Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Ν. ΑΦΡΙΚΗ: Προετοιμάζονται για τον φυλετικό πόλεμο που έρχεται (video)

Η Daily Mail σε άρθρο της αναφέρει ότι βαθιά στην αγροτική Νότια Αφρική, ένα τρομακτικό λευκό ρατσιστικό κίνημα κάνει πλύση εγκεφάλου σε εφήβους να ξεσηκωθούν σε πείσμα του ονείρου του Νέλσον Μαντέλα για το Έθνος – Ουράνιο Τόξο. Το άρθρο στην ουσία αναφέρεται σε όσα δείχνει ένα 10λεπτο ντοκιμαντέρ της Journey Pictures με τίτλοSouth Africa – Fatherland.

Το ακροδεξιό Αφρικάνδερ Κίνημα Αντίστασης (AWB) εκπαιδεύει χιλιάδες νέους σε στρατιωτικού τύπου κατασκηνώσεις στα βορειοδυτικά του Γιοχάνεσμπουργκ για να αγωνιστούν για μια ξεχωριστή λευκή πολιτεία.

Στη συνέχεια, το βράδυ, υποβάλλονται σε ρατσιστική κατήχηση που πολλοί ήλπιζαν ότι είχε εξαφανιστεί από τη Νότια Αφρική για τα καλά.

«Δεν έχω μαύρους φίλους» λέει ο 15χρονος Dion Bernard με το παρατσούκλι Sparky, κατά τη διάρκεια μαθημάτων αυτοάμυνας στο στρατόπεδο του Αφρικάνδερ Κινήματος Αντίστασης κοντά στο Γιοχάνεσμπουργκ

«Στην Αγία Γραφή λέει μαύροι άνθρωποι πρέπει να ζουν με τους μαύρους ανθρώπους και οι λευκοί άνθρωποι πρέπει να ζουν με τους λευκούς ανθρώπους», λέει.


«Δεν μπορείτε να ανακατέψετε τα έθνη. Δεν έχω μαύρους φίλους. Αν έρθουν κοντά μου και ζητήσουν να μου μιλήσουν, εγώ θα πω όχι. Ή θα γυρίσω την πλάτη μου και θα φύγω».


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: