Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Η ιστορία του Dave: Από την απόρριψη στην αποδοχή

Στη δεκαετία του 60 μέσα από μία ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη που προξένησε ντροπή σε όλο το οικογενειακό περιβάλλον, ήρθα στη ζωή. Ένιωθα αυτό το συναίσθημα της απόρριψης από τη μαμά, τον μπαμπά, τους παππούδες και τις γιαγιάδες, το υπόλοιπο της οικογένειάς μου, και την κοινωνία. Πολλοί λένε ότι ήμουν ένα παράνομο παιδί, αλλά τώρα ξέρω ότι δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα – παρά μόνο παράνομοι γονείς. Ο πατέρας μου δεν παντρεύτηκε ποτέ τη μαμά μου, και εγώ ποτέ δεν τον γνώρισα. Παρά τις πολλές προσπάθειες να τον συναντήσω, ο Ray έχει επιλέξει να συνεχίσει να ζει αποκλείοντάς με από τη ζωή του. Η μαμά παντρεύτηκε τον πατριό μου όταν ήμουν 6 μηνών. Ο Walter ήταν ένας βετεράνος του Βιετνάμ που έζησε τη φρίκη του πολέμου. Ήταν επίσης ένας βίαιος και μέθυσος άνθρωπος. Θυμάμαι παιδί, που κάλεσα την αστυνομία όταν έβγαλε ένα μαχαίρι για να επιτεθεί στη μαμά μου και όταν ξεκολλούσε τους μεντεσέδες από την πόρτα του μπάνιου για να της επιτεθεί. Ένιωσα ότι με είχε απορρίψει και επέλεξε να εστιάσει την προσοχή του στο μικρότερο αδελφό μου, το συνονόματό του. Οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν νέος. Εξαιτίας αυτού, δεν είχα ποτέ έναν μπαμπά για να παίξω μαζί του ή να τρέξω σε αυτόν όταν ήμουν φοβισμένος.

Η μαμά ήταν ανεύθυνη και απρόβλεπτη στην αγάπη της. Όλη της η ζωή μολύνθηκε με ψυχική ασθένεια, με σοβαρές καταθλίψεις και, στη συνέχεια, με περιόδους της μανίας. Μερικές φορές δεν άκουγα για μεγάλο χρονικό διάστημα, και μετά με φώναζε πολλές φορές την ημέρα. Η σταθερότητα στη ζωή μου ήρθε από τη γιαγιά μου που ζούσε 2 τετράγωνα μακριά. Αυτή η ισχυρογνώμων, καλοσυνάτη και εξαιρετικά γενναιόδωρη γυναίκα δεν με μεγάλωσε μόνο, αλλά με ενίσχυε οικονομικά και συναισθηματικά. Στο σχολείο, ήμουν τρομερά ντροπαλός και μοναχικός. Οι αλλεργίες και το άσθμα με απέτρεπαν από την γυμναστική και τον αθλητισμό. Όταν γινόταν η επιλογή των ομάδων, ήμουν πάντα ο τελευταίος. Ένιωσα την απόρριψη, και εγώ ο ίδιος απέρριψα τον εαυτό μου, επίσης, με αισθήματα χαμηλής αυτοεκτίμησης και της μίσους για τον εαυτό μου. Τελικά, κάποιος μου έδειξε πραγματικά προσοχή. Ήταν ο μεγαλύτερος από εμένα δεύτερος ξάδελφός μου που με κακοποίησε σεξουαλικά στην ηλικία των 12.

Επειδή επέμενε η πιστή γιαγιά μου, εντάχθηκα σε μια ‘φιλελεύθερη’ (προτεσταντική) εκκλησία. Στην ηλικία των 15 ετών, δέχτηκα τον Χριστό ως σωτήρα μου σε ένα ευαγγελιστικό σεμινάριο. Αν και ακόμα πήγαινα στην ίδια πνευματικά νεκρή εκκλησία, μεγάλωσα με την ανάγνωση χριστιανικών βιβλίων και ακούγοντας χριστιανικό ραδιόφωνο. Όταν ήρθε η ώρα για το πανεπιστήμιο, πήγα σε μία συντηρητική χριστιανική σχολή. Εκεί γνωρίστηκα με άλλους και ξεκίνησα το ταξίδι μου μακριά από τη συστολή. Η οικογένειά μου δεν μπορούσε να αντέξει οικονομικά ένα ιδιωτικό σχολείο, αλλά ο Θεός ως εκ θαύματος με ενίσχυσε με μια δουλειά και με υποτροφίες.

Μετά την αποφοίτηση, πήγα στην Ουάσιγκτον για να ακολουθήσω μια καριέρα στις πολιτικές επιστήμες και άρχισα να παρακολουθώ μια ‘μη-δογματική’ εκκλησία, όπου και βαφτίστηκα. Σύντομα συνειδητοποίησα μια αυξανόμενη έλξη για το ίδιο φύλλο που με νικούσε, έτσι εντάχθηκα σε μία χριστιανική ομάδα υποστήριξης πρώην ομοφυλόφιλων. Η ζωή μου τελικά άρχιζε να πηγαίνει καλά. Έγινα αρχηγός της ομάδας υποστήριξης και ξεκίνησα μια σοβαρή σχέση με μια κοπέλα με το όνομα Κάρεν. Σε αυτό το σημείο, άρχισα να εμπιστεύομαι τον Θεό όχι μόνο ως σωτήρα μου, αλλά και ως Κύριο της ζωής μου. Είχα μια φανταστική σχέση μαζί Του, με τους άλλους και τον εαυτό μου. Ήμουν στην κορυφή του κόσμου.

Τότε, ο κόσμος μου συντρίφτηκε. Φαινόταν ότι κάθε καλοκαίρι μαστιζόμουν από μια επίμονη και βαθιά κατάθλιψη. Εκείνο το έτος, έγινε τόσο ισχυρή που έζησα υπερβολικό άγχος και κρίσεις πανικού. Έχασα τη δουλειά μου, την κοπέλα μου, και την ειρήνη που ένιωσα από το Θεό. Θυμάμαι ότι φώναζα στο Θεό, αλλά ένιωσα ότι ο ουρανός ήταν σιωπηλός. Αφού ζήτησα βοήθεια από μια ανίκανη σύμβουλο, βυθίστηκα σε μια αυτοκαταστροφική κατάθλιψη. Είχα εμμονή ότι θα πεθαίνω και θα πάω κατευθείαν στην κόλαση. Ακόμη άρχισα να έχω παραισθήσεις. Ένας νέος σύμβουλος μου έσωσε δίνοντάς μου φαρμακευτική αγωγή και θεραπεία. Στη συνέχεια, τη βαθιά κατάθλιψη ακολουθήθηκε μια εξίσου ανεξέλεγκτη φάση μανίας. Ξεκίνησα πολλές επιχειρήσεις, είχε μεγαλοπρεπείς ιδέες, και έπεσα με τα μούτρα στο gay lifestyle. Η ζωή μου ήταν γεμάτη με ανώνυμους ερωτικούς συντρόφους και ατελείωτες ώρες σε gay bars, παραλίες και λουτρά. Αποφάσισα να ζητήσω την αποδοχή από εκείνους που θα μπορούσαν να συνδεθούν μαζί μου καλύτερα, τους άλλους γκέι. Ωστόσο, η απόρριψη, η μη αποδοχή, ήταν αυτό που ένιωσα περισσότερο. Απορρίφθηκα από αυτούς που ήταν πιο μυώδεις και όμορφοι από εμένα Και, εγώ απέρριψα όσους δεν ανταποκρίνονταν στα μάτια μου. Άφησα τον εαυτό μου να αντιμετωπιστεί με τρόπους που ποτέ δεν θα επέτρεπα με άλλο τρόπο. Και εγώ αντιμετώπισα τους άλλους με τρόπους που ποτέ δεν θα χρησιμοποιούσα. Για 7 χρόνια, έγινα ο άσωτος υιός με την στάση μου.

Δεν επέλεξα να έχω ομοφυλοφιλικά συναισθήματα. Πιστεύω ότι η ανάπτυξη της έλξης για το ίδιο φύλο ήταν ριζωμένη σε μια σειρά παραγόντων: ένας απών πατέρας, ένας βίαιος πατριός, μία ισχυρογνώμων γιαγιά, ένας παθητικός παππούς, μία ευαίσθητη προσωπικότητα και μία σεξουαλική κακοποίηση. Αυτά ήταν τα πράγματα που μου συνέβησαν. Ωστόσο, υπήρχαν πράγματα που έκανα για να συμβάλω κι άλλο στο πρόβλημά μου. Επέλεξα τον τρόπο αντίδρασης σε ό, τι συνέβη στην παιδική ηλικία μου. Και, επέλεξα να ενεργώ στην έλξη για το ίδιο φύλο και να υποτιμήσω τη δύναμη της χάριτος του Θεού στη ζωή μου. Αυτή η επιλογή να κυνηγήσω τον γκέι τρόπο ζωής, δεν απείλησε μόνο την φυσική ζωή μου, αλλά και την συναισθηματική και πνευματική ζωή μου. Με οδήγησε επίσης σε μια ζωή σεξουαλικού εθισμού που θα χρειαζόντουσαν χρόνια πόνου και αγώνα για να ξεπεράσω.

Ο Πατέρας Θεός με αγάπη με έψαχνε. Και, το 2000, άρχισα ταξίδι της επιστροφής μου. Επέστρεψα σε εκείνη την ομάδα και άρχισα να ασχολούμαι με τον σεξουαλικό εθισμό μου, καθώς και τις ρίζες της έλξης μου για το ίδιο φύλο. Επίσης, άρχισα να παρακολουθώ μια τοπική εκκλησία και ζήτησα βοήθεια από έναν πνευματικό άνθρωπο. Βρήκα επίσης την δύναμη να συγχωρήσω τη μητέρα μου και τον ξάδερφό μου που με κακοποίησε.

Σταδιακά, ήμουν σε θέση να συγχωρήσω τον πατριό μου (ένα άτομο που μισούσα για πάνω από 20 χρόνια) και να αρχίσω μια σχέση μαζί του και τον αδελφό μου. Τώρα δεν βλέπουμε ο ένας τον άλλον χωρίς να πούμε "σ 'αγαπώ" και να αγκαλιαστούμε. Αυτή η συγχώρεση μου επέτρεψε να επανασυνδέσω την αδελφή μου με τον μπαμπά της. Τι ευλογία ήταν να πάρω τον 9χρονο ανηψιό μου να δει τον παππού του, για πρώτη φορά! Τώρα η οικογένειά μου έχει αποκατασταθεί. Για πολλά χρόνια προσευχήθηκα για τον αλκοολισμό του πατριού μου. Το 2009, πήγε σε ένα κέντρο θεραπείας και στη συνέχεια άρχισε τακτικές συνεδριάσεις και είναι νηφάλιος από τότε.

Αποφάσισα να προσπαθήσω (και πάλι) να επικοινωνήσω με το βιολογικό πατέρα μου. Ένα μήνα αργότερα, μου τηλεφώνησε και μιλήσαμε για δύο περίπου ώρες.

Το ταξίδι μου στην πληρότητα και την αγιότητα δεν είναι γρήγορο ή ανώδυνο, και πολλές φορές έχω σκοντάψει στην πορεία, αλλά ο Πατέρας Θεός ήταν πάντα παρών. Έχω αφήσει τις φευγαλέες πλαστές "αγάπες" (σφοδρή σαρκική επιθυμία και σεξ) και σιγά σιγά ανέπτυξα αληθινή και διαρκή αγάπη μέσα από βαθιά σημαντικές σχέσεις με τους άλλους και τον Θεό. Έμαθα πώς να αγαπάω τους άλλους σωστά και να αγαπώ και πάλι τον εαυτό μου. Έχω μάθει επίσης να στηρίζομαι στο Θεό. Αυτός μου έχει δείξει, μέσα από τις υποσχέσεις στο Λόγο Του ότι είναι πιστός. Καθώς μένω στην πίστη, τον βλέπω να με προστατεύει και να φροντίζει για μένα. Το πιο σημαντικό, όμως είναι ότι ξέρω τι σημαίνει να είναι ο Θεός ο πατέρας μου. Μεγαλώνοντας χωρίς ένα υγιές σχήμα πατέρα εμποδίστηκε η ανάπτυξη του ανδρισμού μου. Ο Πατέρας είναι η θεραπεία πολλών από αυτές τις ελλείψεις. Είναι ο προστάτης μου, ο πατέρας που νοιάζεται και ο «Πατήρ των ορφανών". Θέλω να είμαι ο άνθρωπος, ο άνδρας που Εκείνος θέλει να είμαι.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: