ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ (πηγή : http://www.smh.com.au/)
Ο Yehuda Glick είναι ένας 44χρονος Εβραίος - που γεννήθηκε στην Αμερική - που τις περισσότερες ώρες της ημέρας ασχολείται με την όσο καλύτερη προετοιμασία εκείνης της ημέρας που θα εμφανιστεί ο «Μεσσίας» στην Ιερουσαλήμ.
Από τότε που έγινε γενικός διευθυντής του Ινστιτούτου του Ναού (Temple Institute), το κύριο έργο του κ. Glick είναι να εποπτεύει την κατασκευή των σκευών που θα χρειαστούν οι αρχιερείς όταν εκείνη η ημέρα φτάσει.
Στέμματα και άλλα σκεύη από καθαρό χρυσάφι φυλάσσονται στο μουσείο του Ινστιτούτου του Ναού στην Παλιά Πόλη της Ιερουσαλήμ.
Άλλα αντικείμενα που βρίσκονται στο μουσείο είναι μια σειρά από δοχεία χαλκού, σάλπιγγες από ασήμι και ενδυμασίες που φορούσαν οι Αρχιερέας, υφασμένα από χρυσή κλωστή.
Μουσικά όργανα, όπως χειροποίητες άρπες και λύρες, βρίσκονται έτοιμα να χρησιμοποιηθούν αμέσως μετά από την εμφάνιση του Μεσσία.
Ώστε, μπορούμε να περιμένουμε αυτό το βαρυσήμαντο γεγονός;
''Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση,''είπε ο κ. Glick το Herald.
''Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι τώρα ζουμε στην εποχή των θαυμάτων και όλα αυτά τα θαύματα τα έχει προβλέψει το Βιβλίο, (εννοεί την Εβραική Βίβλο ή "Τανάκ") και μάλιστα ότι θα συμβούν την παραμονή του τέλους του παρόντος αιώνος. (Η εμφάνιση του Μεσσία) θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει και αύριο, αλλά θα μπορούσε να γίνει και μετά από 100 χρόνια, ή ακόμα και 400 χρόνια.''
Βρισκόμασταν στη Καφέ συνοικία, στον εβραϊκό τομέα της παλιάς πόλης της Ιερουσαλήμ, ψηλά σε ένα ύψωμα που έχει θέα την πιο διαφιλονικούμενη θρησκευτική τοποθεσία πάνω στη Γη.
Οι Εβραίοι το αποκαλούν το Όρος του Ναού, ή Mount Moriah, (Όρος Μοριά) και πιστεύουν ότι είναι ο τόπος που τοποθετήθηκε ο θεμέλιος λίθος, τα Άγια των Αγίων, και όπου ο Θεός μάζεψε το χώμα για να δημιουργήσει τον Αδάμ.
Οι Μουσουλμάνοι ονομάζουν Χαράμ αλ-Σαρίφ, (Haram al-Sharif) ή αλλιώς το ευγενικό Ιερό, και πιστεύουν ότι είναι η τρίτη ιερότερη τοποθεσία στο Ισλάμ, ο τόπος από όπου ο προφήτης Μωάμεθ ανέβηκε στον ουρανό.
Για τους Εβραίους το Όρος του Ναού είναι επίσης ο τόπος που χτίστηκε ο πρώτος ναός από τον βασιλιά Σολομώντα. Αφότου καταστράφηκε, ένας δεύτερος ναός χτίστηκε περίπου το 500π.Χ. και στάθηκε εκεί για 500 χρόνια πριν οι Ρωμαίοι τον κατέστρεψαν. Σύμφωνα με την θρησκεία τους πρόκειται να κατασκευαστεί ένας τρίτος ναός που θα έχει σχέση με την άφιξη του Μεσσία.
''Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουν εμπλακεί στην κατασκευή δύο αρχιτέκτονες,''είπε ο κ. Glick. ''Θα είναι ένα σύγχρονο κτίριο, με χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων και ανελκυστήρες, αλλά θα μοιάζει παράλληλα πολύ με τον Δεύτερο Ναό.''
Στο Μουσείο του Ινστιτούτου του Ναού υπάρχει ένα μεγάλης κλίμακας μοντέλο του πως ακριβώς θα είναι ο Τρίτος Ναός, με το κεντρικό του κτίριο που προβλέπεται να φθάσει σε ύψος τα
Σήμερα, το Όρος του Ναού έχει καταληφθεί από το Τζαμί al-Aqsa και το Dome του Rock (Θόλος του Βράχου) με τον χρυσό τρούλο.
''Το Al-Aqsa μπορεί να παραμείνει,''λέει ο Glick, δείχνοντας το τζαμί. ''Δεν βρίσκεται καν σωστά στο Όρος του Ναού. Αλλά έχουμε την πρόθεση να χτίσουμε (το Ναό) παρά την ύπαρξη του Dome του Rock. Ίσως μπορέσουμε να βρούμε έναν τρόπο να το συμπεριληφθεί στον τρίτο Ναό.'' (Δηλαδή ένα μουσουλμανικό τέμενος μέσα σε Ιουδαϊκό Ναό;;;;)
Ο κ. Glick έχει οραματίζεται ένα Οίκο προσευχής που θα είναι ανοικτός σε όλους τους πιστούς των μονοθεϊστικών θρησκειών, Χριστιανούς, Μουσουλμάνους και Ιουδαίους. (Έτσι ταιριάζει και με το πνεύμα της Πανθρησκείας. Και δεν θα έχουμε και τσακωμούς).
Το Ινστιτούτο του Ναού τραβάει πάντοτε την προσοχή στους αμερικάνους ευαγγελικούς που επισκέπτονται το Ισραήλ. (Εδώ μιλάει κυρίως για τους χριστιανούς σιωνιστές ή «φίλους του Ισραήλ» όπως αυτοαποκαλούνται).
Χάρη κυρίως στις δωρεές τους, που μέχρι σήμερα έχουν φτάσει στο ποσό των 27 εκατ. δολαρίων για τις προετοιμασίες.
''Ξεκινήσαμε με 100 δολάρια,'' λέει ο Glick. ''Υπάρχουν 70 εκατομμύρια ευαγγελικοί χριστιανοί σε όλο τον κόσμο, και οι περισσότεροι από αυτούς είναι ένθερμοι υποστηρικτές του Ισραήλ'. (Αυτό που λέγαμε..).
Κανονικά, το Ισραήλ εμποδίζει τους Εβραίους να επισκέπτονται το Όρος του Ναού. Είναι τόσο ευαίσθητη αυτή η περιοχή, ώστε όταν ο τότε ηγέτης της ισραηλινής αντιπολίτευσης Αριέλ Σαρόν επισκέφθηκε, συνοδευόμενος από τις εκατοντάδες ισραηλινών ΜΑΤ, το 2000, προκάλεσε ένα κύμα βίας που έγινε γνωστός ως η δεύτερη Ιντιφάντα, ή εξέγερση.
''Το «Ινστιτούτο του Ναού» είναι κίνημα δεξιών εξτρεμιστικών στοιχείων που δεν τους ενδιαφέρει τίποτα άλλο παρά να προκαλούν,'' είπε ο Khatem Abdel Kaber, ο υπουργός της Παλαιστινιακής Αρχής και αρμόδιος για τις υποθέσεις της Ιερουσαλήμ. ''Θα υποστηρίξουμε σθεναρά το δικαίωμά μας να διαχειριστούμε αυτό το τόπο. Καμία προσβλητική συμπεριφορά από τα άτομα αυτά θα καταφέρει να μας μετακινήσει.''
Άλλα άρθρα του ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ για το θέμα του Τρίτου Ναού:
http://redskywarning.blogspot.com/2009/07/third-temple.html
http://redskywarning.blogspot.com/2008/11/blog-post_05.html
http://redskywarning.blogspot.com/2008/11/blog-post.html
2 σχόλια:
Κόκκινε ουρανέ,
συγχαρητήρια για την έρευνά σου που, όπως και ολόκληρο το blog σου, είναι πάντοτε άρτιο σε περιεχόμενο, παρουσίαση και πνεύμα. Ο Θεός να σου δίνει πάντοτε ζήλο, αποκάλυψη και επιμέλεια στο έργο σου.
Αν βοηθάει σε κάτι, απλά ένα σχόλιο στο «Δηλαδή ένα μουσουλμανικό τέμενος μέσα σε Ιουδαϊκό Ναό;;;;»:
Πριν κάποια χρόνια, ένας Εβραίος μηχανικός και καθηγητής, ο Asher Kauffman, είχε κάνει μια εκτενή μελέτη εντοπίζοντας την ακριβή περιοχή του αρχικού (αρχαίου) ναού. Είναι πεπεισμένος, και με τη σειρά του έχει πείσει στη συνέχεια πολλούς άλλους, ότι ο ναός δεν χτίστηκε στο ίδιο μέρος όπου στέκεται τώρα ο «θόλος του βράχου», αλλά ελαφρώς βόρεια του θόλου. Στην πραγματικότητα, η περιοχή που, όπως υποστηρίζει ο Kauffman, βρισκόταν ο αρχαίος ναός, είναι ακόμα ανοιχτός χώρος με εξαίρεση ένα μικρό κτίσμα, το «θόλο των πνευμάτων» (Dome of the Spirits, ή ‘Dome of the Tablets’) [βλ. και http://www.bibleplaces.com/templemount.htm, http://blog.bibleplaces.com/2007/06/asher-kaufman-lecture-on-temple.html, κ.κ.]. Εάν είναι σωστοί οι υπολογισμοί του Kauffman, θα ήταν ενδεχομένως δυνατό για τον εβραϊκό ναό να αναδημιουργηθεί στην αρχική περιοχή του χωρίς διατάραξη του θόλου του βράχου.
Μάλιστα μια τέτοια προοπτική συνάδει με το έργο που ανατέθηκε στον Απ. Ιωάννη στην Αποκάλυψη να μετρήσει τις διαστάσεις του γήινου ναού. Εάν ο νέος ναός χτιστεί βόρεια του θόλου του βράχου, όπως προτείνει ο Asher Kauffman, τότε η εξωτέρα αυλή του ναού θα περιλαμβάνει το θόλο του βράχου! Μερικοί σχολιαστές της Βίβλου προτείνουν ότι το εδάφιο 11:2 της Αποκάλυψης, «Την αυλήν όμως την έξωθεν του ναού άφες έξω και μη μετρήσης αυτήν, διότι εδόθη εις τα έθνη, και την πόλιν την αγίαν θέλουσι πατήσει τεσσαράκοντα δύο μήνας» (όπου ο Ιωάννης καλείται να μην μετρήσει την εξωτερική αυλή επειδή έχει δοθεί στα «έθνη» για 42 μήνες, δηλαδή 3,5 έτη, δηλαδή το ήμισυ της «περιόδου της επταετίας») είναι μια αναφορά στην περιοχή όπου ο θόλος του βράχου στέκεται τώρα.
Είναι παρακινδυνευμένο βέβαια να δεχτεί κανείς αβασάνιστα αυτή τη θεωρία, αλλά είναι μια ενδιαφέρουσα πιθανότητα
Φίλε Δημήτριε σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τις χρήσιμες πληροφορίες που έδωσες σχετικά με την κατασκευή του Τρίτου Ναού στην Ιερουσαλήμ. Πιστεύω ότι τελκά κάπως έτσι θα γίνουν τα πράγματα, ώστε να μην πειραχτούν και οι μουσουλμάνοι.
Πάντως το εδάφιο της Αποκάλυψης δεν με πολυπείθει.
Ο Θεός μαζί σου.
Δημοσίευση σχολίου