Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018

“Just a Child”. Η Sammy Woodhouse μιλάει για το βιβλίο της και το σκάνδαλο του Rotherham, το μεγαλύτερο σκάνδαλο παιδικής κακοποίησης στην Βρετανία


Ήταν 14 χρονών η Sammy Woodhouse όταν συναντήθηκε με τον 24χρονο Arshid Hussain ενώ ήταν έξω με τις φίλες της. Άρχισε να της δείχνει ενδιαφέρον, να της κάνει δωράκια, να εμφανίζεται με το φανταχτερό αυτοκίνητό του και να της δίνει την αίσθηση ότι είναι σημαντική, κάτι που τα περισσότερα κορίτσια στην εφηβεία θέλουν.

Όπως αποδείχθηκε, για τον Hussain, η Sammy απλώς ήταν ένα θήραμα, που θα γινόταν ένα από τα 1510 θύματα σεξουαλικής κακοποίησης στο Rotherham της Αγγλίας μεταξύ των ετών 1997 και 2013. Ο Hussain, μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της συμμορίας του, καταδικάστηκε σε φυλάκιση 35 ετών. Η Sammy, που τώρα είναι 32 ετών, είναι μητέρα δύο παιδιών και συνεχώς αγωνίζεται ενάντια στην αυξανόμενη τάση αυτού τους είδους των συμμοριών (grooming gangs) στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Στο βιβλίο της Just a Child (Απλά ένα Παιδί), αναφέρει με λεπτομέρειες τα όσα υπέφερε στα χέρια της συμμορίας Πακιστανών που χρησιμοποίησε και κακοποίησε κυρίως Λευκά κορίτσια στην πόλη του South Yorkshire. Η Sammy δέχτηκε να απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις για το Defend Europa.

Ήταν δική σας η ιδέα να γράψετε αυτό το βιβλίο ή σας το πρότεινε κάποιος;

Το βιβλίο μου προτάθηκε, αρκετοί συγγραφείς έρχονται σε επαφή. Αρχικά είπα όχι, αλλά όταν επικοινώνησε μαζί μου η Rachel Murphy είπα ναι. Έχει κάνει μια εκπληκτική δουλειά και ένωσα πολύ καλά μαζί της.

Πρέπει να ήταν πολύ δύσκολο να γράψετε όλα αυτά που σας συνέβησαν. Πώς το κάνατε;

Ήταν εξαιρετικά δύσκολο να γράψω το βιβλίο καθώς έπρεπε να βάλω τον εαυτό μου εκεί πίσω. Πολλά πράγματα δεν μπορούσα να τα πω ανοιχτά και μαζί με τη συγγραφέα μου προσπάθησα να τα γράψω με διαφορετικούς τρόπους. Πολλές φορές έγραφα κάτι και στη συνέχεια μου το επέστρεφε να το ξαναγράψω και δεύτερη και τρίτη φορά. Συνολικά εργαστήκαμε στο βιβλίο για 4 χρόνια. Χαίρομαι που το έκανα και είμαι πολύ πιο ανοιχτή για αυτά τα πράγματα τώρα. Πάντα λέω ότι το καλύτερο που μπορεί κάποιος να κάνει είναι να μιλήσει γι’ αυτό.

Υπήρξε κάποια πίεση από τον εκδότη όσον αφορά κάποιες λεπτομέρειες ή νομικά θέματα;

Νομικά υπήρχαν μερικά πράγματα που δεν μου επιτρέπεται να μιλάω για αυτά, κάτι το οποίο είναι λυπηρό, αλλά έτσι είναι ο νόμος. Συνάντησα αρκετούς εκδότες, αλλά στο τέλος ήμουν σε θέση να συνεργαστώ με έναν εκδότη που μου επέτρεψε τον πλήρη έλεγχο της ιστορίας μου και αυτό ήταν εξαιρετικά σημαντικό για μένα.

Ποια ήταν η ανταπόκριση των ανθρώπων που αγόρασαν και διάβασαν το βιβλίο; Το Twitter σας είναι σίγουρα γεμάτο φιλοφρονήσεις.

Η ανταπόκριση ήταν εκπληκτική. Είδα τόσους πολλούς ανθρώπους να έρχονται σε επαφή μαζί μου και να μου λένε ότι τους βοήθησε και έχουν βρει το θάρρος να μιλήσουν. Πολλοί γονείς με ευχαρίστησαν επειδή τους βοήθησε να έχουν μια καλύτερη κατανόηση. Φυσικά υπήρχαν και λίγοι περίεργοι τύποι που με κατηγόρησαν και είπαν κακά πράγματα εναντίον μου, κάτι που το περίμενα. Δεν μπορώ να ευχαριστήσω όλους. Για να με κατηγορούν οι άνθρωποι ή να με λένε ψεύτρα, μιλάει περισσότερο για τον δικό τους χαρακτήρα παρά για τον δικό μου. Δεν δίνω ιδιαίτερη προσοχή. Η αποκάλυψη του σκανδάλου του Rotherham από τον ρεπόρτερ Andrew Norfolk και όλη η δουλειά που έχω κάνει από τότε βοήθησε εκατομμύρια ανθρώπους και σε αυτό επικεντρώνομαι.

Είχατε κάποια αρνητική αντίδραση και ήταν από το τμήμα εκείνο της κοινωνίας από το οποίο θα το περιμένατε;

Λίγα μόνο πράγματα εναντίον του βιβλίου είδα, οπότε δεν το θεωρώ κάτι σημαντικό. Ο αγγλικός λαός μου έδωσε καταπληκτική υποστήριξη. Σε μερικούς ανθρώπους στο Rotherham δεν αρέσει το γεγονός ότι βρήκα κάποια δικαιοσύνη και τώρα τα πάω καλύτερα στη ζωή μου. Θα προτιμούσαν να ήμουν ακόμα σε κακή θέση και κάποιοι έχουν μια ατζέντα και θέλουν να αποτύχω. Δεδομένου ότι όλα συνέβησαν στο Rotherham, έγινε κάτι σαν ένα τσίρκο και όλοι ήθελαν μια καριέρα, βιβλία, σειρά στην τηλεόραση ή την προσοχή από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Δυστυχώς για μερικούς ανθρώπους ήταν σαν ένας διαγωνισμός και δεν είναι χαρούμενοι που το πάω καλά. Τα αγνοώ αυτά τώρα και προσπαθώ να τα ξεπεράσω, αλλά στο παρελθόν αυτό ήταν δύσκολο.
Καθώς περισσότερες ιστορίες σαν την δική σας έρχονται στο φως, μπορείτε να πείτε ότι η κατάσταση χειροτερεύει;

Δεν νομίζω ότι η κατάσταση μπορεί να χειροτερέψει. Υπήρξε ένας μεγάλος αριθμός βιασμών παιδιών σε όλη τη χώρα. Οι αρχές το αγνόησαν τότε, το κάλυψαν και ορισμένοι εξακολουθούν να το κάνουν.

Τι θα λέγατε στους ανθρώπους που πιστεύουν ότι κάποιο άτομο μπορεί να είναι γίνει θύμα τέτοιων συμμοριών, αλλά δεν θα θέλει να πει τίποτα από τον φόβο των αντιποίνων ή μήπως το πουν "ρατσιστή";

Θα έλεγα σε αυτούς τους ανθρώπους τι είναι χειρότερο; Ένα παιδί που βιάζεται, ξυλοκοπείται, βασανίζεται και πωλείται ή που ονομάζεται ρατσιστής; Τι σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα τη νύχτα;

Πώς αντιμετώπισε η οικογένειά σας όλα όσα συνέβησαν και την αδράνεια από την αστυνομία;

Οι οικογένειες επηρεάζονται μαζικά. Το περιστατικό διέλυσε την οικογένειά μου, καθώς γίνεται σε όλες. Είναι σημαντικό ότι και αυτές υποστηρίζονται.

Εδώ στη DE, δημοσιεύουμε ιστορίες που δεν γίνονται γνωστές από τους μεγαλύτερους ειδησεογραφικούς οργανισμούς. Πιστεύετε ότι εξακολουθεί να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα MSM (mainstream media) που δεν θέλoυν να αναφέρουν τίποτα για συμμορίες μουσουλμάνων από τον φόβο μήπως τους κολλήσουν την ταμπέλα του ρατσιστή;

Νομίζω ότι υπάρχουν σίγουρα προβλήματα με τα μέσα ενημέρωσης καθώς δεν χρησιμοποιούν την κατάλληλη γλώσσα όταν μιλάνε γι' αυτά και όταν κάποιος μιλάει για φυλή ή θρησκεία εξακολουθούν να χαρακτηρίζονται ρατσιστές κλπ. Πρέπει να αρχίσουμε να έχουμε ανοικτές και ειλικρινείς συζητήσεις. Όλες οι φυλές και οι θρησκείες εμπλέκονται σε σεξουαλική κακοποίηση και όλες μπορεί να είναι θύμα της. Κοιτάξτε σε πόσες καλυμμένες υποθέσεις έχει εμπλακεί η εκκλησία! Συγκλονιστικό.

Προκειμένου να προωθήσετε το βιβλίο σας, σας είπαν ότι δεν μπορείτε να πείτε τίποτα εναντίον των Ασιατών κλπ;

Λέω αυτό που θέλω και δεν ήρθε κανείς να μου πει ότι δεν μου επιτρέπεται να μιλήσω για φυλή. Το μόνο πράγμα που μου είπαν για την νομική πλευρά του θέματος, μην πω ονόματα κ.λπ.

Τέλος, σε προσωπικό επίπεδο ποιες είναι οι επόμενες κινήσεις σας και πως θα προσπαθήσετε να αλλάξετε πολιτικές;

Είμαι πολύ επικεντρωμένη στα αγόρια μου και στην καριέρα μου τώρα. Υπάρχουν πολλά συναρπαστικά πράγματα για τις εκστρατείες και τις δουλειές μου, τις οποίες δεν μπορώ ακόμα να συζητήσω με κανέναν, αλλά τελικά αισθάνομαι ότι είμαι στο σωστό δρόμο, απλά πρέπει να θυμηθώ να έχω μια κοινωνική ζωή!

ΚΟ: Στην Βρετανία, (ή αλλιώς cuck island) οι αποκαλύψεις για τα όσα φρικτά υπέστησαν 1400 παιδιά, θύματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης από Πακιστανούς μουσουλμάνους, έφεραν σε τρομερά δύσκολη θέση τα πουλημένα media που προσπαθούσαν όσο μπορούσαν να υποβαθμίσουν την είδηση. Για αυτούς μεγαλύτερη σημασία δεν είχαν οι ξυλοδαρμοί, οι βιασμοί, ακόμη και η εμπορία παιδιών που γίνονταν επί σειρά ετών στην πόλη Rotherham της βρετανικής περιφέρειας Yorkshire, με θύματα λευκά κορίτσια (ακόμα και ηλικίας 11 ετών), σε πολλά από τα οποία έδιναν ναρκωτικά (η ταινία "Η Αρπαγή" του 2008 με τον Λίαμ Νίσον, αγγίζει κάποιες πτυχές αυτής της εγκληματικής δραστηριότητας), αλλά το γεγονός ότι δράστες ήταν... «Ασιάτες». Απόλυτα συνένοχες οι κρατικές αρχές που και αυτές υπό τον φόβο του «ρατσισμού», αρνήθηκαν (!) να ερευνήσουν πολλές καταγγελίες. Είπαμε, η «ανοιχτή κοινωνία» πεινάει και θέλει κρέας νεαρών λευκών κοριτσιών.

ΚΟ / Πηγή

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη ευθύνη έχουν οι πατεράδες των παιδιών αυτών που δεν εκδικήθηκαν τον βασανισμό-βιασμό των παιδιών τους. Εάν είχαν εκτελέσει μερικές δεκάδες τέτοιων βρωμερών υποκειμένων (τους ιδίους ή μέλη τω οικογενειών τους), τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά.

Ανώνυμος είπε...

Μα τα παληκάρια απλώς προσπαθούσαν να θρέψουν τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό. Νεαρά κορίτσια επιθυμούσαν, νεαρά κορίτσια είχαν. Πάντως το άρθρο μου θυμίζει ένα παλαιότερο του Κ. Ο. περί του φόβου μη μας πουν φοβικούς σε οτιδήποτε. Φοβοφοβικός. Αν το βρει κάποιος ας το παραθέσει εδώ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟΣ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΣΟΥ . ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟΙ ΛΙΓΟΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ . ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΨΟ ΝΑ ΠΑΙΝΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ "ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ" ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΩ

Ahoy είπε...

Το Χολυγουντ βαθεια μεσα στην καταπτυστη κουλτουεα.

https://twitter.com/TraceyCooke1027/status/1021461666557513728