Χιλιάδες γονείς στη Γαλλία έχουν λάβει γραπτά μηνύματα στα
κινητά τους τηλέφωνα την περασμένη εβδομάδα με την έκκληση να κρατήσουν σπίτι τα
παιδιά τους και να μην πάνε το σχολείο τη Δευτέρα. Όπως αναφέρει το France 24, η συλλογική δράση αποβλέπει
στην διαμαρτυρία ενάντια σε μια εικαζόμενη νέα εξέλιξη στα γαλλικά δημοτικά
σχολεία : Την προσπάθεια να διδάξουν στους μαθητές ότι «δεν γεννιούνται ως
αγόρια ή κορίτσια, αλλά ότι μπορούν ‘να επιλέξουν’ να γίνουν είτε το ένα είτε το
άλλο».
Η κινητοποίηση αυτή αντιτίθενται στη διδασκαλία της «θεωρίας
του φύλου» στα γαλλικά σχολεία και γίνεται έκκληση στους γονείς να μην πηγαίνουν
τα παιδιά τους στο σχολείο μια ημέρα κάθε μήνα. Συνιστάται αυτό να γίνεται
χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση προς τους εκπαιδευτικούς.
Τα μηνύματα ειδοποιούν επίσης τους γονείς ότι η σεξουαλική εκπαίδευση
θα εισβάλει στις τάξεις του νηπιαγωγείου "με πρακτικά παραδείγματα",
όταν ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά τον Σεπτέμβριο.
Ο αντίκτυπος του μηνύματος που αναμεταδόθηκε από τα κοινωνικά
δίκτυα, είχε περιορισμένο αποτέλεσμα, ωστόσο, σημαντικό. Περίπου 100 σχολεία
πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης - από το σύνολο των 48.000 στη Γαλλία - ανέφεραν αγνοούμενους
μαθητές λόγω του μποϋκοτάζ, σύμφωνα με το υπουργείο παιδείας.
Ο Γάλλος υπουργός Παιδείας Vincent Peillon (φωτο)
απείλησε με κυρώσεις για τα παιδιά που οι γονείς τους τα αποσύρουν από το σχολείο
και διέταξε τους διευθυντές των σχολείων σε όλη τη χώρα να καλούν κάθε γονέα που
κρατά το παιδί του στο σπίτι και να του υπενθυμίζουν ότι η εκπαίδευση είναι
υποχρεωτική.
«Το εθνικό σχολικό σύστημα δεν διδάσκει καμία θεωρία του φύλου.
Διδάσκει την ισότητα από κάθε άποψη και ειδικότερα, την ισότητα μεταξύ ανδρών
και γυναικών», δήλωσε ο Peillon.
Η Sylvie Fromentelle,
αντιπρόεδρος της CIPF,
του μεγαλύτερου συλλόγου γονέων -καθηγητών της Γαλλίας, έσπευσε να καθησυχάσει
τους φόβους. «Προσπαθούν να φοβίσουν τους γονείς λέγοντάς τους ότι τα σχολεία προσπαθούν
να αμφισβητήσουν τη βιολογική βάση της σεξουαλικής ταυτότητας», είπε σε
σημείωμα προς τα μέλη της ομάδας, προσθέτοντας ότι η θεωρία του φύλου δεν υπάρχει
εντός των κοινωνικών επιστημών ή εντός των γαλλικών σχολείων.
Ωστόσο, πολλοί «υποστηρικτές δικαιωμάτων» έσπευσαν να καταγγείλουν
ότι η φήμη για την θεωρία του φύλου που αποτελεί μέρος μιας εκστρατείας «συντηρητικών»
στοιχείων και «ακροδεξιών» ομάδων που είναι αντίθετες με ένα νέο σχολικό πρόγραμμα
για την ισότητα των φύλων.
Το λεγόμενο πρόγραμμα "ABCs της ισότητας" εισήχθη σε
περίπου 600 δημοτικά σχολεία αυτό το έτος και κάποιοι «συντηρητικοί» εξοργίστηκαν
γιατί διδάσκει την ανοχή στα ζευγαριών των ομοφυλόφιλων.
Η πρωτοβουλία Πάρτε τους Μαθητές από το Σχολείο, η οποία
έχει τη δική της ιστοσελίδα, ξεκίνησε από την μυθιστοριογράφο και σκηνοθέτρια Farida Belghoul (φωτο).
Ως νέα στις αρχές της δεκαετίας του 1980, η Belghoul, αλγερινής καταγωγής,
ήταν μια ηγετική φυσιογνωμία στο κίνημα κατά των φυλετικών και σεξουαλικών
διακρίσεων στη Γαλλία. Αλλά τώρα έχει εκπλήξει πολλούς θαυμαστές της με την δημόσια
στήριξή της στον συγγραφέα και σχολιαστή Alain Soral (φωτο).
Πρώην ηγετικό στέλεχος του Εθνικού Μετώπου, ο Soral επιτίθεται
τακτικά στις φεμινίστριες και τους ομοφυλόφιλους, ενώ έχει - αν κριθεί ένοχος
για «αντισημιτική ομιλία» κατά το παρελθόν.
Η κίνηση της Belghoul έλαβε την υποστήριξη «υπερ- συντηρητικών» καθολικών ομάδων,
όπως η ‘Γαλλική Άνοιξη’ και η ‘Civitas’,
οι οποίες πρωτοστάτησαν στις μαζικές διαδηλώσεις κατά του «γάμου» των
ομοφυλόφιλων το περασμένο έτος και τώρα ανησυχούν ότι παρουσιάζεται σε μικρούς μαθητές
η ομοφυλοφιλία ως «φυσιολογική».
Η Civitas αποκάλεσε τον υπουργό Peillon «ψεύτη» και αναφέρθηκε στην Belghoul ,
«χάρη της οποίας πολυάριθμοι γονείς έχουν ενημερωθεί σχετικά με μια
αφύσικη και διεστραμμένη ιδεολογία που διδάσκεται ήδη από την προσχολική ηλικία
κάτω από το μανδύα της “ισότητας” και “την καταπολέμησης της ομοφοβίας”».
Επέκρινε την εικαζόμενη χρήση ενός βιβλίου που ονομάζεται «Έχω
δύο μπαμπάδες που αγαπούν ο ένας τον άλλο», που προτείνεται για το μάθημα του "ABCs".
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
1 σχόλιο:
Νομίζω άνοιξαν ένα σοβαρά θέμα.ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Δημοσίευση σχολίου