Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

Για γέλια και για κλάματα: Καταδικάστηκε για «έγκλημα μίσους» Σκωτσέζος κομμουνιστής γιατί είχε "ναζιστικό" σκυλί


Καταδικάστηκε τελικά για «έγκλημα μίσους» ο Σκωτσέζος YouTuber με το όνομα "κόμης Dankula" (πραγματικό όνομα Markus Meechan), για το βίντεο που είχε ανεβάσει στο οποίο ως αστείο, δίδασκε το σκυλί της φίλης του να χαιρετάει ναζιστικά όταν άκουγε τις φράσεις "Sieg Heil" και “gas the Jews(διάβασε εδώ).


Στο δικαστήριο βρέθηκε ως μάρτυρας κατηγορίας και ο Ephraim Borowski, (φώτο) του Συμβουλίου Εβραϊκών Κοινοτήτων της Σκωτίας, ο οποίος κατέθεσε ότι το βίντεο ήταν εξαιρετικά προσβλητικό και αντισημιτικό. 



Η πλάκα σε αυτή την απίστευτη ιστορία είναι ότι ο δράστης είναι δηλωμένος κομμουνιστής.

Είχε γράψει μετά την δημοσιοποίηση του περιστατικού:

«Είμαι πραγματικός Ναζί

 Αυτό το πολύ σκοτεινό περιστατικό με έκανε να καταλάβω κι εγώ κι οι φίλοι μου πώς λειτουργούν τα μέσα ενημέρωσης. «Ειδικοί» έκαναν δηλώσεις στις οποίες με συνέδεαν με διάφορες ρατσιστικές ομάδες και τη ναζιστική κουλτούρα. Έτσι αποφάσισα να καταπολεμήσω αυτό το γεγονός δημοσιεύοντας στο Facebook μια εικόνα μου όπου δυνατά και υπερήφανα δείχνω το σφυροδρέπανό μου στο στήθος μου.

Είμαι επίσης συνδεδεμένος με αρκετές κομμουνιστικές ομάδες σε όλη τη Σκωτία και σε άλλες χώρες που οι «ειδικοί» θα έπρεπε να ξέρουν αν ήθελαν να κάνουν κάποια έρευνα.

Θα το πω ξανά, δεν είμαι σε καμία περίπτωση ναζί, είμαι στην πραγματικότητα ένας κομμουνιστής που πιστεύει στην απόλυτη ισότητα για τους ανθρώπους όλων των φυλών, των θρησκειών, των σεξουαλικών προσανατολισμών κλπ. Είμαι τόσο κομμουνιστής που ανέθεσα σε έναν καλλιτέχνη να μου κάνει έναν γιγάντιο πίνακα του Λένιν για να κρεμάσω πάνω από το κρεβάτι μου.

Δεν κάνω πλάκα».

ΚΟ: Ούτε η πολιτική ορθότητα κάνει πλάκα "σύντροφε". Τώρα το κατάλαβες; 

ΚΟ / εδώ κι  εδώ

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μήπως είναι οπορτουνιστής και εχθρός του προλεταριάτου;

Νικηφορος. ~ Ουρανος είπε...

Τσιμπα τα αχαμνά μου συντροφε ( αγαπητε Κ.Ο. νομιζω οτι ειμαι κόσμιος)

Unknown είπε...

Επίσης από το ύφος του καταλαβαίνει κανείς ότι πρόκειται για αναθεωρητή-λικβινταριστή και πράκτορα της ντόπιας και ξένης αντίδρασης.

Ahoy είπε...

*It's time to drop the Jew taboo* by Charles Bausman.

Ανώνυμος είπε...

Τον δίκασαν διότι στην ναζιστική φασιστική Ευρώπη , απαγορεύεται ο κομμουνισμός.
Χαφιέδες ακροδεξιοί δοσίλογοι φασίστες κουκουλοφόροι ναζιστές , εχθροί του λαού, κατέδωσαν τον σύντροφο που πάλευε για να γίνουν αφεντικά οι εργάτες στα εργοστάσια εμποδίζοντας τους να φάνε με χρυσά κουτάλια.

Σύντροφοι αγνοήστε ολα τα άλλα που γράφουν οι φασιστικές καπιταλιστικές φυλλάδες!
Είναι προπαγάνδα της μπουρζουαζίας, των τραπεζιτών και του κεφαλαίου , που πίνουν το αίμα του λαού με το μπουρί !
Σύντροφοι προσοχή στις δαγκανιές!
Η νομενκλατούρα έχει εξαπολύσει στους δρόμους τα ναζιστικά σκυλιά της και για ξεκάρφωμα, φορούν γιλέκα από δέρμα ανθρώπων με κομμουνιστικά σύμβολα για να παραπλανούν τις συντρόφισσες!
Χαφιέδες φασίστες υποστηρικτές των αστικοτσιφλικάδων , να ξέρετε πως θα γυρίσει ο τροχός και θα ...και ο φτωχός!!!

Σύντροφε φτωχέ κ@τούρα και λίγο, μας ξεκ@λιασες!!!

tnikos04 είπε...

Ούτε οι Εβραίοι δεν κάνουν πλάκα με τους Εβραίους..!! Για καλό και για κακό θα χτυπήσω ένα σφυροδρέπανο...!!

Ανώνυμος είπε...

Απο το γελιο εφτιαξα κοιλιακους....

Ανώνυμος είπε...

Η Καναδή "ακτιβίστρια" Laura Southern μιλάει σε αυτό το βίντεο, μετά την απαγόρευση από το Ηνωμένο Βασίλειο για την ανάρτηση αφισών που έγραφαν ότι ο 'Αλλάχ είναι ομοφυλόφιλος' αφού οι αρχές την κατηγόρησαν ότι διανέμει ρατσιστικό υλικό.


Η ίδια λέει ότι το «κοινωνικό της πείραμα» πυροδοτήθηκε όταν είδε ένα άρθρο στο διαδίκτυο που έλεγε ότι «ο Ιησούς ήταν ομοφυλόφιλος». Ήταν μπερδεμένη για το λόγο ότι δεν υπήρξε μια έκρηξη οργής σε απάντηση στο άρθρο αυτό και έτσι ήθελε να δούμε τι αντίδραση θα είχε εάν αντί για τον Ιησού έγραφε για τον Αλλάχ στο διαδίκτυο ότι ήταν ομοφυλόφιλος.

Δείτε το βίντεο

http://asimpiestos.blogspot.com/2018/03/laura-southern.html