Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ (ΚΟ) ξημεροβραδιάζεται για να βρει, να μεταφράσει και να παρουσιάσει ειδήσεις και άρθρα συμβατά με την θεματολογία του, χωρίς απαραίτητα να ταυτίζεται μαζί τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παρατιθέμενα links. Σχόλια και παρεμβάσεις του ΚΟ είναι σε χρώμα ερυθρό. Αν ψάχνεις για mainstream ειδησεογραφία και άποψη, ήρθες στο λάθος μέρος.

got democracy?

got democracy?
"Μη με παραδώσης εις την επιθυμίαν των εχθρών μου· διότι ηγέρθησαν κατ' εμού μάρτυρες ψευδείς και πνέοντες αδικίαν.."

kolokotronis

kolokotronis

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Χλευάστε τα είδωλά τους


Στο Ακροπόλ στην Αθήνα, παίζεται το "μιούζικαλ" (ή "θεατρική παράσταση") που ονομάζεται “Jesus Christ Superstar” και ήδη έχουν ξεκινήσει κάποιες διαδικτυακές προσπάθειες για κινητοποιήσεις και διαμαρτυρίες εξ αιτίας του βλάσφημου περιεχομένου του. Πριν ξεκινήσει να παίζεται το έργο, βέβαια, διαφημίστηκε και προβλήθηκε κατά κόρον. «Υπερθέαμα», «μιούζικαλ - θρύλος», «ανατρεπτικό» και λοιπά στομφώδη. Μην ξεχάσω να πω, ότι μάθαμε ότι την πρεμιέρα λέει, την παρακολούθησε η "εγχώρια showbiz" (με ό,τι σημαίνει αυτό).

Δεν θα σας αναλύσω εδώ το περιεχόμενο του «υπερθεάματος». Νομίζω καταλαβαίνετε ότι όταν εκστασιάζονται οι πάσης φύσεως «προοδευτικοί» και θολοκουλτουριάρηδες για κάποιο «έργο τέχνης» που έχει σχέση με τον Χριστό, έχουμε μετά βεβαιότητας να κάνουμε με μία ακόμη προσβολή και βλασφημία κατά του προσώπου του Θεανθρώπου και άλλη μία επίθεση κατά της πίστης των χριστιανών. Οι τύποι αυτοί ηδονίζονται κυριολεκτικά να ποδοπατούν (επ’ αμοιβή βεβαίως) οτιδήποτε αποτελεί ιερό και σέβασμα για την μεγαλύτερη θρησκεία στον κόσμο, γνωρίζοντας επίσης, ότι η διαχείριση των όποιων αντιδράσεων είναι συνήθως εξαιρετικά εύκολη και τους δίνει μεγαλύτερη ικανοποίηση. 

Το story του εν λόγω «μιούζικαλ» δεν έχει καμία πρωτοτυπία. Ένας «άλλος» Χριστός «ανθρώπινος», αδύνατος, που δεν μπορεί να θεραπεύσει όλους που τον έχουν ανάγκη, που έχει «ανθρώπινες αδυναμίες» και «σύντροφο» την Μαρία την Μαγδαληνή (που είναι ερωτευμένη μαζί του) και που στο τέλος πεθαίνει και δεν ανασταίνεται! Και που ο Ιούδας δεν είναι προδότης, ούτε κλέφτης, αλλά μία γλυκιά προσωπικότητα, ένας φιλάνθρωπος, που αγαπάει τους φτωχούς (και σε αυτούς δίνει τα αργύρια!), ένας ήρωας που «θυσιάζεται» και τελικά γίνεται ο «σωτήρας» του Χριστού! (Ο Ησαΐας Ματιάμπα που υποδύεται τον Ιούδα, λέει ότι ο Ιούδας "αγαπούσε υπερβολικά τον Ιησού", ήταν ένας "ρομαντικός" και είχε "την μεγάλη τόλμη" να αυτοκτονήσει!) 
Πολλά είπαμε. Όλα αυτά όμως, είναι γνωστά από τα αρχαία χρόνια, με το λεγόμενο «Ευαγγέλιο του Ιούδα» (που πριν μερικά χρόνια έκανε «πάταγο» στο ελληνικό κοινό) και άλλα απόκρυφα ευαγγέλια και αιρετικές διδασκαλίες απέναντι στις οποίες στάθηκε η Εκκλησία. Βιβλία και συγγράμματα αντιχριστιανών ή αδαών ή πλανεμένων από το γνωστό μας Ταλμούδ έως το “best seller” Κώδικας Νταβίντσι (άλλος «πάταγος» κι εδώ) μέχρι και «έρευνες» και θεωρίες περί «ανακάλυψης του τάφου του Ιησού» έχουν παρελάσει 2000 χρόνια τώρα. Η προσπάθεια να υβρισθεί ή να αλλοιωθεί ο αληθινός Χριστός των Γραφών και της Παράδοσης είναι γνωστή, είναι διαχρονική και προσωπικά πιστεύω, έχει αποφέρει μικρά κέρδη.     

Επίσης, όσον αφορά το βλάσφημο του εν λόγω έργου αυτός ο μετα-χριστιανικός «προοδευτικός» κόσμος που ζούμε, έχει παρακολουθήσει τρισχειρότερα και ο ΚΟ έχει παρουσιάσει ορισμένα. Ενθυμούμαι θεατρικό «έργο» όπου παιδιά εκτόξευαν χερομβοβίδες (!) εναντίον της εικόνας του Χριστού η οποία βρίσκεται μπροστά από έναν γέρο που αφοδεύει, μέχρι "έργο" που έδειχνε έναν Εσταυρωμένο μέσα στα ούρα του "καλλιτέχνη". (Στην πρώτη περίπτωση υπήρξε διαμαρτυρία και παρέμβαση νεαρών Γάλλων καθολικών - φώτο πάνω - και στην δεύτερη, πάλι στην Γαλλία, το "έργο" δέχθηκε ένα μικρό "βανδαλισμό" - φώτο κάτω). Μόνο που τα μνημονεύω νιώθω ότι δίνω αξία σε άτομα που ένας βόθρος είναι κήπος ευωδιαστός μπροστά στον εσωτερικό τους κόσμο (και αυτό που τους κάνει απεχθέστερους είναι ότι λογίζονται «καλλιτέχνες»).
Εγώ αλλού θέλω να επικεντρωθώ. Στις αντιδράσεις.

Να πω καταρχάς, όπως έχω γράψει εδώ, ότι είμαι ασυζητητί υπέρ της οποιασδήποτε αντίδρασης, όταν η άλλη εναλλακτική πρόταση είναι η απάθεια, ο καθωσπρεπισμός και ο ραγιαδισμός (ή έστω τα "πύρινα άρθρα" μέσα από το διαδίκτυο).

Υπάρχει όμως ένα ΟΜΩΣ.

2011: Γελοιοποίηση του Τιμίου Σταυρού από την «ελληνοφρένεια» του Σκαϊ την ημέρα των Θεοφανείων
Οι τύποι αυτοί, που κάπου συναντιούνται όλοι ιδεολογικά, δεν θα σταματήσουν να βγάζουν "έργα" που θα προσβάλλουν βάναυσα την πίστη των χριστιανών ή τα "ευαίσθητα" εκείνα θέματα που τα θεωρούν "αναχρονιστικά" απομεινάρια και εμπόδια στον "νέο κόσμο" που φαντάζεται το νοσηρό μυαλό τους (έθνος - πατρίδα - ιστορία – θρησκεία - παράδοση - οικογένεια - φιλοπατρία)

Και η αλήθεια είναι ότι έχουμε ακούσει πολύ χειρότερα και έχουμε δει τους άρρωστους αυτούς συνανθρώπους μας που λογίζονται "καλλιτέχνες" και "άνθρωποι του πνεύματος", να χυδαιολογούν βάναυσα κατά της Σημαίας μας, κατά των Ηρώων του '21, κατά του Κλήρου και κατά του ίδιου του Θεανθρώπου. 

2012: Γελοιοποίηση του Αθανάσιου Διάκου και της Ελληνικής Σημαίας από "έργο" της κιτσοπούλου
Κανείς δεν μπορεί να πιστέψει το επιχείρημά τους ότι απλά πρόκειται για "ανατρεπτική" τέχνη και λοιπές αριστερές μπαρούφες, γιατί θα ήθελα αλήθεια, ΜΙΑ ΦΟΡΑ, να δω όλους αυτούς τους "ανατρεπτικούς" να χλευάζουν ή έστω να κριτικάρουν την πίστη ή την παράδοση άλλων ανθρώπων. Π.χ. των μουσουλμάνων που πλέον δεν είναι μακριά μας, αλλά δίπλα μας. Ή των Ιουδαίων. Φοβούμαι ότι το μόνο ανατρεπτικό στην πρώτη περίπτωση θα ήταν το άψυχο σώμα τους που θα έπεφτε με γδούπο στο οδόστρωμα όπως του κυρίου παρακάτω. Στην δε δεύτερη αυτό που θα ανατρεπόταν θα ήταν η καριέρα τους και ίσως άρπαζαν και καμιά ποινή φυλάκισης για "αντισημιτισμό".
2004 : Ο Ολλανδός παραγωγός Theo van Gogh, άγρια δολοφονημένος (με καρφωμένο το μαχαίρι στο στήθος) από μουσουλμάνο που εκδικήθηκε για το ‘βλάσφημο’ έργο ‘Submission’, (Υποταγή) που ασκούσε κριτική στον τρόπο που συμπεριφέρεται το Ισλάμ στις γυναίκες
Οι τύποι αυτοί δεν είναι «προοδευτικοί», ούτε «ανατρεπτικοί». Είναι απλά θρασύδειλοι που όταν έχουν πλάτες κάνουν τους σπουδαίους. Και όταν τα βρουν σκούρα βάζουν την ουρά στα σκέλια και θυμούνται τις «ευαισθησίες» των άλλων.

Θυμάμαι πριν χρόνια είχα γράψει για ένα «έργο» που ανέβηκε σε «αίθουσα τέχνης» στο Βερολίνο και διακωμωδούσε την Κάαμπα, το ιερότερο προσκύνημα των μουσουλμάνων που βρίσκεται στην Μέκκα. Μία αφίσα που εικόνιζε την Κάαμπα - ένα κυβικού σχήματος κτίριο από μαύρο γρανίτη – είχε τη φράση «ηλίθια πέτρα» στα γερμανικά. Οι διοργανωτές αποφάσισαν να κατεβάσουν το «έργο» και να κλείσουν προσωρινά την αίθουσα μόλις δέχθηκαν απειλές από μουσουλμάνους, οι οποίες φαίνεται χάλασαν όλη την «ανατρεπτική» τους διάθεση.

Η αλήθεια είναι ότι τις περισσότερες φορές σε τέτοιου είδους «έργα» οι αντιδράσεις των χριστιανών (διότι αυτοί είναι πάντοτε οι θιγόμενοι) είναι από ανύπαρκτες, έως χλιαρές και προπαντός «πολιτισμένες». Ούτε απειλές, ούτε «ιεροί πόλεμοι», ούτε καμένες πόλεις, ούτε κομμένα κεφάλια. Και για αυτό οι θρασύδειλοι επαναπαύονται και συνεχίζουν να προκαλούν με το «έργο» τους, έχοντας σύμμαχο όλον τον "προοδευτικό" πολιτικό – καλλιτεχνικό – μιντιακό κόσμο. Σπάνια υπάρχει αντίδραση που ξεπερνάει τους καθωσπρέπει χριστιανικούς τρόπους (βλ. Phylax). Αλλά και πάλι κάθε σύγκριση με τις αντιδράσεις των θιγομένων μουσουλμάνων είναι αστεία. Οι «ανατρεπτικοί» όταν ακούν για αντιδράσεις από την μουσουλμανική θρησκεία τα κάνουν πάνω τους, ενώ όταν ακούν από την χριστιανική το παίζουν (εκ του ασφαλούς) αντίδραση στον «μεσαίωνα».   

Και ερχόμαστε στις αντιδράσεις και στις διαμαρτυρίες.

Ο Ted Neeley, (ντράμερ και ηθοποιός) που υποδύθηκε για πολλά χρόνια τον Χριστό στο «μιούζικαλ» που λέγαμε στην αρχή, είχε πει ότι όταν το πρωτοπαρουσίασαν σε ένα Θέατρο στο Broadway της Νέα Υόρκης υπήρχαν κάποιες διαμαρτυρίες οι οποίες τους «δυσκόλευαν». «Ωστόσο», όπως λέει, «αυτές οι διαμαρτυρίες συγκέντρωσαν την προσοχή όλων των μέσων ενημέρωσης, τα οποία δημιούργησαν συντριπτικό ενδιαφέρον για την παραγωγή και έφεραν τις μάζες να γίνουν μάρτυρες αυτής της πρωτότυπης όπερας».

Ο κίνδυνος είναι λοιπόν οι διαμαρτυρίες όχι μόνο να μην εμποδίσουν αυτούς τους θρασύδειλους, αλλά να τους κάνουν και καλό. Οπότε τι κάνουμε;

Σε δύο, κατά γνώμη μου, περιπτώσεις, οι δημιουργοί τέτοιων έργων είναι δυνατόν να «δυσκολευτούν» παραπάνω. Είτε εάν στις «πολιτισμένες» διαμαρτυρίες λάβουν μέρος χιλιάδες χριστιανοί που θα κάνουν αισθητή την παρουσία τους και με τον όγκο τους, αλλά και με τις πιέσεις που θα ασκήσουν προς τους κάθε φύσεως άρχοντες. Είτε εάν οι διαμαρτυρίες δεν είναι και τόσο «πολιτισμένες» και τους κυριεύσει πραγματικά ο φόβος. Επειδή όμως ούτε η πρώτη έχει πιθανότητες, ούτε φυσικά και η δεύτερη, μένει κάτι άλλο, μια τρίτη πρόταση, που θεωρώ ότι μπορεί να τους κόψει λίγο τον βήχα και την κομπορρημοσύνη.

Εφόσον όλοι αυτοί αυτοσυστήνονται ως «προοδευτικοί» και «ανοικτού πνεύματος» και «ανατρεπτικοί» και λοιπά, θα ήθελα  να έβλεπα τις αντιδράσεις τους (και σύσσωμου του "προοδευτικού" πολιτικού – μιντιακού - καλλιτεχνικού κατεστημένου, συμπεριλαμβανόμενης της «εγχώριας showbiz») εάν ανέβαινε ένα «έργο» που θα προσέβαλε τα δικά τους «σεβάσματα», «ήρωες», είδωλα, ιερές αγελάδες και τοτέμ.

Είχα γράψει σχετικά και παλαιότερα (επ' ευκαιρία της φασαρίας που είχε ξεσπάσει με το "κόρπους κρίστι") ότι η λύση είναι μία: να υπάρξει μια ομάδα (ας τους πούμε "ακτιβιστές") που θα ξεσκεπάσει την υποκρισία τους πολεμώντας τους με τα ίδια όπλα. Γιατί όλοι αυτοί οι Λαέρτηδες, οι Κιτσοπουλάδες οι "παστίτσιοι" και οι διάφοροι πρόθυμοι συριζορεπούσηδες υποστηρικτές τους, ιδεολογικά ή και πολιτικά ανήκουν στον ίδιο χώρο. Έναν χώρο που έχει μείνει ανέγγιχτος, «παρθένος» από επιθέσεις τέτοιου τύπου, που άλλοι τις ονομάζουν «σάτιρα», άλλοι «τέχνη» και άλλοι καθαρή βλασφημία.

Εάν διοργανωνόταν ας πούμε, μια «έκθεση τέχνης» και απεικονίζονταν ο Βελουχιώτης με ζαρτιέρες, ή εάν ανέβαινε ένα «θεατρικό έργο» για την ζωή του Τσε, και εκεί, ο Τσε, σύμφωνα με το «εναλλακτικό» σενάριο, ήταν μούφα επαναστάτης, τους δούλευε όλους ενώ στην πραγματικότητα τα έπαιρνε χοντρά από την CIA και το βράδυ διάβαζε κρυφά το "Αγών μου". Ή εάν ο Στάλιν βίαζε την αδελφή του και ήθελε κατά βάθος να γίνει μεγαλοτραπεζίτης στο Μανχάταν. Πως θα αντιδρούσαν οι «προοδευτικοί»; Φυσικά, θα ξέχναγαν το «ανοικτό» τους πνεύμα και θα διοργανώνανε ιερά εξέταση. Αλλά τότε θα είχαν ξεβρακωθεί. Θυμηθείτε τι έγινε πριν πολλά χρόνια με το «ΕΛΕΝΗ» του Γκατζογιάννη. Πως απειλούσαν τους κινηματογράφους σαν αφιονισμένοι γιατί τους έθιξαν την "θρησκεία" τους. Θυμηθείτε ότι ποτέ μέχρι σήμερα η ταινία αυτή δεν έχει παιχτεί στην τηλεόραση, είτε όταν κυβερνούσαν οι μπλε, είτε οι πράσινοι, είτε οι ροζουλί. Δείτε τις παρακάτω αφίσες από αυτές τις δύο πρόσφατες ταινίες και πείτε μου εάν τις είδατε ή τις ακούσατε πουθενά. Ο λόγος είναι προφανής. Επειδή εάν αντί για κακούς ναζί, ακροδεξιούς, δεξιούς γενικά, ρατσιστές, λευκούς γενικά, το έργο έχει κακούς κόκκινους, (ή έστω τους σατιρίζει) απλά δεν πρόκειται να φτάσει στις μάζες. Η ιδεολογική ηγεμονία της αριστεράς δεν το επιτρέπει. 
Θα είχε ενδιαφέρον ένα έργο που θα σατίριζε τα δικά τους είδωλα. Αλλά ποιος έχει τα μέσα, τα κότσια και κυρίως την φαντασία να το κάνει; Παντού την «τέχνη» όσο και την «σάτιρα» την έχουν στα χέρια τους οι "προοδευτικοί" και νιώθουν ότι είναι στο απυρόβλητο. Ότι από τον θρόνο δεν τους κουνάει κανείς, ούτε τους ανατρέπει κανείς. Οπότε ζητείται «ανατρεπτικός».

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ  

17 σχόλια:

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Νομίζω ὅτι ἡ σωστότερη ἀντίδρασις σ' αὐτά τά βλάσφημα (=Δαιμονικά) ἔργα θά ἦτο ἡ μήνυσις, συμφώνως πρός τό ἄρθρον 14, παρ. 3α, τοῦ ἐν ἰσχύει Συντάγματος, πού δέν ἐπιτρέπει τήν προσβολήν "τῆς Χριστιανικῆς καί πάσης ἄλλης γνωστῆς θρησκείας."

Dimitris D είπε...

Στο ευαγγέλιο αναφέρει πολλές φορές για το άνοιγμα και το κλείσιμο του νου που μεταβάλει την κατανόηση του κόσμου.
Όταν είναι ανοιχτός ο νους ο Χριστός αναστήθηκε και ο Ιούδας καταδικάστηκε. Όταν είναι κλειστός ο Χριστός δεν αναστήθηκε και ο Ιούδας ήταν καλός συνεργάτης του Χριστού.
Οι άνθρωποι με κλειστό νου αντιλαμβάνονται τα πάντα ανάποδα, η καταμέτρηση τους στην Ελλάδα είναι εύκολη είναι όσοι ψήφισαν τον Τσίπρα για την ειλικρίνεια και τον αγώνα που έδωσε, που ευτυχώς έχουν μειωθεί σε σχέση με αυτούς που ψήφισαν ΓΑΠ.

Ανώνυμος είπε...

οι αστουληδες δεν εχουν καταλαβει οτι μαινεται ενας πολεμος εναντιον τους απο τους αναρχοκομουνιστες και λιμπεραλιστες του πολιτισμικου μαρξισμου, και θελουν απλως να σταματησει ο εχθρος να τους ενοχλει και να τους ξεφτιλιζει, θελουν την ησυχιουλα τους...
θα πρεπει και μεις οι φυσιολογικοι ανθρωπο, οι ΜΗ αριστεροι να ξεφτιλιζουμε τα ιερα και οσια της αρωστημενης θρησκειας τους του μπολσεβικισμου τους, οπως τους γελοιους "νεκρους" του δαμανακικου και λαλιωτικου πολυτεχνειου τους, τους ξεφτιλισμενους εαμοβουλγαρους σεπαρατιστες του γραμμου-βιτσι και της μακρονησου τους, την κομμενη κεφαλα της εαμοβουλγαρας σαδομαζοχιστριας καπεταν σουλτανας, τον κατασκοπο μπελογιανη το κτηνος με το γαρουφαλο(ή καροτο...)και καθε τι γελοιο σιχαμερο αηδιαστικο ξεφτιλισμενο αριστερο....
πολεμο στον πολεμο και μισος στο μισος των αριστερων!

Ανώνυμος είπε...

Ο Μαρξ και ο Έγκελς ήταν ζευγάρι. Τον ρόλο του άντρα συνήθως τον έπαιζε ο Έγκελς. "Με εξιταρει τα μουστάκια του" είχε εμπιστευτεί σε στενούς φίλους. Λέγεται ότι την θεωρία του δικαιώματος στον αυτοπροσδιορισμό πρώτος αυτός την επεξεργάστηκε για να δικαιολογήσει τις πομπές τους. Αλλά εμάς τι μας νοιάζει τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του. Μακριά απ τον κώλο μας Κι ας είναι και είκοσι πόντους.

Ανώνυμος είπε...

Έχω μια παρατήρηση: το βλάσφημο/άθλιο έργο στη Γαλλία, αυτό με τα ούρα, είναι του Andres Serrano (συμφωνώ με την περιγραφή του ψυχικού του κόσμου). Μόλις έγινε 'γνωστό' το ποιόν του μέσω των έργων του έγινε το εξής: Μια μπάντα που μόλις είχε κάνει τις μεγαλύτερες πωλήσεις (πρέπει να είναι στα 30 τοπ όλων των εποχών το black album των metallica) έβαλε στον επόμενο δίσκο της (Load, 1996), εξώφυλλο το σπέρμα και το αίμα (σε φωτογραφία μικροσκοπίου) του εν λόγω 'κακοτέχνη'. Προσωπικά πιστεύω πως πίσω από αυτό κρύβεται η σκέψη της εισχώρησης της 'ουσίας' του Serrano (αίμα και σπέρμα) σε εκατομμύρια σπίτια. Δείχνει και τι είναι οι metallica. Όξωωω

Ανώνυμος είπε...

Το να ανεβάζεις έργα τα οποία εκ των τροτέρων γνωρίζεις οτι ο κόσμος δεν θα σε κυνηγήσει στους δρόμους, είναι ψευτομαγκιά.
Και αυτοί που τα κάνουν, δεν είναι τίποτε άλλο απο κότες λυράτες, που με τις πλάτες αυτών που χρηματοδοτούν, πράτουν ότι πράτουν.
Αν οι κότες αυτές έχουν τα αντίστοιχα προσόντα, ας ανεβάσουν ένα αντίστοιχο έργο για το κοράνι, ή για το ταλμούδ.

Ανώνυμος είπε...

Πες τα, χρυσόστομε! Να τυπώσω το μπλουζάκι με τη μαϊμου-Τσε; Μπαίνω σε πειρασμό, αλλά αν κυκλοφορήσω έτσι, οι Δημοκράτες θ΄ αφήσουν τα παιδιά μου ορφανά! Άσε, θα το στείλω καλύτερα δώρο για τα γενέθλια του μικρού Ερνέστο!
ΥΓ. Αλήθεια, πού τις βρίσκεις όλες αυτές τις ωραίες φωτογραφίες/σχέδια;
ΥΓ2. Έχει κάπου print friendly βερσιόν να μοιράζω σε φίλους και εχθρούς τέτοια άρθρα;

Ανώνυμος είπε...

Ρε ΚΟ μενω Θεσσαλονίκη και ηθελα να δω το the death of stalin να γελασω εδω και κανα τριμηνο... Αρχικα η πρεμιερα του ηταν αρχες Γενάρη, τωρα ειδα το εβαλαν 8 Φλεβαρη. Η ημερομηνια ομως περασε και κανενα σινεμα της πολης δε το δειχνει.. Ενδεικτικα τα odeon λενε οτι η ταινια θα παιχτει προσεχως.. Ρι φαση; νομιζω βρωμαει λιγο η ιστορια.. Εχεις καμια ιδεα για το τι συμβαινει;

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοι φιλοι και επισκεπτες του ΚΟ.
ΕΝΑΣ ειναι ο εχθρος εναντιον της Ανθρωπωτητας.
Κι' αυτος δεν ειναι ουτε οι Ισλαμιστες, ουτε οι κομμουνιστες.
Αυτοι απλως υποστηριζονται μανιωδως απ' αυτον το εχθρο που νομιζει οτι ειναι ....αθεατος.



Νενα Μακρη

Unknown είπε...

Βάλτε στο κάδρο και λίγο αντι-Καζαντζάκη.
Εγγυημένα θα νοιώσετε τι σημαίνει αθεόστροφος φασισμός.

Ανώνυμος είπε...

Μοστράρονται ως προοδευτικοί αλλά οι χυδαιότητες τους έχουν συγκεκριμένο ρεπερτόριο (κατά του έθνους-πατρίδας-ιστορίας–Χριστιανισμού)
Για παράδειγμα χλευάζουν τον Χριστιανισμό αλλά 'σέβονται' το Ισλάμ ή άλλες θρησκείες.
Πρόκειται για άτομα που υπηρετούν την Νέα Τάξη και την ατζέντα της(ανοικτά σύνορα,πολυπολιτισμός,ισοπέδωση αξιών,εκφυλισμός)
Όσο για τον χώρο που ανήκουν, νομίζω ότι πρόκειται για μια ξεφτιλισμένη πλέον 'αριστερά', πλήρως ενταγμένη στο σύστημα.
Αναζητούνται δυνάμεις που θα φέρουν την πραγματική ανατροπή.

SkyWatcher είπε...

Αυτό με τους Metallica δεν το ήξερα.
Το μπλουζάκι θα τυπωθεί.
Για το print friendly δεν μπόρεσα να κάνω κάτι.
Η πρεμιέρα Στάλιν όλο αναβάλλεται. Λογικό. Στην σοβιετία ζούμε.

Ανώνυμος είπε...

Ρωτησα τα οντεον τι τρεχει και μου απαντησαν οτι η νεα ημερομηνια πρεμιερας ειναι στις 8/3

Ανώνυμος είπε...

"Η αθεΐα το καύχημα της εποχής μας" Φώτης Κόντογλου (πρόσφυγας αν δεν τον ξέρουν οι "μοντέρνοι". Δυστυχώς ούτε οι ορθόδοξοι θα τον ξέρουν).

Ανώνυμος είπε...

Τωρα εγω τι θα μπορουσα να προσθεσω σε ενα τοσο εκπληκτικο σε πληροτητα αρθρο;
Θερμα συγχαρητηρια, Κοκκινε Ουρανε, για τις γνωσεις και τις εμπεριστατωμενες αποψεις σου. Ειμαι πραγματικα πολυ χαρουμενη οταν διαβαζω τοσο ωραια κειμενα απο εναν γραφοντα που ξερει να τεκμηριωνει τις αποψεις του. Αλλωστε οσα γραφεις ειναι σαν να βγαινουν μεσα απο μενα. Τοσο πολυ συμφωνω μαζι σου σε ολα!

Unknown είπε...

Πραγματική κοινωνική διαδικτύωση και οργανωμένη εθνικιστική-εθνικοσοσιαλιστική αντιβία. Αυτός είναι ο μόνος ρεαλιστικός δρόμος για τον αγώνα και τη νίκη.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια, τα πραγματα ειναι παρα πολυ απλα. Οι δηθεν προοδευτικουληδες δεν μισουν γενικα τη θρησκεια γι' αυτο και δεν τα βαζουν ποτε με μουσουλμανους, ιουδαιους, κ.λ.π.
Αυτο που βασικα μισουν ειναι η ΕΛΛΑΔΑ και μονο και φυσικα ο,τι αυτη συνεπαγεται: Πατριωτισμος, οικογενεια και χριστιανισμος. Αν η Ελλαδα ειχε επισημη θρησκεια της τον βουδισμο, αυτον θα μισουσαν τοτε.