Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Είμαι η Δανία (I Am Denmark)


Το Λαϊκό Κόμμα της Δανίας (DPP) έχει κυκλοφορήσει ένα βίντεο που λέγεται «Είμαι η Δανία». Το DPP είναι το τρίτο μεγαλύτερο κόμμα στη Δανία και είναι γνωστό για τις θέσεις του κατά της μουσουλμανικής μετανάστευσης και της ισλαμοποίησης.

Λέει μεταξύ άλλων, το βίντεο:

«Είμαι η Δανία. Είμαι το αρχαιότερο βασίλειο στο κόσμο. Η σημαία μου είναι η αρχαιότερη από όλες τις σημαίες των εθνών. Έχω επιζήσει από πολλούς πολέμους. Είμαι η Δανία. Οι ρίζες μου πάνε μακριά. Οι Βίκινγκς είναι ο λαός μου. Είμαι γνωστή για την Ποίηση, την Λογοτεχνία, την Επιστήμη και την Φιλοσοφία. Είμαι η Δανία. Έχω παλέψει για την ισότητα και τα ίσα δικαιώματα. Έχω γερό σύστημα πρόνοιας, ιδιαίτερα για τους ηλικιωμένους. Οι βασικές μου αξίες είναι η ελευθερία του λόγου, η δημοκρατία και η ανεκτικότητα. ... Είμαι η Δανία. Καλωσορίζω ανθρώπους από άλλες χώρες, δίνω ένα σπίτι σε αυτούς που διώκονται και ζητάνε ελευθερία, προσφέρω ευκαιρίες για μόρφωση και φιλία. Είμαι η Δανία Αλλά… Είμαι μια χώρα που θα προκαλέσω πολιτισμούς που θέλουν να αλλάξουν αυτό για το οποίο έχω αγωνιστεί. Δεν θα υποχωρήσω στο πρόσωπο της βίας και της τρομοκρατίας. Δεν θα αναγκαστώ να δεχτώ μεσαιωνικές παραδόσεις. Είμαι μια χώρα που έχει το θάρρος να πει STOP. Είμαι μια χώρα που θα σταθεί ως φρουρός για την προστασία του πολιτισμού μου. Επειδή είμαι η Δανία».

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.....τα ειμαι η δανια ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ............. ειμαι η δανια με το ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΣΕ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΠΛΟΙΟ ΜΕ ΦΩΡΤΙΟ ΣΚΛΑΒΩΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΛΑ ΠΟΛΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΑΦΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ......

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί που πολεμούν για να μείνει η Δανία μια Χριστιανική χώρα είναι οι ίδιοι ( στο πνεύμα ) που αγωνίστηκαν για την κατάργηση της Δουλείας. Δουλεία υπάρχει στον μουσουλμανικό κόσμο όχι στον Ευρωπαϊκό Χριστιανικό κόσμο. Αν η Ευρώπη φύγει απ' τον Χριστιανισμό η Δουλεία θα επιστρέψει στην Ευρώπη. Επίσης, ξέρω ότι δουλεμπορικά είχαν κυρίως οι Άγγλοι και οι Γάλλοι. Όχι οι Δανοί. Οι Δανοί έχουν σταυρό στη σημαία τους σαν και εμας και αυτό ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!

SkyWatcher είπε...

Το 1803 η Δανία γίνεται η πρώτη ευρωπαϊκή χώρα της Ευρώπης που απαγορεύει το εμπόριο σκλάβων από την Αφρική.
Πηγή: http://edu09.pbworks.com/w/page/10819666/%CE%94%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1

Μήπως η αρχαία Ελλάδα δεν είχε δούλους;

konion είπε...

Σιγά -σιγὰ ἠ Εὐρώπη γίνεται καζάνι ποὺ βράζει. Οἱ μουσουλμᾶνοι μὲ τὰ χρήματα ἀπὸ τὸ πετρέλαιο τὸ ἔχουν παρακάνει.
Δὲν λέω ὅτι εἴμαστε ἐμεῖς καλοὶ καὶ αὐτοὶ κακοί. Λέω ὅτι ἔχουμε ριζικὲς διαφορές, π.χ. ἡ προσωπικότης ἑνὸς μουσουλμάνου προσβάλλεται ὅταν βλέπει μία γυναῖκα ποὺ δὲν καλύπτει τὰ μαλλιά της, κατανοητὸ καὶ ἀποδεκτό. Τὸ ἐρώτημα εἶναι πῶς θὰ ζήσουμε μαζὶ ὡς ἴσοι, ὅταν ἐγὼ ἀνέχομαι καὶ ὁ ἄλλος δὲν ἀνέχεται;

Δεῖτε λίγο τὴν ἱστορία τῶν μουσουλμανικῶν λαῶν, πῶς ἐξισλαμίσθηκαν, πῶς φἐρθηκαν ὡς κατακτητὲς ἢ κατακτημένοι καὶ ὁ καθεὶς ἂς βγάλη τὰ συμπεράσματά του.

ΚΗΡΟΠΟΙΟΣ είπε...

Κάθε λαός έχει μελανές σελίδες στην ιστορία του.
Καλό όμως είναι να παραδειγματιζόμαστε από τις φωτεινές σελίδες της ιστορίες των άλλων λαών.