Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2019

R.I.P.-C. Gillette


VDARE, VOX, the SUN / ΚΟ

Μια από τις πιο επιτυχημένες μάρκες παγκοσμίως έκανε ιδεολογικό χαρακίρι αυτήν την εβδομάδα. Αναγνωρισμένη σε όλο τον κόσμο ως σύμβολο της ανδρικής ευγένειας για περισσότερο από έναν αιώνα, η Gillette θα μείνει στην μνήμη τώρα ως η εταιρεία που αυτοκτόνησε θυσιάζοντας μια τεράστια καταναλωτική βάση στο βωμό του «προοδευτισμού».

Για το οποίο εγώ λέω: R.I.P.-C. (Rest In Political Correctness).

Σε περίπτωση που δεν το είδατε ή δεν το ακούσατε, η μητρική εταιρία Procter & Gamble παρουσίασε μια διαφημιστική καμπάνια της Gillette, που δαιμονοποιεί τους άντρες δείχνοντάς τους ως τέρατα και νταήδες. Στην διαφήμιση γεμάτοι ενοχές ηθοποιοί κοιτάζονται στον καθρέπτη με ύφος σκυθρωπό όχι επειδή έχουν παραμελήσει την υγιεινή τους, αλλά απλά επειδή απλά είναι άνδρες. Βλέπουμε σκηνές με αγόρια αγροίκους και άνδρες τέρατα να εμφανίζονται σε όλη την διαφήμιση πριν οι «δάσκαλοι της ηθικής» μας πούνε πως φέρονται οι "πραγματικοί" άνδρες, όχι φυσικά με επιθετικότητα, αλλά με ένα συμβιβαστικό και απολογητικό τρόπο.


Στο σπίτι και στον χώρο της εργασίας, στην αίθουσα συνεδριάσεων, στην παιδική χαρά, και ακόμη και στο μπάρμπεκιου στην αυλή, η Gillette δεν βλέπει τίποτα παρά το πρόβλημα που λέγεται τεστοστερόνη. Μήνυμα: Τα χρωμοσώματα Υ είναι τοξικά. Το "ό,τι καλύτερο για τον άντρα" ("best a man can get") δεν μπορεί πλέον να επιτευχθεί εάν πρώτα δεν γίνει παραίτηση από τον καταπιεστικό ανδρισμό.

Η αυτοβελτίωση πρέπει να ξεκινά με αυτομαστίγωμα.

Η εξήγηση που έδωσε η Gillette ήταν ότι μετά από «μια σκληρή ματιά στο παρελθόν μας» και «αντανακλώντας τους τύπους των ανθρώπων και των συμπεριφορών που θέλουμε να εξυμνήσουμε», η διεύθυνση αποφάσισε να «αμφισβητήσει τα στερεότυπα και τις προσδοκίες του τι σημαίνει να είσαι άνδρας παντού όπου βλέπετε τη Gillett".
Όμως, η Proctor & Gamble, η οποία αγόρασε την Gillette το 2005 για 57 δισεκατομμύρια δολάρια, δεν μας είπε ποιο κομμάτι της 118χρονης ιστορίας της επιχείρησης τώρα απορρίπτει. Ήταν εξαιτίας του King Gillette, του αδυσώπητου επιχειρηματία που έκανε έκκληση στους "red-blooded" νεαρούς αμερικανούς στρατιώτες; Ήταν οι δεκαετίες διαφημιστικών εκστρατειών πολλών εκατομμυρίων δολαρίων τις οποίες υπηρετούσαν φυσικά ανώτεροι αθλητές; 

Ίσως τελικά, υιοθέτησαν τη ριζοσπαστική φεμινιστική θέση ότι το ίδιο το ξύρισμα είναι «σεξιστικό».

Μέσα σε δύο μόλις ημέρες το διαφημιστικό της Gillette είχε συγκεντρώσει πάνω από 7 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, αλλά τα "dislikes" υπερτερούν των "likes" κατά 4 προς 1.

Η διαφήμιση επηρεασμένη από την μόδα #MeToo, προκάλεσε διαμάχη μεταξύ σχολιαστών στο YouTube και ατελείωτα feed του Twitter, επειδή έχει προσβάλει πολλούς άνδρες. Πολλά είναι τα παράπονα ότι η διαφήμιση δείχνει τους λευκούς, ουσιαστικά, να είναι οι κακοί (και την ίδια ώρα οι άνδρες που «κάνουν το σωστό» είναι μόνο μαύροι) και δεν καμία "τοξική αρρενωπότητα", αλλά μάλλον μια τραγική απουσία αντρικής επιρροής στα σχολεία και τα σπίτια.

"Οι άνδρες λένε ότι αισθάνονται περιθωριοποιημένοι, επικριμένοι και κατηγορούμενοι αντί να νιώθουν εμπνευσμένοι και ενδυναμωμένοι", δήλωσε η Susan Cantor της RedPeak στην Wall Street Journal.

Την ίδια ώρα διαφημίσεις που απευθύνονται στις γυναίκες όπως η καμπάνια "Love Your Body” / "Αγάπα το σώμα σου" της Dove –ενθαρρύνουν τις γυναίκες να αρέσουν στους εαυτούς τους και η μια την άλλη, η Gillette από την άλλη προωθεί την ιδέα οι άνδρες να απεχθάνονται τον εαυτό τους και να υποψιάζονται ο ένας τον άλλον.
Μια αναφορά της εταιρείας έρευνας της αγοράς Mintel έδειξε ότι οι άνδρες απεικονίζονται τώρα σε διαφημίσεις όπως οι γυναίκες στη δεκαετία του 1950: είτε ηλίθιοι είτε όμορφοι. Αυτά είναι τα δύο στερεότυπα που κυριαρχούν.

Την ίδια ώρα οι γυναίκες εμφανίζονται ως δυναμικές γυναίκες σταδιοδρομίας που εμποδίζονται από την ανικανότητα των ανδρών.

Από εδώ, εδώεδώ κι εδώ

16 σχόλια:

Tassos67 είπε...

Ευτυχώς που υπάρχεις κι εσύ Κ.Ο. και διαβάζω τέτοια άρθρα. Κι ας έχει καταγραφεί η προτίμησή μου στην ανάγνωσή σου στα μαύρα κατάστιχα του internet έστω κι αν είμαι κάθετα αρνητικός στις προφανείς κομματικές και πολιτικές επιλογές σου.
Τάσος

Ανώνυμος είπε...

Ἐμπάργκο στὰ προϊόντα τους μέχρι τέλους. Γιὰ ὅσους δὲν τὸ γνωρίζουν τὰ ξυραφάκια τῆς BIC κατασκευάζονται στὴν Ἑλλάδα ἀπὸ τὴν Βιολέξ (ἀπὸ τὶς λίγες βιομηχανίες ποὺ οἱ πολιτικάντηδες καὶ οἱ συνδικάλες δὲν κατάφεραν νὰ κλείσουν ἀκόμη). Ὑπάρχουν ξυραφάκια τῆς Βιολέξ, πέρα ἀπὸ αὐτὰ τῆς μιᾶς χρήσεως, μὲ μηχανισμὸ τὰ ὁποῖα εἶναι φθηνὰ καὶ προσφέρουν καλὸ ξύρισμα (ἡ συσκευασία ἔχει ἕνα στέλεχος καὶ κάμποσα ἀνταλλακτικά, ὅλα σὲ πορτοκαλὶ χρῶμα). Γιατὶ νὰ μὴν ἀγοράζουμε τὰ ἑλληνικὰ προϊόντα, ὅταν αὐτὰ εἶναι καλά; Καὶ σὲ τελικὴ ἀνάλυσι γιατὶ νὰ κάνουμε μάγκες τοὺς ἀλῆτες;

Ανώνυμος είπε...

Κόκκινε ουρανέ, έκανες ένα λαθάκι μικρό (σε μηδενικά), προφανώς εκ παραδρομής! Η είδηση λέει: "But Proctor & Gamble, which bought Gillette in 2005 for $57 billion", ενώ εσύ έγραψες: "Όμως, η Proctor & Gamble, η οποία αγόρασε την Gillette το 2005 για 57 τρισεκατομμύρια δολάρια"!!

Φιλικά, Steve :ο)

Ανώνυμος είπε...

Πρέπει να ευχαριστήσω προσωπικά την gilette διότι ήταν η εταιρία η οποία άναψε την φωτιά της αντίστασης.

Γύρω στο 2008 περίπου, έβγαλέ μια διαφήμηση στην τηλεόραση. η οποία παρουσίαζε έναν νεαρό γύρω στα 25, που έχει πάει το αυτοκινητό του στο συνεργείο.
Η φράση της διαφήμησης ήταν. "Μεγάλε? Αν δεις οτι δεν τραβάει, άλλαξε τό"
Απο τότε είπα οτι η συγκεκριμένη πολυεθνική εταιρία, (μαζί με την unilever) δεν πρόκειται να δεί ούτε σέντσι απο εμένα.

Και να που η ιστόρια μου βγήκε πραγματικά σε καλό.
Στην αρχή αγόρασα ένα ξυράφι (στ'α αγγλικά straight razor)
Το οποίο έχω και χρησιμοποιώ ακόμη και σήμερα (αλλά όχι καθημερινά).
Μετά απο τρία περίπου χρόνια χρήσης του ξυραφιού, και χωρίς να χρειαστεί τίποτα άλλο απο ακόνισμα στο δέρμα, άρχισα να ψάχνωμαι για τις ξυριστικές μηχανές του εμπορίου οι οποίες δεν είχαν όμως μεγάλη απήχηση στον πολύ κόσμο.
Και ξάφνου πέφτει το μάτι μου στις μηχανές Parker.
Απο τότε, έχει γίνει ο αχώριστος σύντροφος.
Κάθε ανταλλακτικό ξυραφάκι κοστίζει 10 λεπτά, και διαρκεί για 6 περίπου ξυρίσματα.
Το πακέτο των 10 ξυραφιών, κοστίζει 1 ευρώ, και διαρκεί ούτε και θυμάμαι πόσους μήνες.
(και αν ενδιαφέρεσθε, μπορώ να σας δώσω σύνταγη για να φτιάζετε μόνοι σας, πολύ εύκολα και οικονομικά, σαπούνι ξυρίσματος που δεν πρόκειται να βρείτε πουθενά στο εμπόριο).

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ Proctor & Gamble, η οποία αγόρασε την Gillette ;;

Ανώνυμος είπε...

57 τρισεκατομμύρια δολάρια; Μήπως κάνετε λάθος;

Ανώνυμος είπε...

Προς Tassos67,


Είσαι ενάντια στις ορθότατες "πολιτικές επιλογές" του ένδοξου συντάκτη, διότι, καθώς φάινεται, ΔΕΝ έχεις αντιληφθεί ότι ΟΙ ΔΙΚΕΣ σου είναι η αιτία για όλα αυτά τα φαινόμενα που περιγράφονται στο ιστολόγιο!

Γιάννης Αγγέλου είπε...

Μαρκάρετε τις πρόδηλα και έκδηλα ΝεοΕποχίτικες εταιρίες και κάντε μποϋκοτάζ στα προϊόντα τους.
Μόνο αν ελαττωθεί η ροή του χρήματος θα καταλάβουν ότι κάτι δεν πάει καλά και ίσως θα αλλάξουν πορεία.
Δεν είμαστε όλοι έτοιμοι για ευνουχισμό...

ΑΝ σταματήσουμε να αγοράζουμε ΟΛΟΙ μας και πάμε σε άλλη εταιρία τέτοια εποχή το 2020 θα έχουν έτοιμη την νέα καμπάνια ΥΠΕΡ της "Τοξικής Αρρενωπότητας" και τα επιτεύματα των...ξυρισμένων ΑΡΡΕΝΩΠΩΝ ΑΝΔΡΩΝ!

Βελισσάριος Λεωνίδου είπε...

What is a man? A response to Gillette
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=x_HL0wiK4Zc

Gillette - Toxic Femininity
https://www.youtube.com/watch?v=-X94TPrzWsI


Προηγήθηκε της προπαγάνδας της Gillette:
«Η Αμερικανική Ψυχολογική Ένωση λέει ότι η ”παραδοσιακή αρρενωπότητα” είναι επιβλαβής».
http://www.offtherecord.net.gr/2019/01/10/η-αμερικανική-ψυχολογική-ένωση-λέει-ό/

Ανώνυμος είπε...

οι εταιριες (και δη οι πολυεθνικες )δεν εχουν ιδεωδη και ιδανικα,εκμεταλευονται αναλογα με την περισταση τα συνθηματα που ειναι της εποχης για την κονομα και μονο,αυριο αν αλλαξουν τα πραγματα θα ριχνουν αλλα διαφημιστικα συνθηματα,αυτο και μονο αρκει βεβαια για να νοιωση κανεις αηδια και να τις κανει περα.

BASSstarlet είπε...

είναι Procter & Gamble όχι Proctor...

konion είπε...

Τὸ D.N.A. ὅμως δὲν ἀλλάζει.

Tassos67 είπε...

@ 18 Ιανουαρίου 2019 - 3:54 μ.μ.
Γνωρίζεις τις προτιμήσεις μου, πολιτικές ή κομματικές ; Αυτό που ξέρεις είναι ότι δεν υποστηρίζω ναζιστικές και φασιστικές αντιλήψεις και κόμματα. Αν αυτές είναι οι ορθές επιλογές σου δικαίωμά σου. Αλλά μακριά από εμένα. Κι αν πηγαίνεις εκκλησία συζήτησέ τες με κάποιον ιερέα.

Ανώνυμος είπε...

Μην ανησυχείς,φαίνεται ότι είσαι "πολιτικά ορθός". Συνεπώς μια χαρά στο έθεσε ο ανώνυμος 18 Ιανουαρίου 2019 - 3:54 μ.μ
Ξέρουμε,είσαι "πατριώτης" αλλά εναντίον του...φασισμού και του εθνικισμού. Και αυτήν σου την "πολιτικά ορθή" προτίμηση σου,τη συνδέεις αυθαίρετα με τον "ορθό" Χριστιανισμό. Θέλεις μήπως να σου αναφέρω ότι οι πιο επιφανείς Φασίστες και Εθνικοσοσιαλιστές του Μεσοπολέμου,αλλά και έπειτα,ήταν Χριστιανοί;Χρειάζεται να αναφέρω(αν και προφανώς δεν γνωρίζεις), τους Κοντρεάου,Ριβέρα,Μόσλεϊ, Γκαίρινγκ,Ντεγκρέλ,Ρόκγουελ,όπου ήταν Εθνικοσοσιαλιστές και Φασίστες και ταυτόχρονα Χριστιανοί; Και ποιος είσαι εσύ,που αμφισβητείς τον Χριστιανισμό του καθενός,όταν δηλώνει Φασίστας και εθνικιστής; Την απάντηση στη δίνουν οι παραπάνω ,αθάνατοι άνδρες που ανέφερα,που ήταν Φασίστες και Χριστιανοί.Εντάξει;Όσο για τους ιερείς, όσοι από αυτούς δεν είναι πολιτικά ορθοί,σαν εσένα,ομοιάζουν με τον φλογερό εθνικιστή Σεβαστιανό, που απεχθανόταν τους Αλβανούς. Μάλλον θα αμφισβητείς και τον Χριστιανισμό αυτού.

Ανώνυμος είπε...

Τασσο μην ντρεπεσαι να πεις οτι εισαι ...."δημοκρατης", αλλα προσεξε με λιγο:

Τον Β' Π.Π. δεν τον κερδισαν οι ...."συμμαχοι" αλλα οι αθεατοι.
Και απο τοτε αλωνιζουν τον κοσμο.
Εχουν βαλει την καραμελα του αντισιμητισμου και του αντιναζισμου στο στομα του καθενος, αλλα η πλειοψηφια των ληγουρηδων ντρεπεται να τους την φτυσει στα μουτρα τους (τα μουτρα των αθεατων εννοω) και να τους πει: Αρκετα ρουφιανοι, τωρα θα πληρωσετε για ολα τα δεινα που εχετε προκαλεσει στην ανθρωπωτητα.
Και οι γραικυλοι "δημοκρατες" αντι να βλεπουν καταματα τον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ εχθρο του Ελληνισμου, τσακωνωνται αναμεταξυ τους για τον Μαυρωτα, την Φωφη, τον Ψαριανο, και λοιπους Βλαμμενους ΤσιπροΝουδουληδες.

Μεχρι κι ο Σαμαρας χθες στην διαδηλωση, ειπε οτι "διαδηλωνουν" για την .....δημοκρατια* και ΟΧΙ για την Μακεδονια.

Αααα και κατι αλλο.
Προσωπικη μου γνωμη φυσικα, αλλα θα στην πω.
Αν οι Ναζι ειχαν κερδισει τον πολεμο, η Ανθρωπωτητα σημερα θα ηταν σε μια πολυ καλυτερη μοιρα και πορεια απ' αυτην που βρισκεται σημερα.


Μεροπη Καρλη


*Δεν μας εξηγησε (ο κ. Σαμαρας) τινος την δημοκρατια εννοουσε. Την δικη του; ή την δικη μου, που εδω και μια 5ετια ειμαι ανεργη;

Ανώνυμος είπε...

κοκκινε ουρανε συνεχισε ακαθεκτα !!!!!σε οσους δεν αρεσεις ξυδακι .εισαι και ο 1ος.