Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

1 χρόνος ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ.


Πέρασε 1 χρόνος από τότε που ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ έκανε την εμφάνισή του στην μπλογκόσφαιρα.

--Δεν μπορώ να πω ότι το είχα βάλει στόχο. Κάτι είχα στο μυαλό μου και κάπου εκεί με βοήθησε (και με έσπρωξε) ο καλός μου ο φίλος, ο Μάνος. Ας είναι καλά.

--Τώρα μου είναι δύσκολο να φανταστώ την ζωή μου χωρίς ΚΟΚΚΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ...

--Ευχαριστώ όλους τους φίλους και τις φίλες του ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ.


--Αυτούς που γράφουν τα σχόλιά τους, αλλά και αυτούς που διαβάζουν χωρίς να γράφουν κάτι. Ιδιαίτερα αυτούς.

--Τους εντός Ελλάδας, αλλά και τους εκτός. Έλληνες ή μη.

--Την θεματολογία του ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ λίγο πολύ την ξέρετε.

--
"...Και Εκείνος, αποκρινόμενος σ' αυτούς, είπε: Όταν γίνει βράδυ, λέτε: Καλός ο καιρός· επειδή, ο ουρανός κοκκινίζει. Και το πρωί: Σήμερα είναι χειμώνας· επειδή, ο ουρανός κοκκινίζει σκοτεινιάζοντας. Υποκριτές, το μεν πρόσωπο του ουρανού ξέρετε να το διακρίνετε, τα σημεία των καιρών, όμως, δεν μπορείτε;" (Ματθαίος 16:2,3).

--Είναι πολλοί φίλοι που μου στέλνουν υλικό για το μπλογκ και τους ευχαριστώ πολύ. Είναι πραγματικά πολύτιμοι. Συνεχίστε...

--Και όποιος άλλος φίλος αναγνώστης έχει να κάνει κάποιο σχόλιο ή θέλει να πει κάτι σχετικό με το μπλογκ. Ιδού.Ήγγικεν η ώρα!

--Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον... μυστικό μου συνεργάτη "D.o.B.".
Ειλικρινά ξέρει να "ψαρεύει" φοβερά "λαβράκια" από την αχανή διαδικτυακή θάλασσα....
Με τροφοδοτεί συνεχώς.
Και να φανταστεί κανείς ότι δεν τον έχω δει ακόμα!
Επικοινωνούμε μέσω Ίντερνετ...

--Ευχαριστώ και τους φίλους bloggers που πολλές φορές τους έχω ζαλίσει με τις ερωτήσεις μου, αλλά πάντα ήταν πρόθυμοι να βοηθήσουν. Παρακολουθώ τα blog τους σχεδόν καθημερινά. Κάνουν πολύ αξιόλογη δουλειά.

--Αυτά. Συνεχίζουμε.

Την παρακάτω φωτογραφία μου την έστειλε ο καλός μου φίλος blogger και γείτονας Skinious. (Είναι από την πόλη του).




Ορισμένα ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ του 1ου χρόνου






























· 16,173 Visits

· 6,910 Absolute Unique Visitors

· 29,456 Pageviews



Επισκέψεις κατά χώρα:

Οι πρώτες 20:
1.Greece: 14,330 2. Cyprus: 324 3.United States: 308 4.Romania: 299 5.Germany : 131 6. United Kingdom: 106 7. Italy 96 8. Belgium: 87 9.Canada : 58 10.Denmark : 53 11.Australia: 34 12.Poland: 32 13.Spain: 26 14.Sweden: 25 15. Norway: 24 16.Czech Republic: 24 17.France: 22 18.Netherlands: 20 19.Turkey: 16 20. Brazil: 15
Και ακολουθούν.....
Argentina, Switzerland , Mexico , Finland , Hungary , Portugal, Japan , India, Malaysia, Bulgaria, Chile, FYROM, Croatia, Albania, Venezuela, Russia, Slovenia, Colombia, Saudi Arabia, Slovakia, Peru, Philippines, Indonesia, Uganda , Egypt , Ukraine, Morocco , Luxembourg, New Zealand, Uruguay, Pakistan, Latvia, Lithuania, Singapore, Libya , China, Serbia, Lebanon, Austria....

Και λόγω του "εορταστικού" κλίματος μερικά μουσικά βιντεάκια που μου αρέσουν.
-- Το πρώτο είναι το ORATORIO του John Debney (που έγραψε την μουσική για την ταινία "Τα Πάθη του Χριστού") με σολίστ την εκπληκτική Lisbeth Scott!

-- Το δεύτερο είναι βραζιλιάνικο και λέγεται "Sonda me" (δοκίμασέ με) του Ρωμαιοκαθολικού ιερέα (!) Padre Marcello Rossi! Φοβερός!..

18 σχόλια:

Ανέστης Ηλιόπουλος είπε...

Το παρόν blog είναι ένας δικτυακός τόπος άξιος συγχαρητηρίων. Το διαβάζω τακτικά αν και δεν γράφω σχόλια.

Ευχαριστούμε πολύ για την έγκυρη ενημέρωση που μας προσφέρετε σε δύσκολα θέματα με τα οποία δεν διστάζετε να καταπιάνεστε.

Συνεχίστε την καλή δουλειά και ο Κύριος να σας ευλογεί.

Ανέστης Ηλιόπουλος
Πειραιάς

kostas είπε...

πολύ καλή προσπάθεια αγαπητέ redsky,συνέχισε με τον ίδιο ζήλο,να ενημερώνεις τους αναγνώστες σου...Ο Θεός να είναι μαζί σου.

tanstil είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
tanstil είπε...

Ο Κόκκινος Ουρανός είναι το αγαπημένο μου blog. Αν και αυτό είναι, πιθανότατα, το πρώτο σχόλιο που του αφήνω, τον παρακολουθώ συχνά!

Χρόνια πολλά Κόκκινε Ουρανέ!
Συνέχισε την καλή δουλειά!

Δημήτρης είπε...

Χρόνια πολλά και από εμένα.

Έμπαινα κατά καιρούς και διάβαζα, αλλά εδώ και λίγο καιρό έγινε η αγαπημένη μου ιστοσελίδα.

Πολύ κατατοπιστική, ενδιαφέρουσα, πάρα πολύ καλή δουλειά. Συνεχίστε την τόσο καλή προσπάθεια.

Μία ερώτηση μόνο. Αυτή η μουσική γίνεται να βγει, γιατί είναι πολύ δυνατή και αποσπά την προσοχή στο διάβασμα.

Unknown είπε...

συγχαρητηρια αδελφε μου. και εις χιλιαν ετη!!!

καποιος συναδελφος blogger:)

SkyWatcher είπε...

--Ανέστη,
--Κώστα,
--tanstil,
--dimitri_grg,
Σας ευχαριστώ φίλοι μου. Επιτέλους εμφανιστήκατε! Ο ΘΕΟΣ (και) ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

dimitri_grg,για το θέμα της μουσικής έβαλα ήδη γκάλοπ! Να δούμε...
Πάντως έχεις την δυνατότητα, εάν σε ενοχλεί η μουσική, να πατήσεις το κουμπάκι αριστερά, και σταματάει.

--Παναγιώτη, σε ευχαριστώ! Είσαι συνάδελφος, φίλος και αδελφός blogger! Καλή δύναμη και σε σένα!
Keep blogging!

Ανώνυμος είπε...

Πολλές, πολλές ευχές! Ο Θεός μαζί σου.

Manuel είπε...

Καθυστέρησα;;

Να μας ζήσεις κόκκινε ουρανέ!

Εγώ δεν θα προβώ στο να κάνω δώρα (μέρα που είναι), όμως θα κάνω μιά παραγγελία! :=)

Γράψε μας αν γίνεται για το πολυσυζητημένο τελευταία ντοκιμαντερ, zeitgeist , (αν δεν έχεις γράψει ήδη δηλ.).

Ο Θεός πάντα να φροντίζει τον redsky! :)

Theoprovlitos είπε...

Να σαι καλά και παντα επιτυχιες. Δεν λεω δημοσιογραφικες (φτου, φτου, φτου) για να μη σε προσβαλλω.

Μου αρεσει που διερευνας τα πραγματα σε βαθος.

Το περιεχομενο σκιζει. Ίσως μονο να το εχεις φορτωσει λιγο παραπανω με widgets που αφ ενος καθυστερουν την σελιδα να φορτωσει αφ ενος μου πεταν κατι pop up για καζινο.

Ακομα δεν αξιωθηκα να έρθω στο Ναυπλιο

Manuel είπε...

Ένα σχόλιο ακόμα:

Όσον αφορά την μουσική στο blogg, έίμαι ΚΑΘΕΤΑ αντίθετος στο να καταργηθεί!

Όμως αν γινόταν (επειδή κάποιοι ίσως να αποσπούντε),

1- Να μειώσεις την ένταση του player στη μισή απο αυτή που είχε μέχρι τώρα..

2- Να βάλεις το player ψηλά στη γωνία του blogg, ωπότε με το που μπαίνει κάποιος που δεν θέλει τη μουσική, να μπορεί να την χαμηλώσει αμέσως, χωρίς να τον ψάχνει πιο χαμηλά!

Αυτά για να καλυτερέψει το blogg, και να είναι ΑΚΟΜΑ ποιό ευχάριστο προς ΌΛΟΥΣ μας! :)

SkyWatcher είπε...

-- egolpio σε ευχαριστώ! Πρέπει να πω ότι είσαι από τα μπλογκ που διαβάζω κάθε ημέρα...

--manuel, τι δώρα να κάνεις; Εγώ κανονικά, έπρεπε να κεράσω. Αλλά πως;;; Να σας στείλω με e-mail καμί παστούλα...;
Για το Zeitgeist (που δεν έχω κάτσει να το δω ολόκληρο) δεν έχω γράψει κάτι. Μπορείς να βρεις όμως σχετικό βίντεο
στο ωραίο blog του expaganus. http://expaganus.wordpress.com/2008/05/21/zeitgeist-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%b5%cf%82-%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%81%ce%af%ce%b5%cf%82-%ce%b3%ce%b9-%ce%b1%ce%b3%cf%81%ce%af%ce%bf%cf%85%cf%82/
Σε ευχαριστώ για την γνώμη σου για την μουσική.

SkyWatcher είπε...

-- Theoprovlite, σου έχω αδυναμία!
Κάθε φορά που σε διαβάζω πιάνω τον εαυτό μου να κουνάει(καταφατικά)το κεφάλι... (Εκτός κι αν έχω τικ!)

Αυτό με το καζίνο μου το είπαν και άλλοι. Πως βγαίνει;

Το Ναύπλιο σε περιμένει..

Unknown είπε...

Αγαπητέ κόκκινε ουρανέ,
είναι άξιος πάσης ευχαριστίας ο Θεός που σου δίνει τη δύναμη και ικανότητα να ασχολείσαι με τόση επιμέλεια σε αυτό το έργο.

Συνέχισε να αστράφτεις! (...και να μπουμπουνίζεις ενίοτε)

SkyWatcher είπε...

Γεια σου Δημήτριε!
Να περνάς να σε βλέπουμε...

Ακρίτας είπε...

Φίλε μου Skywatcher σου εύχομαι "Χρόνια Πολλά" για τα γενέθλιά του Κόκκινου Ουρανού.
Με εκτίμηση
Ακρίτας

Ανέστης Ηλιόπουλος είπε...

Κόκκινος Ουρανός χωρίς μουσική υπόκρουση δεν γίνεται! Τέλος!

Ίσως, όπως είπε και παραπάνω ο Dimitris να τοποθετηθεί ο player σε βολικό σημείο ώστε όποιος δεν θέλει να σταματάει τη μουσική,

SkyWatcher είπε...

-- Ακρίτα σε ευχαριστώ. Πάντοτε περιμένω τα σχόλιά σου.
-- Ανέστη μιλάς στην καρδιά μου!