Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Αντίο καλέ μου άνθρωπε...


Πέθανε σήμερα, σε ηλικία 84 ετών, ο "καλός άνθρωπος" του ελληνικού κινηματογράφου Θανάσης Βέγγος, ο οποίος το τελευταίο διάστημα νοσηλευόταν στο νοσοκομείο "Ερυθρός Σταυρός".

Έφυγε από τη ζωή διακριτικά, έτσι όπως έζησε, παρά την φήμη του και το γεγονός ότι δημοσιογράφοι και κάμερες τον πολιορκούσαν στενά τα τελευταία χρόνια.

Αθόρυβος, σχεδόν ανθρωποφοβικός, ο Θανάσης Βέγγος ανήκει στους τελευταίους της γενιάς που χάρισε στη μεταπολεμική Ελλάδα άφθονο γέλιο.

Απέφευγε τις συνεντεύξεις και στις λιγοστές δημόσιες εμφανίσεις του οι δημοσιογράφοι κρέμονταν από τα χείλη του κυριολεκτικά.

Καλός οικογενειάρχης, καλός επαγγελματίας, καλός συνάδελφος αφοσιώθηκε με λατρεία στον κινηματογράφο αγνοώντας σχεδόν την μικρή οθόνη, την οποία τίμησε με την παρουσία του ελάχιστες φορές.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ένας Αληθινά Πραγματικός Απλός Άνθρωπος.

Ανώνυμος είπε...

Πάντοτε έχω τις επιφυλάξεις μου. Τον Θανάση Βέγγο τον εκτίμησα απεριόριστα όταν εξήλθε από το νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν μετά το ατύχημα που είχε με το τραίνο και με τρεμάμενη φωνή με χροιά ενοχής είπε, εγώ έφταιγα, δικό μου το λάθος, σας ευχαριστώ όλους σας για την αγάπη σας.
Μετά από λίγες μέρες γύρισε τη γνωστή διαφήμιση για τον ΟΣΕ αφιλοκερδώς.

http://www.youtube.com/watch?v=1RSMAcvezk4

Αθάνατος και η ψυχούλα του να Αγιάσει.