Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?

kolokotronis

kolokotronis

Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

"Black Swan" και το Χόλυγουντ διδάσκει σατανισμό



Κάνοντας πριν λίγες ημέρες «λαμπρή πρεμιέρα» στην Αθήνα, η ταινία θρίλερ «Black Swan» (Μαύρος Κύκνος) έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον. Εκστασιασμένοι δημοσιογράφοι, κριτικοί και celebrities εσωτερικού και εξωτερικού μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για αυτό το «σκοτεινό, υποβλητικό, παρανοϊκό, ψυχοσεξουαλικό αριστούργημα».

Στο φιλμ εκτός από τον δημοφιλή τύπο ‘σάϊκο’, το σκοτεινό κλίμα, τις δαιμονικές μορφές και την ‘αποθέωση’ (sic) του κακού υπάρχει και η απαραίτητη ομοφυλοφιλική ερωτική σκηνή της πρωταγωνίστριας με την συμπρωταγωνίστριά της – κάτι που όπως ομολογεί η ίδια έκανε πάρα πολλούς να πάνε να παρακολουθήσουν την ταινία, που αλλιώς δεν θα πήγαιναν (!) (αν και έκανε, λέει, τον αυστηρό Εβραίο μπαμπά της να μην της μιλάει).

Φαίνεται λοιπόν ότι εδώ έχουμε την καλύτερη συνταγή για βραβείο Όσκαρ, αφού τα στάνταρς (ή ‘must’) του σημερινού Χόλυγουντ και της σύγχρονης ‘βιομηχανίας θεάματος’ έχουν εκπληρωθεί. Έτσι η πρωταγωνίστρια Natalie Portman (γνωστή από το ‘V for Vendetta’) αφού ήδη βραβεύθηκε με τη Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ηθοποιού πρέπει να ετοιμάζει χώρο στο σπίτι της για το χρυσό αγαλματίδιο. Το trailer της ταινίας μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ, με την σημείωση ότι υπάρχουν σκηνές που μπορεί να ενοχλήσουν.

Αν θέλετε επίσημο στόρι και κριτικές ανατρέξτε σε άλλα sites.

Εδώ θα διαβάσετε μία διαφορετική ανάλυση, που έχει σχέση με τα σκοτεινά / αποκρυφιστικά μηνύματα της ταινίας. Το άρθρο - με λίγες προσθήκες και αφαιρέσεις - είναι από το αξιόλογο blog snippits-and-slappits, όπου στην ουσία, μεταφέρει άρθρο του ‘Marcos’ από το henrymakow.com. Κάποιες φωτογραφίες είναι από το Vigilant Citizen. Ναι, ναι, είναι συνομωσιολογικές ιστοσελίδες... Λέει στην εισαγωγή το άρθρο: Ο Χριστιανισμός είναι πλέον απαγορευμένος στη δημόσια σφαίρα, αλλά η διαφήμιση του Σατανισμού είναι ΟΚ, έτσι; Αυτή, βλέπετε, λοιπόν είναι η «κοσμική» κοινωνία μας. Μία γυναίκα που ξέρουμε που είδε αυτή την ταινία τόσο αναστατώθηκε που κατέρρευσε στην εργασία της την επόμενη μέρα.

Πάμε λοιπόν:

Η ταινία ‘Black Swan’ είναι μια από εκείνες τις ταινίες που σας αφήνει ένα ανακάτεμα στο στομάχι. Ο λόγος είναι ότι με πολύ πειστικό τρόπο υπερασπίζεται το κακό.

Στην ταινία πρωταγωνιστεί η ηθοποιός Natalie Portman (κανονικό όνομα: Natalie Harshlag, από την Ιερουσαλήμ – την οποία ονομάζει πατρίδα της), με παραγωγό τον Darren Aronofsky, (Εβραίος από το Μπρούκλιν που ζούσε σε ένα κιμπούτς στο Ισραήλ), με εταιρία παραγωγής μια ονομαζόμενη “Phoenix” ("Φοίνιξ"). Ο Aronofsky έκανε το ντεμπούτο του με την ταινία «Pi», που είχε ως κεντρικό θέμα την Καμπάλα και την εβραϊκή αποκρυφιστική αριθμολογία.

ΥΠΟΘΕΣΗ:

Η Nina (Portman) είναι χορεύτρια μπαλέτου στη Νέα Υόρκη. Η ταινία ξεκινά με ένα όνειρο, όπου Nina χορεύει με έναν σαγηνευτικό άνδρα χορευτή, τύπου Antonio Banderas, που ξαφνικά μετατρέπεται σε δαίμονα με κέρατα και λοιπά.

Η Νίνα κοιμάται ακόμα στο παιδικό της υπνοδωμάτιο, που περιβάλλεται από βελούδινες κούκλες και ροζ διακοσμήσεις. Είναι ανορεκτική, δεν έχει φίλο, είναι πιθανόν σχιζοφρενής και γρατζουνάει τον εαυτό της έως ότου αιμορραγήσει. Η μητέρα της είναι μια αυστηρή μάνα που θέλει τη Νίνα να είναι η πρώτη χορεύτρια στο θίασο.

Ο Thomas Leroy (Vincent Cassel) είναι ο Γάλλος σκηνοθέτης που έχει μόλις απολύσει την πρώτη χορεύτρια από τον θίασο, την Beth (Wynona Rider, κανονικό επίθετο: Horowitz), αφού την αποπλάνησε.

Η Beth πλησιάζει τα 30, και αφού χρησιμοποιήθηκε, ‘πετάχτηκε’. Μετά την απόλυσή της, την χτυπάει ένα αυτοκίνητο και πηγαίνει στο νοσοκομείο. Ο Thomas αποφασίζει να ανεβάσει το μπαλέτο “Black Swan” με την ίδια χορεύτρια να παίζει τον καλό λευκό κύκνο και το κακό μαύρο κύκνο. Η Νίνα είναι επιλογή του, αλλά νομίζει ότι είναι πάρα πολύ καλή και γλυκιά και, παρόλο που μπορεί να είναι ο καλύτερος λευκός κύκνος, χρειάζεται να βρει το κακό χαρακτήρα της για να παίξει το μαύρο κύκνο.

Η Νίνα συναντά ένα ‘κακό κορίτσι’, την Lily (Mila Kunis, άλλη Εβραία ηθοποιός), χορεύτρια και ανταγωνίστρια για το ρόλο. Έχει ένα τατουάζ με τα φτερά ενός μαύρου κύκνου στην πλάτη της, που σημαίνει ότι ανήκει ήδη στο κακό.

Πηγαίνει τη Νίνα σε ένα μπαρ και σε μία ντίσκο, την εισάγει στο κόσμο των ναρκωτικών, του περιστασιακού σεξ με άντρες (εκεί υπάρχει και η λεσβιακή ερωτική σκηνή). Εξαιτίας του ξέφρενου πάρτι, η Νίνα αργεί για την πρόβα και σχεδόν χάνει το ρόλο. Στην ταινία, δεν γνωρίζουμε αν η Νίνα τα φαντάζεται όλα αυτά ή εάν συνέβησαν πραγματικά.

Οι σκλάβοι του ελέγχου του νου συνήθως δεν γνωρίζουν τι κάνουν, δεδομένου ότι μεταβαίνουν από τη μια προσωπικότητα στην άλλη, έτσι ώστε δεν έχουν ποτέ επίγνωση του τι κάνουν.

Τελικά, στην παράσταση, η Νίνα παίζει τον Λευκό Κύκνο και πέφτει πάνω στη σκηνή. Στο καμαρίνι της, κατά τη διάρκεια διαλείμματος, την χλευάζει μία από τις χορεύτριες, η οποία της λέει ότι θα αποτύχει και έτσι ξεκινάει μια πάλη.

Η Νίνα την σπρώχνει σε έναν τοίχο από καθρέφτες, ο οποίος σπάει. Εκείνη προχωρά έπειτα να καρφώσει την χορεύτρια με ένα κομμάτι γυαλί και αλλάζει σε ένα δαιμονικό μαύρο κύκνο. Χορεύει υπέροχα και, στο τέλος, διαπιστώνουμε ότι στην πραγματικότητα είχε μαχαιρώσει τον εαυτό της και πεθαίνει. Οι τελευταίες λέξεις της είναι: «Τώρα είμαι τέλεια».

ΑΝΑΛΥΣΗ:

Το Black Swan είναι μια ταινία για τον έλεγχο του μυαλού (‘mind control’) και την δαιμονική κατοχή. Το κύριο μήνυμά της είναι ότι δεν μπορείς να φτάσεις ψηλά και να πετύχεις μεγάλα πράγματα, χωρίς να πουλήσεις την ψυχή σου στον διάβολο και να αποκτήσεις σύνδεση με το κακό μέσα σου.

Το πρόσωπο που ελέγχει τη Νίνα είναι η μητέρα της. Είναι ανίκανη να αναπτυχθεί και εξακολουθεί να είναι ένα παιδί ψυχολογικά και σεξουαλικά. Η ταπετσαρία στην κρεβατοκάμαρά της, καλύπτεται με πεταλούδες, μια υπενθύμιση του προγραμματισμού Monarch. (Το ‘Project Monarch’ φέρεται ότι είναι ένα σύστημα πλύσης εγκεφάλου που δημιουργήθηκε από τη CIA στη δεκαετία του ’50 στα πλαίσια του MKULTRA).

Όταν είναι ‘ώριμη’ και τεχνικά πειθαρχημένη, ο καθοδηγητής της και ‘αφέντης’ της, Leroy («Ο βασιλιάς» στα γαλλικά) μπαίνει στη ζωή της και την εισάγει στο κακό, με τη βοήθεια της Lily (Lilith;).

Την σαγηνεύει αλλά δεν κάνει σεξ μαζί της. Μόνο της ξυπνά την λαγνεία και την απληστία της. Σε μια βασική σκηνή, βλέπουμε τον Leroy και τη Νίνα στο διαμέρισμά του, όπου εμφανίζεται στον τοίχο ένας στυλιζαρισμένος Baphomet (κερασφόρα δαιμονική μορφή, γνωστή στους κύκλους του αποκρυφισμού, της μασονίας και του σατανισμού. Βλέπε ΕΔΩ).

Η gala βραδιά της πραγματοποιείται επίσης σε ένα κτίριο όπου βλέπουμε ένα τεράστιο άγαλμα ενός μαύρο αγγέλου, προφανώς είναι ο Εωσφόρος (Lucifer). Η Νίνα καλείται να πάει με τη μεριά του Σατανά, και η ανταμοιβή θα είναι φήμη και επιτυχία.

Υπάρχουν αποκρυφιστικά σημάδια σε όλη την ταινία, ξεκινώντας με την δυαδικότητα μαύρο - άσπρο και το πέρασμα μέσα από καθρέφτες.

Και φυσικά, το κόκκινο της τελετουργικής αιματηρής θυσίας.

Τα είδωλα της Νίνα και της μητέρας της στους καθρέφτες ανακατεύονται σε μία σκηνή, που σημαίνει ότι η μητέρα πρέπει να προγραμματίσει τη θυγατέρα να είναι ένα αντίγραφο του εαυτού της.

Στο τέλος, όταν η Νίνα σπάει τον καθρέφτη, σημαίνει ότι έσπασε την προσωπικότητά της σε πολλά κομμάτια και είναι έτοιμη να καταληφθεί (από δαιμονική επιρροή). Στην οθόνη αλλάζει και μετατρέπεται σε ένα δαίμονα.

Είναι πολύ πιθανό η Portman να πάρει Όσκαρ για το ρόλο, ως επιβεβαίωση για αυτό που η ταινία διδάσκει. Η Portman λειτουργεί ως μία ‘εσωτερική’ (insider). Αυτό θα κάνει την ταινία να είναι πιο πολύ κάτι σαν τελετουργικό παρά μία μυθοπλασία. Στο διαδίκτυο η Portman είναι γνωστή ως μαριονέτα του ελέγχου του νου.

(Προσέξτε το κόκκινο αλλόκοτο χέρι στην αφίσα)

Οι αφίσες αυτές είναι κατά κύριο λόγο σε κόκκινο, μαύρο και άσπρο χρώμα, που από μόνες τους είναι άξιες μνείας. Σύμφωνα με τις δοξασίες του Ιλλουμινατισμού και του σατανισμού, έχουμε 144.000 διαύλους για το ξύπνημα των kundalini / τσι / πνευματικών δυνάμεων, μέσα στις ψυχές μας. Τα χρώματα κόκκινο, λευκό και μαύρο χρονολογούνται όχι μόνο στην Αρχαία Αίγυπτο, αλλά και από την προέλευσή τους στην Άπω Ανατολή.

Η Αίγυπτος ήταν γνωστή ως η "μαύρη και κόκκινη Γη" και ήταν το κέντρο της Αλχημείας. Αλχημεία είναι η μετατροπή της ανθρώπινης ψυχής σε θεότητα. Οι σατανιστές πιστεύουν ότι μπορούν να ολοκληρώσει το έργο του Σατανά μέσα από αυτόν τον μετασχηματισμό. Τα χρώματα κόκκινο, λευκό και μαύρο είναι τα τρία κύρια nadis της ανθρώπινης ψυχής. Το Ida είναι μαύρο, το Pingala είναι κόκκινο, και το Sushumna είναι λευκό. Έτσι, αυτό που βλέπουμε εδώ είναι ένας βαθιά κρυμμένος σατανικός συμβολισμός που εντοπίζει τη διαδρομή κάθε ατόμου που είναι Illuminate.

(Nādi στα σανσκριτικά είναι τα ‘κανάλια’ μέσω των οποίων, σύμφωνα με τις νεοεποχίτικες, γιογκικές δοξασίες περί ‘τσάκρα’, ‘ρέει το πράνα’ ή η ζωτική ‘ενέργεια’).

Εκτός αυτού, αυτή η αφίσα είναι τέλεια στη χρήση σχημάτων, ψευδαίσθησης και μεταμόρφωσης.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Ίσως θα πρέπει να δώσουμε προσοχή στην "αποτυχημένη" χορεύτρια Beth, την οποία αντικατέστησε η Νίνα. Όπως και άλλοι mind control δούλοι, χάνει τον προγραμματισμό της καθώς φτάνει κοντά στην ηλικία των 30 ετών, και απορρίπτεται ή σκοτώνεται.

Σύμφωνα με την Kathy O'Brien, συνήθως τους ‘τελειώνουν’ κατά τη διάρκεια του τελετουργικού στο Bohemian Grove, όπου η ίδια υπηρέτησε αρκετές φορές ως σκλάβα του σεξ.

Cathleen Ann O'Brien, είναι μία Αμερικάνα που, όπως υποστηρίζει η ίδια, είναι θύμα του Project MKULTRA, ενός προγράμματος που χρηματοδοτείται από την CIA για την έρευνα η χρήση των ναρκωτικών για σκοπούς παρακολούθησης.)

Αφού η Νίνα λέει στην Beth ότι ήθελε να είναι «τέλεια» σαν κι αυτήν, η Beth λέει: "Τέλεια; Δεν είμαι τίποτα". Αυτή είναι η μοίρα εκείνων που πιστεύουν στα ψέματα του Σατανά.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η αποκαθήλωση της καθώς λένε οι κριτικοί ταινία της χρονιάς!
Τέχνη σου λέει!

Ανώνυμος είπε...

ART MY ASS!

Νησιώτης είπε...

Πολλα συγχαρητηρια για την μεταφραση του αρθρου και για την δημοσιευση του.
Ειδα την ταινια πριν 3 ημερες και πραγματικα οργιστηκα απο την προωθηση του κακου ως μια ευκαιρια καταξιωσης και επιτυχιας. Η ταινια ομως προβαλλει απολυτα το προβλημα της εποχης μας,δηλαδη την απομακρυνση μας απο το Θεο και την ειδωλοποιηση της επιτυχιας, της δοξας και του χρηματος, των βασικων οπλων του διαβολου.
Οι χριστιανοι δεν χρειαζονται να φοβουνται απο τετοιες ταινιες, ισα ισα νομιζω ειναι μια ευκαιρια να δεις τους πραγματικους εχθρους του ανθρωπου.

Ευρώνυμος είπε...

Αγαπητοί φίλοι είμαι λουσιφεριανός (καθώς δεν μου αρέσει ο όρος σατανιστής) και νομίζω ότι έχετε παρανοήσει ορισμένα πράγματα. Η καλή και η κακή πλευρά υπάρχει μέσα σε όλους μας. Ο θεός αρχικά δεν ήθελε οι άνθρωποι να έχουν ελεύθεροι βούληση, να ξεχωρίζουν το καλό από το κακό, αλλά να είναι άβουλα πλάσματα στον κήπο της Εδέμ χωρίς να γνωρίζουν, χωρίς να έχουν δικαίωμα επιλογής. Η "απαγορευμένη γνώση" μας δόθηκε από τον άρχοντα Εωσφόρο, το φορέα του φωτός ώστε οι άνθρωποι να αποκτήσουν συνείδηση. Είναι αντίστοιχο με τον Προμηθέα που έκλεψε τη φωτιά από τους θεούς επειδή αγαπούσε τόσο πολύ τους ανθρώπους. Και οι δύο τιμωρήθηκαν για το "έγκλημα" τους αλλά η ανθρωπότητα τους ευχαριστεί.
Ο δημιουργός του κοσμικού σύμπαντος οργίστηκε σύμφωνα και με την Παλαιά Διαθήκη και φοβήθηκε ότι αφού οι άνθρωποι ανακάλυψαν τη διαφορά του καλού με το κακό μπορεί μια μέρα να θελήσουν να υψώσουν το θρόνο τους ψηλότερα από εκείνον. Η πρωταγωνίστρια του Μαύρου Κύκνου ζούσε μια ζωή καταπιεσμένη από τη μητέρα της και μέσα από τη μεταμόρφωση της στο μαύρο κύκνο απελευθέρωσε τον αισθησιασμό της. Αν η ταινία ήταν πραγματικά σατανική δεν θα είχε την πρωταγωνίστρια να πεθαίνει στο τέλος ως συνέπεια των πράξεων της. Περισσότερο χριστιανική είναι αυτή ή έννοια της τιμωρίας.

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά άπαιχτο το επιχείρημα περί ελεύθερης βούλησης!!!
Όμως φορέας του...φωτός ο άρχοντας εωσφόρος;
Τότε γιατί αντιπροσωπεύεται από την κακία δηλ. το σκότος;
Γιατί όλοι οι δαιμονισμένοι έρχονται από την...φωτεινή πλευρά του;
Γιατί όλοι οι άγιοι της χριστιανοσύνης χαρακτηρίζονται από ασύλληπτη καλοσύνη,άφταστη για τον μέσο άνθρωπο;
Γιατί η πραγματική εν Χριστώ ζωή ξεχειλίζει από Αγάπη κι ευτυχία;
Ο Θεός είναι το Α και το Ω οπότε ότι και να πούμε κι ότι και να κάνουμε είναι ματαιόδοξο.
Γιατί αν και τέλειος έφτιαξε τον ελαττωματικό διάβολο και τον προβληματικό άνθρωπο;
Η ουσία είναι ότι πρόκειται για το υπέρτατο Ον υπερσύνολο ΌΛΩΝ και δημιουργό των πάντων (υλικών κι άϋλων) οπότε μόνον Αυτός μπορεί να επικρατήσει.
Άρα λουσιφεριανέ τώρα παίζεις εντός έδρας αλλά θα πάθεις ότι και η ΑΕΚ από τον γαύρο Βόλου.Και λίγα σου λέω.

Α,και το ότι πάμε κατά διαβόλου δε σημαίνει ότι τον ευχαριστούμε κιόλας!
Και τα περί Εδέμ κτλ προσωπικά θεωρώ ότι είναι ιστορίες για Οβραίους.

Ανώνυμος είπε...

Για ποιον σατανισμό μιλαεί ο αρθρογράφος;
Για τον θεϊστικό ή τον Αθεϊστικο;
Γνωρίζει τις διαφορές;
Η άπλα πετάει ενα "σατανισμός"
για να τσιμπίσουν οι αναγνώστες;

Ανώνυμος είπε...

το οτι παρουσιαζεται -εμμμεσα ή άμεσα - το "κακο" σε αυτή την ταινία δεν σημαίνει πως θα μας επηρεασει κιολας...ή πωσ οσοι την δουν θα αρχισουν να σκοτωνουν κοσμο..
η ταινια ειναι αψογη ωσ σεναριο...και παρουσιαζεται το "κακο" που υπαρχει τη σημερον ημερα παντου γυρω μας...δεν θα πρεπει να μας τρομαζει λοιπον...ουτε να μας κανει εξαλλους με την τανια...αλλα αντιθετα με την κοινωνια που εμεις οι ιδιοι δημιουργησαμε...με αποτελεσμα να υπαρχουν ατομα με ψυχοτικες ιδιοσυγκρασιες υποκινημενες απο την απληστια που εχουν...οπως η πρωταγωνιστρια μας..
και κατι αλλο..ας μη ψαχνουμε "σημαδια του διαβολου και συμβολα"λοιπον...δεν επηρεαζουν κανεναν αυτα!απλα ειναι "κολπακια" του χολιγουντ ωστε να ψαρωσουμε και να κολλησουμε με αυτη την ταινια-οπως και σε αυτο το αρθρο εγινε-ωστε να κερδησουν χρηματα οι σκηνοθετες και ο θιασος!ας μην κοροιδευομαστε και ας γινουμε λιγο πιο λογικοι...ευχαριστω.

SkyWatcher είπε...

Φίλε ανώνυμε ή φίλη ανώνυμη.
Δεν βαρέθηκες με τόσο κακό πια; Σε τίποτα άλλο δεν τους οδηγεί η "έμπνευσή" τους παρά μόνο στο κακό; Μόνο το σκοτεινό "εξιτάρει" τις μάζες; Τότε είμαστε εραστές του σκότους. Και η σχέση είναι αμφίδρομη. Όσο πιο πολύ σκοτάδι θέλουμε τόσο πιο πολύ μας δίνουν (και πλουτίζουν ταυτόχρονα –δεν υπάρχει αμφιβολία) και όσο πιο πολύ μας σερβίρουν τόσο πιο πολύ θέλουμε.
Τα "σημάδια του διαβόλου" δεν τα ψάχνουμε. Είναι εκεί αριστοτεχνικά βαλμένα από αυτούς που "παίζουν" μαζί τους ενσυνείδητα ή ασυνείδητα. Αν δεν θέλουμε να τα δούμε είναι άλλο θέμα.
Δεν πρόκειται να με πείσεις όμως ότι η υπερπροβολή του κακού στην σύγχρονη εποχή μας είναι… "άκακη". Και η αύξηση της κακίας, της μοχθηρίας, της εγκληματικότητας απλή σύμπτωση. Απλό αριθμητικό δεδομένο.
Γράφεις στην αρχή - και δεν μπόρεσα να μην μπω στον πειρασμό: "το οτι παρουσιαζεται -έμμεσα ή άμεσα - το "κακο" σε αυτή την ταινία δεν σημαίνει πως θα μας επηρεασει κιόλας.." Κατά ειρωνεία της ΤΥΧΗΣ φίλε μου, στην Λετονία ένας 27χρονος πυροβόλησε εν ψυχρώ έναν συμπατριώτη του μέσα σε κινηματογράφο, επειδή έκανε πολύ θόρυβο με τα ποπ κορν! Κατά διαβολική (sic) ΣΥΜΠΤΩΣΗ, η ταινία που προβαλλόταν ήταν ο «Μαύρος Κύκνος».
http://www.protothema.gr/world/article/?aid=107688

Ανώνυμος είπε...

Καλα καλα. Αυτα που αναφερει ο Ευρωνυμος δεν ειναι αυτα που πρεσβεύει ο σατανισμος. Γιατι δεν μιλας για τις ανθρωποθυσιες που κανουν οι "λουσιφεριανοι"?

Παρ'ολα αυτα και το αρθρο το βρηκα επισης "ακυρο"!!!! Αν και ειμαι Χριστιανη ορθοδοξη ολα αυτα
οτι το Χολυγουντ συνομοτει για να μας κανει κακους και να μας ωθησει στο σκοτος τα "ακουω βερεσε". Η ταινια εγινε με σκοπο να προωθησει την τεχνη και οχι με σκοπο να μας κανει ολους ψυχοπαθεις,κακους δολοφονους!! Και παρεπιπτοντως η Μιλα Κουνις ειναι ουκρανικης-ρωσικης καταγωγης και οχι εβραια...

Επιπλεον δεν χρειαζεται να τα βλεπετε ολα με καχυποψια... Ο Θεος νομιζω οτι ειπε "Αγαπάτε Αλλήλους"...ή κανω λάθος? Ελεος πια....

SkyWatcher είπε...

Περί Κούνις (από την wikki):
Kunis is Jewish and has cited antisemitism in the former Soviet Union as one of several reasons for her family's move to the U.S.

Για τα υπόλοιπα: πίστευε ότι θες.

Ανώνυμος είπε...

και αν ο 27 χρονος πυροβολησε εναν συμπατριωτη του ...φταιει η ταινια γι'αυτο?..ή μηπως η ψυχολογικη του κατασταση?....αυτοσ ο ανθρωπος θα εκανε ακριβως το ιδιο εγκλημα ειτε αν βρισκοταν στο κινηματογραφο...ειτε σε μια διαδηλωση...ειτε σε οποιοδηποτε αλλο δημοσιο χωρο νιωσει την παραμικρη ενοχληση...αφορμη εψαχνε...και την βρηκε στη προβολη τησ συγκεκριμενης ταινιας..μη τρελαθουμε τωρα...λιγο αντικειμενικοτητα και λογικη δε βλαπτει...και ναι...εχω σιχαθει που οτι με περοτριγυριζει συγχεεται με το κακο....αλλα οποιοσ εχει μυαλο...ξερει να κρινει...

SkyWatcher είπε...

Εντάξει, το καταλάβαμε.

Ανώνυμος είπε...

οκ...κουλαρε λιγο..."ενταξει το καταλαβαμε"...αντε γειαα!!και που εισαι?...666 666 666 666 666 μολις δαιμονιστηκα για τα καλα μιλαμε!

abc είπε...

Τελικα η Πορτμαν πηρε το βραβειο,
γιατι ετσι οριζει το συστημα.
Ολη η ταινια εβραιοκρατειται.
Αισχος! Και για το περιεχομενο και για την διαδοση της σον να ειναι αριστουργημα.

Ανώνυμος είπε...

Κυρίες και κύριοι,
Οταν ειδα την ταινία (κατά τύχη, άλλη ηθελα να πώ του φιλου να κατεβάσει αλλη του είπα, τέλος πάντων) δεν είχα διαβάσει καμία κρητική και την αγνοουσα παντελώς. Λοιπόν στην αρχή βαρέθηκα (και εφτιακα ποπ κορν) μετά κουβεντιάζαμε σχολιάζοντας και είχε περάσει το μέσον όταν την παρακολουθήσαμε ήσυχα. Κάτι κατέω από αποκρυφιστικά αλλά εγώ το ερμήνευσα ότι άμα δεν την έχεις την σωματική δύναμη και υπερβαίνεις το μέτρο των δυνατοτήτων σου, απλά λαλείς. Ολα τα υπόλοιπα είναι παραισθησεις από κουραση αλλά και η ζωή της που είναι ενταγμενη σε εναν σκοπό είναι μια μάλλον καθοδηγούμενη ψωνάρα. Αυτά

xaridim είπε...

Ευρώνυμε, ποιός σου είπε ότι ο Θεός έφτιαξε και ήθελε τον άνθρωπο ως άβουλο ον. Ελεύθερο τον έφτιαξε, να επιλέξει το τι θα κάνει, πλην έχοντας μόνο το αγνό μέσα του. Το ότι όλοι οι άνθρωποι λες, έχουν το καλό κ το κακό μέσα τους, αυτό οφείλεται στον διάβολο, γιατί έτσι λέγεται πλέον ο εωσφόρος άλλαξε ξέρεις και έγινε πατέρας του σκότους, πολύ πριν "πέσει" ο άνθρωπος. Η ταινία (και δεν είναι η μόνη) πλασάρει με καλλιτεχνικό τρόπο δαιμονικά στοιχεία και μαγεία. Αλίμονο, πως θα γλυκαθούμε αλλιώς??
Το ότι πολλοί αναφέρουν ότι δεν μας επηρεάζουν αυτά, ότι όλα είναι ψεύτικα και ανοησίες, έχω να πω ότι ο διάβολος μόνο κερδίζει αν ξέρει ότι κάποιοι δεν τον υπολογίζουν. Καθώς όταν δεν υπολογίζεις τον εχθρό και δεν είσαι σε άμυνα αλλά κοιμάσαι, τότε είσαι ήδη χαμένος...
Δεν εξηγούνται όλα με τη λογική μας, υπάρχει και ο πνευματικός κόσμος που δεν βλέπουμε, είτε μας αρέσει είτε όχι, είτε θέλουμε να το πιστέψουμε είτε όχι αυτή είναι η πραγματικότητα και βγάζει πλέον μάτι.

Αλεξανδρος Β. είπε...

Καλα εσεις ασχολειστε ακομα με θεους και δαιμονες? Το αληθινο κακο που κανει τους ανθρωπους εγκληματιες ειναι το χρημα και μονο παρτε το χαμπαρι. Δεν θα υπαρξει ποτε καλη χριστιανικη κοινωνια οσο θα χρησιμοποιει καποιο ειδος οικονομικου συστηματος. Η μονη λυση να εξαλειψουμε τους πολεμους, τη φτωχια, την εκμεταλλευση κλπ ειναι η εξαφανιση του χρηματικου συστηματος απλα.