Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Μουσουλμάνος έγινε χριστιανός στον Καναδά και η μητέρα του έβαλε ανθρώπους να τον σκοτώσουν


CWN.com – Οι Μουσουλμάνοι που ασπάζονται τον χριστιανισμό είναι αντιμέτωποι με σκληρές διώξεις. Ακόμη και εκείνοι που ζουν στις δυτικές χώρες δεν είναι ασφαλείς από την τιμωρία.

Ένας άντρας πλήρωσε βαρύ τίμημα για την απόρριψη του Ισλάμ και την απόφασή του να ακολουθήσει τον Χριστό, και η ταλαιπωρία του προήλθε από εκείνους που κάποτε τον αγαπούσαν περισσότερο.

Ο Adam δεν θα περπατήσει ξανά.

Στα πόδια του υπάρχουν τα σημάδια από τις πολλές εγχειρήσεις για την αποκατάσταση των κατεστραμμένων μυών, τενόντων και οστών.

Υπέστη τα τραύματα αυτά όταν τον πέταξαν από το μπαλκόνι του τετάρτου ορόφου σε ένα εμπορικό κέντρο.

Είναι θαύμα που επέζησε.

Αυτό που είναι το πιο συγκλονιστικό είναι ότι το πρόσωπο που διέταξε την επίθεση ήταν η ίδια του η μητέρα.

«Πήρα ένα γράμμα από τη μαμά μου, που με απειλούσε ότι επρόκειτο να με σκοτώσει αν δεν γυρίσω στο Ισλάμ», είπε.

Ο Adam ζει τώρα ως χριστιανός στον Καναδά, αλλά γεννήθηκε και μεγάλωσε ως μουσουλμάνος στο Μαρόκο.

«Μεγάλωσα σε μια πολύ αυστηρή οικογένεια, και με τιμωρούσαν όλη την ώρα αν δεν κατάφερνα να συμμορφωθώ με τη διδασκαλία του Ισλάμ», λέει ο Αδάμ. «Θυμάμαι ότι ήταν το Ραμαζάνι και δεν είχα προσευχηθεί, και γι 'αυτό η μαμά μου με χτύπησε στην μύτη μου, και μου την έσπασε και εξακολουθεί να είναι σπασμένη μέχρι τώρα».

Στην ηλικία των 20 ετών, ο Adam μετακόμισε στον Καναδά και συνάντησε πολλούς Άραβες Χριστιανούς.

Άρχισε επίσης να παρακολουθούν χριστιανικά τηλεοπτικά προγράμματα ότι αμφισβήτησε τη διδασκαλία του Ισλάμ.

Αυτό τον οδήγησε σε ένα chat room στο Διαδίκτυο, που ονομάζεται “Pal Talk.”

"Τότε ήταν που άρχισε να αποκτώ πολλές πληροφορίες για το Ισλάμ που ένιωσα ήταν πραγματικά περίεργες, και τότε πείστηκα ότι αυτή η θρησκεία δεν μπορεί να είναι από το Θεό», εξήγησε ο Adam. "Πώς μπορεί μια θρησκεία που βασίζεται στη δολοφονία και τη σφαγή και την τρομοκρατία να προέρχεται από τον Θεό;"

Πήγε με ερωτήσεις στον Σείχη του στον Καναδά και έλαβε μια αναπάντεχη απάντηση.

"Του είπα ότι αυτή η θρησκεία δεν μπορεί να είναι από το Θεό και θεωρούσα τον Μπιν Λάντεν και τον Al Zawaheri τρομοκράτες. Μου απάντησε «όχι δεν είναι τρομοκράτες, αυτοί είναι οι πραγματικοί μουσουλμάνοι». Τότε ήταν που αποφάσισα να εγκαταλείψω το Ισλάμ».

Μέσω από το Pal Talk και το πρόγραμμα του πατέρα Zakaria Boutrous, ο Adam ανακάλυψε την Αγία Γραφή και τον Ιησού Χριστό.

«Τελικά ένιωσα ότι βρήκα αυτό που έψαχνα για όλη μου τη ζωή. Βρήκα ένα Θεό αγάπης, ο οποίος πέθανε για μένα στο σταυρό. Αφιέρωσα το χρόνο μου για να μελετήσω τη Βίβλο και να προσεύχομαι και έτσι έγινα χριστιανός".

Στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτό θα ήταν το ευτυχές τέλος της ιστορίας, αλλά για αυτόν το μουσουλμάνο που έγινε Χριστιανός, αυτό ήταν η αρχή πολλών δοκιμασιών.

Η σύζυγός του, με την οποία ήταν παντρεμένος έξι χρόνια, τον άφησε και η οικογένειά του άρχισε μια εκστρατεία για να τον αναγκάσει να επιστρέψει στο Ισλάμ.

Μέχρι που τον συνέλαβαν όταν πήγε στο Μαρόκο για μια επίσκεψη.

«Με βασανίζανε καθημερινά. Συνήθιζαν να με κρεμάνε ανάποδα και να με χτυπάνε. Μετά από 21 μέρες η μητέρα μου ήρθε και με ρώτησε αν έχω αλλάξει γνώμη, και είπα ότι ποτέ δεν θα απαρνηθώ τον Χριστό, ακόμη και αν ήθελαν να με σκοτώσουν".

Αλλά η πιο φρικτή επίθεση ήρθε μόλις επέστρεψε στον Καναδά.

Ένας νεαρός άνδρας από το Μαρόκο, ο οποίος είπε ότι ήταν νέος στην πόλη, ζήτησε από τον Adam να τον πάει σε ένα εμπορικό κέντρο στο κέντρο της πόλης, ώστε να μπορεί να συναντήσει ένα ξάδελφό του.

Στο εμπορικό κέντρο, ο Adam μίλησε για την πίστη του στους δύο άνδρες.

Καθώς τους μιλούσε για Ευαγγέλιο, τον έσπρωξαν από το μπαλκόνι και έπεσε τέσσερις ορόφους κάτω στο σκληρό δάπεδο.

Δεν είχε ξυπνήσει για 15 ημέρες και έχει περάσει τους τελευταίους επτά μήνες στα νοσοκομεία.

Οι γιατροί τώρα λένε ότι θα είναι καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι για όλη του τη ζωή.

Αλλά ο Adam δεν είναι θυμωμένος με τους άνδρες που του επιτέθηκαν ή με την οικογένειά του.

"Παρά όλο τον πόνο, τις πληγές πόνο και όλα όσα έχω υποφέρει, έχω χαρά γιατί ξέρω ότι έχω πίστη στον αληθινό Θεό», είπε.

«Αυτό που πονάει περισσότερο (είναι), το ότι ξέρω ότι η μητέρα μου και όλη μου η οικογένεια πιστεύουν σε λάθος Θεό. Πάντα προσεύχομαι στον Θεό και του ζητάω να τους φέρει σ 'Αυτόν και αυτό είναι το μόνο πράγμα που θα επουλώσει τις πληγές μου".

Και ακόμη και από το κρεβάτι του στο νοσοκομείο θέλει να μιλήσει στους μουσουλμάνους

Συνδέεται στο Pal Talk κάθε μέρα για να τους πει την αλήθεια για το Ισλάμ.

Έχει ένα ειδικό μήνυμα για την πρώην μουσουλμάνους τώρα μετά τον Ιησού Χριστό.

«Ο Ιησούς δεν μας υποσχέθηκαν παρθένες και δεν μας υποσχέθηκε ποτάμια κρασιού. Αντ 'αυτού, είπε «Στον κόσμο θα έχετε θλίψεις, αλλά να χαίρεστε. Εγώ έχω νικήσει τον κόσμο». Πιστέψτε με αισθάνθηκα το χέρι του Θεού να εργάζεται σε όλα τα προβλήματα που πέρασα, απορρίφθηκα από τους γονείς μου, τους φίλους μου και τη χώρα μου, αλλά με το Χριστό όλα τα πράγματα είναι καλύτερα."

Δείτε το βίντεο:

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλυτερα να εμενε μουσουλμανος ή κρυφοχριστιανος αν ηταν να τραβα σε ολη του τη ζωη

Ανώνυμος είπε...

Μάρτυρας....

Margaret είπε...

Δεν ξέρεις άν έγινε Χριστιανός γιατί το ήθελε από μέσα του,ή αν το χρησιμοποιεί ωσάν πρόσχημα για να πάει με τους Χριστιανούς και μετά να αλλάξει πρόσωπο(να είναι μουσουλμάνος από μέσα να κάνει το μπάμ)& να υποφέρουν εξαιτίας του.
Μην πολύ έχεις εμπιστοσύνη σε κάτι τέτοιους.