμήμα πήρε το θέμα πολύ σοβαρά. Είμαι επίσης τυχερή που ζω σε μια γειτονιά που η αστυνομία κάνει περιπολίες τακτικά και υπάρχει ένα μεγάλο δίκτυο γειτόνων που όλοι προσέχουν ο ένας τον άλλον.

Αισθάνομαι ότι υποστηρίζομαι από τους φίλους μου, την οικογένειά μου και την τοπική κοινότητα ακτιβιστών με το προσωπικό του ‘Jewish Voice for Peace’. Αισθάνομαι ασφαλής. Δεν φοβάμαι. Αλλά νομίζω ότι αυτό είναι μια μεγάλη υπενθύμιση για το ότι θα πρέπει όλοι να μείνουμε σταθεροί και πιστοί στη δέσμευσή μας για ίση ασφάλεια και δικαιώματα για όλους τους λαούς.

Αν και δεν ξέρουμε ποιος το έκανε, και ίσως ποτέ δεν θα μάθουμε, ξέρουμε ότι πρόκειται περί δειλών. Και αυτό δεν θα μας πτοήσει.

Όταν δύο μέλη του JVP στη Βόρεια Καλιφόρνια δέχτηκαν πρόσφατα επίθεση με σπρέι πιπεριού σε μία συνεδρίαση από ένα μέλος του κινήματος υπέρ των οικισμών ‘StandWithUs’ δεν πτοήθηκαν…. Όταν μέλη του JVP βρήκαν επανειλημμένα αυτοκόλλητα έξω από τα γραφεία τους, που έγραφαν "Viva Baruch Goldstein" (ο εβραίος τρομοκράτης - δολοφόνος που σκότωσε σε τζαμί 29 μουσουλμάνους το 1994 - βλέπε κι εδώ) δεν έκαναν πίσω.

Αντίθετα η ‘Jewish Voice for Peace’ συγκεντρώνεται ως ένα εθνικό κίνημα στη Φιλαδέλφεια για να συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας σε ολόκληρο το έθνος. Και αυτό θα το κάνουμε σε ένα διαφορετικό κόσμο. Αυτή την εβδομάδα, ίσως όπως και εσείς, είμαι γεμάτη με τις εικόνες της τηλεόρασης καθημερινών ανθρώπων, όπως εσείς και εγώ, στους δρόμους του Καΐρου, που ρισκάρουν τα πάντα για τη δημοκρατία, για την ελευθερία, για τα ανθρώπινα και πολιτικά δικαιώματα, για μια καλύτερη ζωή για τους εαυτούς τους και τα παιδιά του έθνους τους.

Οι κίνδυνοι είναι πάντα οι ίδιοι. Σε όλη την ιστορία, κάθε κίνημα για την ελευθερία αντιμετώπισε αντιδράσεις, απειλές και βία. Και σε όλη την ιστορία, υπήρξαν άτομα που ενήργησαν από κοινού, που αντιμετώπισαν το φόβο τους και αποφάσισαν ότι το τίμημα της σιωπής ήταν πάρα πολύ ακριβό.

Μαζί, είμαστε η πλειοψηφία των Εβραίων, των Αμερικάνων και των πολιτών του κόσμου, οι οποίοι γνωρίζουν ότι οι παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που κάνει το Ισραήλ πρέπει να σταματήσουν. Ότι οι Παλαιστίνιοι αξίζουν τα ίδια δικαιώματα που έχει η ισραηλινή οικογένειά μου ~ να έχουν ασφαλή σπίτια, να πηγαίνουν στο σχολείο, να πηγαίνουν να εργαστούν, να μεγαλώνουν και να επιβιώνουν με τροφή από τη γη. Αλλά όσο αφήνουμε πράξεις δειλίας όπως αυτή αφίσα με το WANTED να μας κρατούν ήσυχους και φοβισμένους, θα έρθουν άλλες φωνές που θα μας πνίξουν.

Ας στείλουμε ένα μήνυμα προς τον λαό που πιέζουν την κατοχή και την αδικία ότι οι απειλές και η βία θα επιταχύνει μόνο την ήττα τους, και ότι είμαστε ενωμένοι και ισχυροί.

Estee Chandler, Jewish Voice for Peace ~ Los Angeles

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

1 σχόλιο:

Theoprovlitos είπε...

Εχει και ομαδα στο facebook και της σουρνουν διαφορα μερικοι εβραιοι ως προδοτρια.

Οι Σιψνιστες ειναι οργανωμενοι ενω οι Χριστιανοι δεν εχουν μια ομαδα να υπερασπιζεται την γιγαντιαια προσπαθεια δυσφημισης του χριστιανισμου